L: Anne, anne.
R: Koşun hemen koşun.Rose ve çocuklar koşarak bordum katta ki çamaşırhaneye girerler.
R: İçeri girin.
Kapıyı kilitledikten sonra kapının önüne çamaşır makinesini iter.
M: Sana yardım edeyim.
Joshua bodrum katın kapısında gelir.
J: sıra size hazırlanın.
(Öte)
Joshua ve diğerleri kırmızı kapıdan geçerler. Yönlerini bulmaya çalışırlar ama çok zorlanırlar.
E: Yukarda.
C: Ne?
E: Odası yukarda. Oraya gitmeliyiz.Hepsi dikkatli adımlarla üst kata çıkar ve koridorun sonunda duran Bruce'n odasına girerler. Kapıyı açtıklarında bir kız odası onları karşılar. İçeriye girdiklerinde yatakta oturan elbise giymiş bir çocuk görürler.
J: Hey?
Joshua çocuğa yaklaştığı sırada yan tarafından bir kadın çıkar. Elinde pastal boya ile yapılmış bir resim tutuyordur.
D: Nedir bu?
B: Anlamadım anne?
D: Bunu sen mi yaptın?
B: Hayır.
D: Sakın yalan söylemeee!!!!Danielle Bruce'a bağırır ve tokat atar. Ve tekrar sorar.
D: Doğruyu söyle, sen mi yaptın?
B: Evet.
D: Senin ismin bu değil Bruce. Bu sana babanın verdiği isim, senin ismin bu değil.
B: Anne yapma.
D: Sus, ve beni tekrar et. Benim adım Melissa. Benim ismim Melissa. SÖYLEEE!!!
B: Be, be, benim adım Melissa.
D: Aferin şimsi sessiz ol, Uslu küçük bir kız ol yoksa....Danielle Bruce ile konuşurken kapının önünde duran Cedric ve Elis görür parmayığla kapıyı işaret ederek ikisini de dışarıya doğru iter. İŞçeride sadece Joshua kalır. Cedric ve Elis içeri girmeye çalışsa da kapıyı açamazlar Joshua arkasını döndüğünde odanın tamamen karanlık olduğunu ve içinde üstünde çarşaf olan insanların dikildiğini görür tekrar kapıyı açmaya çalışsa da kapı açılmaz.
D: Ben hangisiyim hadi bul beni Joshua.
Joshua hiç bir şey yapmadan odanın içinde durmaya başlar. Elis ise dışarıda kapıyı açmaya çalışırken koridorun başında duran Bruce'u görür.
(Teressa'nın evi)
Joshua araba garajından aldığı balda ile bodruma inen kapıya vurmaya başlar. O sırada Rose ve çocuklar ellerine sert aletler alarak gelecek bir tehlikeye karşı tetikte bekliyorlardır. Bu sırada Mia'nın aklına bir fikir gelir
M: Anne eğer o karanlık yere gidersem babamı geri getirebilirim.
R: Ne? Hayır olmaz seni bir kere daha kaybedemem.
L: Annem haklı ikiz yapma.
M: Merak etmeyin.Mia Lia'nın sırt çantasından ip telefonu çıkartır ve beline bağlar. Bu sırada Sergio sersemlemiş şekilde uyanır. Ne olduğunu anlamaya çalışırken Teressa'nın sesini duyar ve yanına gider. Teressa'yı kilitlendiği yerden çıkartır.
S: Nerede o?
T: Rose'un peşinde.(Öte)
D: Hadi bul beni Joshua.
Joshua çarşafları açmak için ilerler tek tek çarşafları açar ama onu bulamaz yedinci denemede onu bulur.
D: Tebrikler.
Danielle Joshua'nın boğazına yapışır ve onu boğmaya başlar.
D: Küçük kızlar uslu olmayı öğrenmek zorunda.
Danielle Joshua'nın boğazını sıkarken dişlerini birbirine bastırmaktan dişleri kanamaya başlar.
(Teressa'nın evi)
Joshua balta ile kapıyı kırarak alt kata iner. Tekrar bir kapı ile karşılaşan Joshua çılgına döner ve kapıya vurmak yerine yandaki tahta duvara vurur ve içeri girer içeri girdiği sırada Rose Joshua'ya eline aldığı ingiliz anahatarı ile vurmaya başlar. Rose'un kolunu tutan Joshua onu ortada duran çelik dolaba fırlatır.
L: Anneee!
Lia annesinin aldığı darbeden sonra çılgına döner ve elindeki levye ile Joshua'ya saldırır. Bir kaç dakika arbede yaşandıktan sonra Lia'nın yorulmasını fırsat bilen Joshua Lia'yı tutarak bodruma inen merdivenlere fırlatır ve Lia o darbeden sonra ayağa kalkamaz.
R: Liaaaa.
Mia'nın astral seyahat yaptığını gören Joshua yan tarafta duran çekici alarak ona doğru yaklaşır...
(Öte)
Elis koridorun başında duran Bruce'un yanına koşar.
E: Bruce kapıyı aç lütfen, anılarını yok etmeme izin ver, bu seni de özgür kılacak. Lütfen, bırak içeriye gireyim...