~2~

150 14 0
                                    

❤️‍🔥___________________________________________

Gözlerimi açtığımda sallanan bir şeyin içindeydim. Yanımda benimle birlikte 5-6 kişi daha vardı. Fakat içlerinde ki tek erkek bendim. Hepsi omegaydı. Ve bir kaç tanesi baskın omegaydı. Ne olduğunu anlayamıyordum. Üstümde eskimiş bazı yerleri yamalanmış dizlerime kadar gelen fakat sonrasına bir şey olmayan bir kıyafet vardı. İçinde bulunduğum fayton birden durmuştu. Kapının açılması ile güneşin yüzüme vurması bir oldu. Bununla yüzümü kırıştırdım. Daha sonra yanımdaki kadın omegalar teker teker çıkarılıp muhafız olduğunu düşündüğüm kişilere teslim ediliyordu.
En son bana geldiğinde muhafız kısa süreli durmuş sonra ise devam etmişti. Kolumdan tutup dışarı çıkarmıştı.

"Dikkat edin çekinik erkek omega. Ona zarar verebilirler."

Bana zarar mı verebilirler? Kim? Tam soracakken muhafız yine kolumu tutarak büyük ağaçların olduğu ormanın içinden geçirmeye başladı. Merakıma yenik düşerek sordum.

"Biz nereye gidiyoruz ve bana kim zarar verecek?"

" Nasıl nereye gidiyoruz bilmiyor musun yoksa şaka falan mı?"

"Hayır, çok ciddiyim."

"Ah,peki. Krallığa gidiyoruz siz omegalar cariyelersiniz. Her neyse bu kadarı sana yeter geldik sayılır."

"Senin adın ne ve omegasın muhafız olabilir misin ki sen?"

"Pekala ben Yağız. Evet omegayım ve aslına mutfakta çalışan bir omegayım ama sizi getiren alfaların ani ruta girme ihtimali ile biz sizi götürüyoruz. Hadi bakalım geldik omega."

"Emre ."

"Efendim?"

"Adım.....Emre."

"Anladım Emre. Memnun oldum."

"Bende."

"Pekala artık seni yerleştirelim."

___________________________________________

Yağız beni küçük içerisinde bir yer yatağı, halı bulunan küçük bir odaya yerleştirmişti. Daha sonra gitmişti. Onun gitmesi ile yatağa oturup düşünmeye başladım. Fakat içimde bir ağırlık hissetmiştim. Ayağa kalktım ve üstümü yokladım. Kitap... Kitap buradaydı. Hiç beklenmeden tekrar oturdum ve sayfaları karıştırmaya başladım. Kral Timur'un hikayesine geldiğimde sadece  omeganın idamına kadar vardı sonrası gitmişti. O zaman...Şuan Kral Timur'un sarayında mıydı?. Ne olmuştu tanrı aşkına. Annelerim, hayatım hepsi kalmıştı ne yapacaktım. Düşünmekten kafayı yiyecektim. Düşünmeye devam ederken kapım çalındı. İçeriye Yağız girdi, elinde bazı tabakların olduğu bir tepsi de vardı. Tepsiyi önüme bıraktı ve 'afiyet olsun' diyerek kapıya yöneldi.

"Yağız dur!"

Arkasını dönmüş ve bana ne var gibisinden bakışlar atmıştı.

"Ben ne yapacağımı bilmiyorum Yağız. Beni buraya neden getirdiklerini, buranın neresi olduğunu bilmiyorum. Lütfen bana anlat, yardım et, düşünmekten kafayı yiyeceğim yoksa."

Gözlerim dolmuştu. Ailem aklıma geldikçe daha çok dolmaya başladı. Yağız bunu fark etmiş olacak ki yanıma gelerek kolumu sıvazlamaya başladı.

"Sakin ol vaktim az ama anlatacağım beni dikkatli dinle."

Akan gözyaşlarımdan  konuşamayacağımı anlayınca kafamı aşağı yukarı sallayarak onu onayladım.

"Pekala Emre. Şöyle ilk olarak 1254 yılındayız. Kral Timur'un sarayındasın. Sen bir omegasın ve mutfakta olmadığına göre ne için geldiğini biliyor olman gerekir. Fakat kral uzun zamandır rutlar dışında omegalarla birliktelik yaşamıyor. Bu yüzden dünyanın her bir yanından en güzel ve zarif omegalar toplanıyor bir ihtimal gönlünü kaptırır diye sebebi ise kralın hiç çocuğunun olmaması bu onun otoritesini düşürüyor şuan krallık en güçlü olduğu dönemde fakat kralın hiç çocuğu yok olmazsa maalesef tahttan indirilmesi için halk isyan çıkaracak yani hem bir çocuğa hem de bir eşe ihtiyacı var."

"Beraber olduğu omegalarla da çocukları olabilir neden hala birini arıyorsunuz?"

"Kral Timur bunu istemiyor. Sevdiği kişiden bir çocuğu olsun istiyor. Çok inatçı ve bu inatçılığına ne olacak bilmiyoruz. Umarım sevdiğini bulur. Yani görevin kralı etkilemen."

Kötü hissetmiştim. Kendimi sadece bir araç olarak görmüştüm. Fakat burdan kurtulmak ya da bir şeyleri değiştirmek için yapacağım şey buysa deneyecektim.

"Peki neden erkek ve çekinik olduğum için zarar göreceğimi söylediler."

Başını eğdi ve derin bir nefes alarak tekrar gözlerimin içine baktı.

"Burda herkes aynı şey için birlikte ve bu da kavga etmenize sebep oluyor. Ve sen hem erkek hemde çekiniksin. Çekinik olman buradaki baskınların seni arka plana atmasına neden oluyor. Erkek olmandan dolayı da arka plandasın, genelde kadın omegaların hamileliklerinin daha kolay geçmesi yüzünden tercih ediliyor ve buradaki tek çekinik sensin. Bunun dışında karmasınız kendine dikkat et. Herhangi bir sıkıntı olursa bana gelmekten çekinme. "

Duyduklarım hazmetmek zor olacaktı fakat yapmam lazımdı bir şekilde halletmem gerekirdi. Ailem için kendim için belki kitabın boş sayfaları sayemde çok daha güzel şeylerle dolacaktı.

"Teşekkür ederim Yağız her şey için. İşin vardır senin git geç kalma."

"Görüşürüz Emre. Dikkat kendine ve kendini asla ezdirme."

Onu kafamı sallayarak onayladım. Odadan çıktıktan sonra bir süre daha boş ve dolu gözlerimle kapıya baktım. Kendimi korumalıydım. Bunu yapsam yetecekti bana çünkü kralla beraber olma ihtimalim olsa bile bu kadar baskın ve güzel omegalar arasında çocuğumun olması çok zordu. Bir şekilde burada kendime bakmam lazımdı. Önümde bulunan tepsiden soğumaya başlamış yemekleri yemekle başladım. Daha sonra bulunduğum odanın kapısını açarak orada bulunan beta muhafızlardan duş ve kıyafetler için yardım istedim. Hamam olduğunu düşündüğüm bir yere getirdi. Teşekkür ettikten sonra onun çıkmasını bekledim fakat çıkmayarak beni izlemeye devam etmişti. Korkmaya başlamıştım. Geri gittikçe üzerime geliyordu. Sırtım soğuk zemin ile birleşince daha çok korkmuştum. Daha fazla gidemiyordum.

Üzerime geldi ve çenemi tutup kaldırdı. Yüzüme yaklaşmaya başlayınca ayağım ile penisine tekme attım ve bağırmaya başladım.

"YARDIM EDİN! KİMSE YOK MU? "

Bir yandan penisini tutuyor bir yandan da beni susturmaya çalışıyordu. O sırada hamamın önünde bir kalabalık oluşmaya başladı.

"KRAL TİMUR BURADALAR!"

Kral buradaydı. Ne yapacaktım ben burda bu halimle. Geldiğim ilk gün krala rezil olacaktım.

İçeriye siyah uzun kraliyet elbisesi ile girdi. Çok uzun bir boyu ve iri cüssesi vardı. Başında kral olduğunu belli eden bir kraliyet tacı vardı. Mükemmel görünüyordu.

"NE BU REZİLLİK!"

Diye bağırdığında çok korkmuştum. Çok kalın sesi vardı ve bu bağırdığında çok ürkütücü hal almıştı. Yerimde büzmüş şekilde geriye gittim.

"Korkma omega sana bir zararım yok."

Şaşırmıştım sesini nasıl birden bu seviyeye getirmişti. Beni süzmüş daha sonra ise yanındaki gardiyanlardan birine gözü ile beni işaret etmiş ardından konuşmaya başlamıştı;

"Benim hamamına götürün. Orada rahatça yıkansın."

Gardiyan ilk başta şaşırmış sonra ise kolumdan tutarak beni kralın hamamına doğru götürüyordu.

Çıktığımızda duyduğum son şey kralın bana dokunmaya çalışan betaya 'seninle bir güzel ilgilenelim' demesiydi .

Hellüüü
Bı tık geç kaldı ama güzel oldu bence
Bakalım gelecek bölüm ne olacak?
❤️‍🔥🫀

Geri Dönünce/ BXbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin