0x2

181 17 544
                                    

Gölge kız adlı hesabın paylaşmış olduğu gönderiden bu yana tam tamına, 6 saat geçmişti. Aklımda kalan sorularla birlikte, uyuyamamışttım.

Uyuyamadığım içinde, gece vakti dolabımdan sargı bezi ve dikiş aletlerini alarak kesmiş olduğum yarayı dikmiştim.

İşimi bitirdikten sonra , film izleyerek  sabahı bulmuştum. Okula gitmeden önce güzel bir duş aldım ve ardından okul formamı giydim. Ardındanda ayakkabılarımı giydikten sonra evden çıktım.

Gökyüzüne bakınca havada kara bulutlar dolaşıyordu, baya bir yağmur yağacak gibiydi. Bu yüzden evin kapısından dönerek tekrar içeriye girdim ve montumu aldım.

Montumu aldıktan sonra tekrar evden çıktım ve okulun yolunu tuttum. Baya bir rüzgar esmeye başlayınca kapüşonumu kafama geçirdim ve yürümeye devam ettim.

Yürürken telefonumun titremesiyle birlikte olduğum yerde durdum.

Sabah sabah kim mesaj attı şimdi ya,, diye düşünürken telefonumu cebimden çıkarttım.

Tekefonumun kilidini açtıktan sonra ekranıma düşen bildirimle birlikte ağzım bir karış açıldı. Gölge kız adlı hesap bana özelden bir mesaj atmıştı.

Mesajını merak etmemle birlikte, mesaja tıkladım ve onun sayfasına girdi.

Mesajda şöyle diyordu :

Gölge kız : içinde küçük, masum ve tatlı bir çocuk yatarken niye intiharı deniyorsun?

What, dün paylamış olduğu gönderiden sonra benimle böyle normal sohbet etmesi  ilginç geldi.

Ben : beni düşünmene gerek yok, ben kendi başımın çaresine bakabiliyorum.

Gölge kız : haaaaa? İntiharı denemekten başka birşey yapmayan bir kişinin böyle bir cümle kurması ilginç geldi. Böylemi kendi kendine, başının çaresine bakıyorsun? Kendine zarar vererek mi?

Ben : eğer beni bu kadar tanıyorsan, diğer gençler gibi olmadığımıda bilmen gerekiyor gölge kız.

Gölge kız : seni herşeyden çok iyi tanıyorum herşeyden çok.......

Son attığı mesaja, gözlerimi devirdim ve telefonumu kapatarak tekrar cebime koydum.

Onunla mesajlaşmam tam tamına 10 dakika sürmüştü. Kafayı yedirecekti resmen ya. Okula geç kalıcam resmen.

Hemen adımlarımı hızlandırarak, okulun yolunu tuttum. Birkaç dakika yürüdükten sonra karşımda okulun bahçesi gözükünce içime bir rahatlama geldi.

Daha dersler başlamamıştı çünkü herkes daha bahçede oturmuş takılıyorlardı.

Bazıları sevgilileri ile birlikte bazılarıda dostları ile birlikteydi.

Okulun bahçesine girmiş ve kapıya doğru yürüyordum

Tam yürüyordum ki birisinin bana omuz atmasıyla birlikte kendimi yerde buldum.

Kıyafetimin yakalarından tutarak beni havaya kaldırdı ve duvara yasladı.

Çocuk : lan sen kim oluyorsunda böyle bir video paylaşıyorsun?

Bu cümleyi kurar kurmaz bana yumruk atması bir oldu.

Ben : ben ne yaptım allah aşkına ya?

Çocuk : şu gölge kız denen kişi sen misin?

Ben : neden ben olayım?

Çocuk : neden olmayasın? Bizden nefret edipte, okula polisleri salmaya çalışan kişi ben değilim.

Ben : o olayın benimle alakasının olmadığını sende biliyorsun.

Çocuk : neyse ya, tüm vaktimi seninle birlikte harcayamam. Ne halin varsa gör

İki elinin gevşediğini hissettim ve ardından kendimi yerde buldum.

Ardından beni yerde bırakarak okulun içine girdiler. Bu gizli hesaptan sormam gereken bazı şeyler var.

Bu yüzden telefonumu elime aldım ve onunla sohbet kısmına girdim.

Ben : senin yüzünden benim adım çıktı okulda.  Nasıl bir cevap vermeyi düşünüyorsun acaba?

Ve benim yazmamdan sonra aktif oldu hemen.

Gölge kız : bana bırak halledicem.

Ben : nasıl yani. Halledicem derken?

Mesajım görüldü olduktan sonra tekrar çevrimdışı oldu. Allahım bu her kimse insanı çıldırtmakta üstüne yok.

Neyse onu aklımdan silerek telefonumu cebime koydum ve okula giriş yaptım.

Okulun koridorunda yürürken herkes bana bakıyordu. Sanki birşey yapmışım gibi. Bazıları paylaşılan videoyu yeni izliyorz, bazılarıda tekrar izliyorlardı.

Ama ne olursa olsun kimse gözünü benden ayırmıyordu.  Offf, zaten hiç birşekilde arkadaşım yoktu şimdi daha çok rezil oldum.

Bide sonra gelip neden intihar etmeye çalışıyorsun diye soruyorlar ?

Cevabı bariz belli değil mi?

Bu dünyadaki insanlar. Çekilesi bir insanlar olmadığı için yaşanılanacak biryer değil.

Koridorda yürürken telefonum titredi. Telefonumu cebimdenn çıkartarak kimden mesaj geldiğini görmek için bildirimlere baktım.

Kimden geldiğini hepiniz biliyorsunuz ve bu sefer sayfasında bir gönderi olarak paylaşmıştı.

Attığı gönderide, az önce bana sataşan çocuğun olduğu bir video vardı.

Çocuk, okulun en sevilen çocuğuydu. Çoğu kızın gözdesi olan birisiydi ama içimden bir ses nedense videonun  onunla alakalı olduğunu düşünerek videoyu açtım.

Videodakileri görmemle birlikte ağzım bir karış açıldı ve ağzı şoktan açılan tek kişi ben değildim. Herkesin öyle olmuştu.

Hasan ( bahsedilen çocuk) hayatında çok sevdiği sevgilisi olan semayı aldatıyordu. Videodaki çoğu kızı aldatıyordu ve sayfa onu editleyerek yapmış ve sonun başlangıcını yapan o sahne geldi.

Ezginin öldüğü yerde ve maskelilerin yanındaymış. Yoksa hasanında mı bir parmağı vardı bu iştr?

Gölge kızın yazmış olduğu mesaja baktım :

Gölge kız : herşey birgün açığa çıkacak. Tüm sırlar sonsuza kadar saklanamaz.

Sanırım artık tamamen yalnızdım. Zaten yalnızdım şimdi daha dibe batmıştım.

Hiçbir zaman kaybolmamıştım bu kadar insanın arasında. Şuan yönünü ve pusulasını kaybetmiş bir kaptantan farkım yoktu

gölge kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin