Daftar

107 2 0
                                    


"RRRRINGGGGGGGGHH!!!!!!!!!!!!!!"
"RRRINNGGGGGG"
"RINGRINGRINGGGGG!!!!!!!!"

Alarm berbunyi,bunyi alarm memang dah sebati dengan aku sejak aku berumur 2 tahun lagi,namun ada satu lagi bunyi yang menjadi pendamping aku sejak lahir..

Ibu : "Adikkkk bangunnnnnnn nak pergi sekolah ni bangun subuh dik!!"

Goncangan rasaksa yang dipanggil 'IBU' menggegarkan mimpi aku yg penuh 'lucid dream'.Lalu aku meneruskan perjalanan untuk ke sekolah seperti biasa,makan mandi dan memakai baju sekolah namun hari ini merupakan hari yang istimewa bagi seseorang yang ingin ke sekolah! Ya...iaitu hari pertama ku di sekolah baru.

*6:10 A.M*

Ibu : "Adik,nak ibu hantar ke babah yang hantar?"

Mak ku bertanya and aku yakin mak sebenarnya nak pergi bersama babah untuk hari pertama sekolah lalu aku mengangguk tanda setuju sambil menunjukkan isyarat membawa ayahku sekali untuk hari ini namun aku merasakan ada sesuatu yang tak kena..

Babah : "ehem..."

ayah ku menegur.
namun aku mengendahkan saja.

Babah : "ehhhhemmmmmmm"

sedikit panjang tegurannya sambil memandang tepat ke dadaku,ternyata di dada yg berbukit ini ada terbentuk puting ku dek kerana tidak memakai bra T-T....

Aku : "eh bah sorry terpayung pulak he,jap ya orang terlupa.."

kata aku pada ayahku yang kelihatan merah mukanya,mana tak nya dia selaku ayah pasti mengharapkan anak nya mampu menjaga diri namun dia merasa segan untuk menegur kesilapan anaknya.Dan aku pula hampir hampir membelanja seluruh warga sekolah baru ku..

Setiba ku di sekolah,aku terus ditahan oleh pengawal keselamatan yang berbadan agak sasa,berumur anggaran di atas 40 dan berbangsa Melayu kerana datang agak lewat dan...

Pak Guard : "kamu buat apa kat sini,kamu dah la lambat,muka kamu ni pun saya tak pernah nampak"

Aku : "maaf bang,saya baru lagi,saya harini nak datang daftar pelajar baru dan asrama emm"

Ternyata setelah berbincang,aku tersalah pagar yang mana aku perlu mendaftarkan diri melalui pagar asrama sekolah di kawasan berbeza terlebih dahulu,sambil itu aku sempat mengenalkan diri kepada pak guard itu yang dikenali sebagai Abang Zul lalu aku meninggalkan nombor telefon di ruangan borang pelawat..

"padan la badan dia sado,dia tu askar dulu tapi dah tua pun sado".....

bisik dalam hatiku setelah berbual sedikit dengan dia tadi

Kini inilah waktunya aku memulakan kembali kehidupan baru,Wardah yang baru selaku gadis kampung yang masuk ke bandar dan.bersekolah di asrama bandar,sedang aku merasakan hanya aku je pelajar baru,tiba tiba...

"eh ini kan Hafiz????!!"

Hafiz merupakan senior setahun atas aku yang bersama dengan aku sebagai rakan kenalan sejak sekolah rendah lagi,namun dia terkenal kerana bermasalah dan sering di ancam dibuang sekolah..Namun sebelum aku berpindah,dia telah dibuang sekolah kerana ditangkap melakukan hubungan terlarang dengan kakak kantin sehingga mengandung.

Aku : "Tolong la jangan nampak aku,tolonglah aku taknak ada yang tau aku kenal kau....shuuhhh shuhhhh"

Bisik aku dalam hati mengaharapkan kami tidak akan bertegur sapa,andaipun bertegur,jangan secepat ini.

Hafiz : "Eh Wardatul Irdina Sabrina apa kau buat kat sini weyh!!"

Tak guna,dia terus menegur aku dengan menyebut nama panjang aku namun aku cuba mengabaikan dia dan dengan tiba tiba aku merasakan..

Hafiz : "Hum dah lama tak pegang bontot kau ni,lembut betulla"

Sedar tak sedar aku telah digrab oleh Hafiz di bahagian punggung aku yang bertutupkan kain sekolah..

Aku : "Hafiz what are u doing??!..depan kita ni ada instructor laaa nanti dia perasan macam mana"

risau aku memandangkan semakin ramai pelajar datang mendaftarkan diri dan kebetulan kami berada di paling belakang barisan.
Kemudian aku merasakan seperti ada sesuatu yang menembusi kain sekolah dan ternyata apabila melihat ke belakang...

Aku : "Hafiz kau dah gila ke,kenapa kau gunting kain aku,nanti orang nampak la weih kau tak..Ahhhh...."

sebelum sempat aku menghabiskan ayat,Hafiz telah memasukkan batangnya ke dalam lubang bontot aku dan terus menusuk dengan dalam secara perlahan lahan agar tak kantoi..

Hafiz : "U ni banyak sangat cakap la kan dah salah lubang ummphh...rileks la kita dekat KL ni,bukan dekat Kelantan nak risau orang nampak pun,macam tak biasa je buat dulu"

Yes macam tak biasa,aku da Hafiz sering melakukan seks bersama di sekolah lama meskipun hafiz mempunyai teman wanita,aku dianggap adik angkat berlubang untuknya..

Kami terus melakukan quick fuck sepanjang beratur secara berdiri dengan harapan tiada siapa akan lihat ke belakang dan menegur kami sehigga lah Hafiz melepaskan berdas das tembakan air maninya yang banyak sehingga membuatkan lubang bontot ku terasa penuh dan sedikit kembung dengan air maninya....

Lalu kami pun bergerak ke meja dengan muka selamba saja namun tanpa disangka sebenarnya ada yang memerhatikan perbuatan kami tadi..
Dan aku memulakan hidupku di Sekolah Baru Asrama Baru!!

*sementara itu*

Abang Zul : "Ouh macamni cara budak sekarang main...nasib baik semua aku dah record muehehehehheheh"

****Bersambung****


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 23 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KONGSIWhere stories live. Discover now