6.Bölüm

119 10 8
                                    


Sabah güneşin rahatsız edici ışınları ile gözümü açmıştım gece yatarken perdeleri çekmeyi unutmamalıydım. İstemeye, istemeye  üstümü değiştirmiş aşağıya inmiştim. Niyetim kahvaltı yapmak değildi açta olsam gurursuz değildim. Kimseye görünmeden evden çıkmak istiyordum şuan hem okuldan aldığım bursluk param yatmıştı. Paramı çekip kahvaltı yapardım tabi lüks bir kahvaltı yapmak değildi amacım simit ayran yeterdi bana idare etmek zorundaydım. 

Derin nefes alıp kendimden emin adımlarla merdivenlerden indim. güçsüz görünmek yoktu. Her ne kadar kırgın ve yorgun olsam da belli etmeyecektim. Ne demişti atalarımız  "Kan kus ama kızılcık şerbeti içtim de" yani umarım öyle demişlerdir. Dememişlerse bile ben demiştim ve dediğimi uygulayacaktım.

Merdivenlerden indim kapıya yöneldiğim esnada bana seslenen kişiyle duraksadım. "Nereye böyle küçük hanım" ılık ama sert erkek sesi Asaf Beye aitti. Omuzlarımı dikleştirip Asaf Beye doğru döndüm "Şey dışarıya işim var da." Sesim onca uğraşa rağmen ince çıkmıştı kendime lanet edip Asaf Beyi dinledim "Peki benden ya da annenden izin aldın mı?" Sorosu ile kaşlarımı çatıp yüzüne baktım onlar benim ailem değildi hele ki dün Ömer'in dediklerinden sonra asla. "Hayır sizden izin almadım hem izin almam gerektiğini bilmiyordum özür dilerim." Sesimin iğneleyici çıkmasına engel olamamıştım gerçi çaba da göstermemiştim. Bunu fark ettiğinde anbean kaşlarını çatıp sinirli bir soluk aldığını gördüm sonra sinirle "Bana bak küçük hanım bizi istemediğini biliyorum bizimde seni istemediğimiz sende çok iyi biliyorsun burada Gizem için bulunuyorsun. O istedi diye anladın mı? Hareket ve tavırlarına dikkat et onu üzecek en ufak hareketinde kendini kapının önünde bulursun şimdi içeriye geç ve kahvaltını yap." Dedikleri kalbimi acıtmıştı hayır onlara karşı bir şey hissettiğimden değil beni insan yerine koymadıklarından. Hiç sayıldığımdan beni istemediklerini biliyordum ama bu kadarını tahmin etmemiştim. On dakika önce kendime verdiğim sözleri acıyla bir köşeye bırakıp Asaf Beyin peşinden salona gelmiştim. İşte herkes buradaydı. Masa da oturmuş kahvaltı yapıyorlardı. Ayak seslerimizle hepsi kafasını kaldırıp bize bakmıştı. Gizem Hanım beni görünce heyecanla yerinden yerinden kalkıp sarılmıştı. Donmuş bir vaziyetteyken üzerimdeki ağır bakışlara tek tek baktım. Kartal her zamanki gibi çatık kaşları ile bize bakıyordu. Deniz ve Demir alelade bir şeymiş gibi bakıyorlardı. Doğunun ne düşündüğünü anlamıyordum ruhsuzdu bakışları. Ömer kıskanç gözlerini üzerimize dikmiş elini yumruk yapmıştı. Bize bakarken gülen bir Batıydı tabi ona gülmek denirse sağ dudağı yukarıya doğru hafifçe kıvrılmıştı sadece. En sonun da gözlerim çekinerek de olsa Asaf Beye takıldı karısına sevgi ile bakıyordu gözleri bana deyince kaşlarını çatıp boğazını temizledi. Mesajı alan Gizem Hanım benden ayrılıp tekrar masaya kuruldu.

Bende Gizem Hanım ve Batı'nın ortasında ki sandalyeye oturdum. Niyetim yemek yemek değildi ama bu cehennem de olmamın sebebi olan kadın önüme izinsiz yemek koyup bir de bitir diye tembihlemişti. Karısının laflarının ardından baş zebani konuşup " Tabi ki de her şeyi yiyecek değil mi kızım" demiş ama aslında bitir o tabağı diye emir vermişti. 

Sesiz geçen kahvaltı faslından sonra herkes işinin başına gitmişti bende Gizem Hanımdan izin alıp dışarıya çıkmıştım. Önce yerini zor bela bulduğum sahile gelmiş 1-2 saat oturmuş sonra ise sora sora ATM ye gelmiştim. Paramı çekip ceketimin cebine koydum. Bu para ile 1 ay idare etmem gerekiyordu yoksa beş parasız kalacaktım. 

Aklımda kaldığı kadar kaldığım eve gitmeye çalışırsam yolda kalacağımın bilincinde olarak taksiye binmeye karar verdim. Gelen taksi ile malikanenin yolunu tutun. Koca cehenneme gelince taksinin parasını ödeyip araçtan  indim. Cehennemime doğru yürüyüp bahçeye girdim. Bugün sabah ki olayı saymazsak sakin geçmişti. Allah'a teşekkür edip kapıyı çaldım. Kapıyı açan görevliye baş selamı verip içeriye yavaş adımlarla yürümeye başladım. Eve geldiğimi Gizem Hanıma söylemem gerekiyordu çünkü o öyle istemişti. Salona girdiğimde gördüğüm görüntü ile çığlığı bastım. 

Ben kesinlikle lanettim!!

***

Hello uzun zaman sonra ben bölüm kısa gibi oldu ama kusura bakmayın.

OY VE YORUM YAPIN LÜTFEN

SİZİ SEVİYORUM^^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARA AİLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin