Bay Jeon
Tata
Buraya bak
İsmim Taehyung, Bay Jeon.
Bunu yaklaşık 10. Kez tekrar ediyorum.Bay Jeon
Herkes sana Tata diyor ayrıca sadece benim demem niye bu kadar battı?Herkes dediğiniz kişiler benim arkadaşlarım. Ayrıca battığı falan yok, şu an işimi yapıyorum. Sizinle iş dışında bir bağımız yok Bay Jeon. Şimdi sizi dinliyorum.
Bay Jeon
Yanıma gel
Burda fazla insan varSize bensiz dışarı çıkmamanız gerektiğini kaç kere söylemeliyim Bay Jeon? Magazincilerle tek başınıza uğraşamazsınız.
Bay Jeon
Burası fazla dolu ayrıca odama bile giremiyorum şirkete magazincileri kim aldı?Eski sevgiliniz
Bay Jeon
Benim eski sevgilim mi varHacı şakirle yıkanıyorum.
Ananı sikeyim./
Sil bunu sil./
SİLME TUŞU NERDE AQ?/
Bir mesaj silindi.Bay Jeon
Ne hacı şakiri?Hacı şakir mi dedim? Yanlış okumuş olabilirsiniz.
Bay Jeon
Yanlış okuduğumu sanmıyorumHer neyse, konumuz eski sevgiliniz.
Bay Jeon
İsmi ne? Uke miydi?Bay Jeon, neyden bahsettiğinizi anlamıyorum. Eski sevgilinizle ilişkinizi ben bilemem. İsmi Shou ayrıca o bir kadındı. Bu sözünüzden erkek ağırlıklı bisex olduğunuzu mu çıkarmalıyım? Bay Jeon?
Bay Jeon
İkinci katta soyunma odasındayım su getirGörüldü.
Mesajına görüldü atıp 1. Katta bulunan mutfağa gittim, şirketin mutfağını hiç sevmiyordum hatta ordan su bile içmezdim, Jeon için aldığım su şişesini 2. Kata çıktığımda bir görevliye verdim. Onu benim için götürmesini istedim. Görevli kabul ettiğinde Jeon'un ofisinin yanındaki ofisime girdim ve mesaj atmasını bekledim.
Bay Jeon
Görüldü attın? Ayrıca bu suyu neden sen getirmedin? Şimdi kahve istiyorum ayrıca sen getir, sekreterimsin öyle değil mi?Görüldü.
Ah, sikeceğim. Gıcık adam! "Ona siktir git Jeon!" Diye bağırmak istiyorum. Gerçekten çok can sıkıcı bir adam! Her zaman bana asılıyor ve bunu görmemiş gibi yapmak beni delirtiyor! Tekrar ofisimden çıkarak 1. Kata indim ve kahve makinasından ona kahve yaptım. Deli patronum şekersiz içmediği için şeker komasına girsin diye azıcık, üç dolu kaşık şeker attım. Üst kata çıktım ve yarım saattir soyunma odasında giyindiğini düşündüğüm patronumun kapısını çalmadan içeriye daldım.
Bay Jeon, kahve istemiştiniz.
Ona bakmıyordum çünkü çok kızgındım, bir an göz göze geldik ve üzerinde bir şey olmadığını gördüm.
Pardon, çıksam iyi olur.
Utançtan sikilsem yeridir, gözlerimi kapattım ve dudaklarımı birbirine bastırdım. Kapıyı kapatıcaktım ama eliyle kolumu tuttu.
Nereye gidiyorsun? Kahvemi içmeden burdan çıkamazsın
Bay Jeon, üstünüz müsait değil çıksam iyi olur.
Kuralları ben koyarım, sevgili
sekreterimİçimden ona sövüyordum. Utanıcak ne var adam! Bazen kendimi anlamıyorum.
Kahveyi ona uzattım, bardağı aldı ve kahveyi yavaşça içti. Yavaşça içmesinin sebebi apaçık ortadaydı. Aklın sıra onun vücuduna bakacağımı sanıyordu. Doğru sanıyordu aslında.
Ne koydun sen buna?
Kahve.
Emin misin? Şeker yerine ne koydun?
Şeker yerine bir şey koymadım, üç kaşık şeker koydum. Siz seviyorsunuz diye.
Jeon emin değilmiş gibi kahvesinden bir yudum daha aldı ve birden püskürttü. Ani refleksle kahveyi püskürttüğünü fark etmemişti. Bardak elinden düştü ve kırıldı.
Benim deli patronum, buz olduğumu düşünüyordu sanırım? Attığı bardak kırıldı ve sıcak kahve üzerime döküldü. Soyunma odası tek kişilik olduğu için Jeon'un üzerine düştüm.
Allah belanı versin.
Mırıldanarak söylediğim şeyi Jeon duymuştu.
Ne dedin?
Hiç bir şey.
Ellerimi omuzlarından çektim, kapıyı açarak soyunma odasından çıktım. Jeon arkamdan kahvede şeker yerine tuz olduğunu bana duyurmak için tekrar ediyordu. Görevlilerden birine orayı temizlemesini söylediğini duydum.
Ofisime girdim ve kapıyı kapattım, ardından bir kapı açılma sesi duydum.
Üzgünüm
Neden üzgünsünüz? Üzgün olmanızı gerektirecek bir şey yapmadınız.
Özür dilerim, aniden refl-
Bay Jeon, benden özür dilemeyin.
Üstüne bakabilir miyim, canın çok acıdı mı?
Bana bebek gibi davranmayın. Şirkettekiler yanlış anlayacak. Ayrıca eski sevgilinizin yaptığı haber hâlâ ortada. Birazdan o haberi ortadan kaldırmak için şirkettekilerle konuşacağım. İşimize dönsek iyi olur Bay Jeon.
Jeon yanıma gelmişti, omuzlarımdan tutup bana sarıldı. Kokumu içine çekercesine nefes aldı. Nefesini ise hiç vermek istemezmişcesine verdi.
Ellerim havadaydı, şaşkınlığıma hâkim olamadım.
Hiç bir şey yapmadan sadece ayrılmasını bekledim.
Bölüm Sonu.
Selamm, nasılsınız? Bölümde düzenlemeler yapıp tekrar atıyorum, fic tutarsa yorum sınırı koyacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovers || Taekook
RandomÜnlü iş adamı Jeon Jungkook, sekreteri Kim Taehyung'a ilgi duyuyordu. İkili çok fazla fan tarafından shipleniyordu. Jeon bu durumdan şikayetçi değildi fakat Tata için bu bir sorundu.