İlk miydi bu? Gerçekten o muydu, Barçın'ın yerini dolduracak kişi? Saçlarımı feda ettiğim kişinin yerini dolduracak mıydı? İki yılımı feda ettiğim kişinin yerine mi geçecekti? Tam da öyle olacaktı. Saçlarım ise sorun, keserdim yine. Bu artık benim için bir sorun değildi çünkü. Barçın beni sadece iki gün sevmişti, ama Uraz'ın beni sevip sevmediği belli bile değildi. Uraz, Aykan'ın kuzeniydi ama ben Aykan'dan nefret ediyordum ama Uraz tam tersiydi. Daha empatik, daha romantik, daha akıllı ve en önemlisi iyi kalpliydi.
Hani 'ilk görüşte aşk' dediklerindendi bizimki.
Okul bahçesinde Aykan'ı ziyarete gelmişti. O sırada ben tanıdıklarımdan matematik ödevim için yardım istiyordum, ama soruyu çözemiyorduk. Topları olduğumuz yere gelmişti, çok uzakta değildik. Yanımıza geldiğinde oflayıp duruyordum. Onu hiç görmediğim için bir göz göze geldik, hemen ne kadar yakışıklı olduğunu ve Ayaz'a ne kadar benzediğini düşünmüştüm. Yanımdakilerde benimle aynı fikirdelerdi. Yeni öğrenci olup olmadığını sormak için yanına gittim.
''Selam, sen yeni mi geldin?''
Tamam, kabul ediyorum fazla öküzce konuştum.
Verdiği cevap beni şaşırtmıştı.
"Yakında bu okula geleceğim." Gerçekten mi? Hayallerim gerçek oluyor! Brad Pitt'den daha yakışıklı bir çocuk okulumuza gelecekti!
"Yanlış anlama, seni ilk defa gördüm burada. Övünmek gibi olmasın, çoğu kişiyi tanırım." Aykan'ın sesini duymam ile sinirlerimi hoplatmıştı. Tamda zamanıydı! Oflayarak geldiğim yöne gidip oturdum. Annem okula gelmeden ödevimi bitirmeliydim ama, bitmek bilmiyordu! O sırada kapıda annemi gördüm. Hemen çantamı toplayıp, annemin yanına gittim.
•••
Yazdığım ilk bölümmmm