Ben Emine 14 yaşındayim (17) . Bugun lise hayatimin ilk günuydu. Nasil gectigini anlamadigim yaz tatili sonunda bitmisti.
Yeni okulum yuzunden 45 dakika yururken bir yerden sonra baska bir tarafimdan nefes aldigimi hissettim. Her neyse umarim yeni sinifimda ki kisiler normallerdirKapıyı açtım ve sınıf daha dolu değildi. Dersin başlamasına daha 20 dakika vardı. Cam kenarı petek kısmına doğru gittim. Tam istediğim o sırada bir kız vardı. Bu da kimdi amk. Neyse kıza baktım ve yanına oturdum izin istemeden çünkü bu evrenin ana karakteri benim.
Yanımdaki kız biraz masum ve sinsi bir bakışla bana baktı. Ve onun adını sordum. "Begüm, ya sen?," "Emine" dedim. Bir ana karakter sesi şeklinde. Biraz Begümle sohbet ederken arkamda mal mal duran birini gördüm. Begümle arkamıza dönüp baktık bu da kimdi amk? Saçının yarısı mavi diğer yarısı siyahtı.
O bize biz ona bakıyorduk. Sonunda Begüm dayanamadı ve adını sordu bu ucubenin. Ucube ise "Ben Çağrı, sakın bana cevapsiz çağrı şeklinde espri yaparsanız sizi.... Düt düt". Bu sinirde neydi? Begümle bir kısa bakışma sonrasında önümüze döndük. Bu ucubeye ismimizi söylemeye bile gerek yoktu.
Cok gecmeden sınıfın kapisi acildi ve bir kız girdi. Biraz gururlandim cunku artik sinifin en kısası olmiyacaktim bu sene. Kız bizim oldugumuz sirava dogru geldi ve arkamiza yani cagrinin yanina oturdu. Begümle arkamiza döndük. Cagri bu yanina oturan kıza bakti ve sinirlendi. Sert bir ses ile kalk dedi. Hasiktir. Kız ise sanane diyip oturmaya devam etti ve bize doğru gülümsedi. "Selam" nazik ve sevecen bir sesti, kiz kendisini tanitmaya basladi "ben simay".
Cagrı olumsuz bir sinirle bakmaya devam ediyordu ve en son dayanamayıp simavin cantasini firlatti. "Yanimdan git sevgilim gelicek". Simay yere dusmenin verdiği acı ile gözleri dolmustu.Simay yerde sümkürurken benle begümbakiyorduk cunku kraliceler egilmez. Neyse tamo sira bir kiz geldi. Saclari turuncuydu. Cagriyaçok sert bir sekilde bakti ve simaya eğildi.Kaldirmasinda yardim etti ve csgriya donerek coktatli bir ses tonuyla "oruspu****" dedi. Benle_begüm gülmemek icin kendimizi sıkıyorduk.Hatta o kadar sıkıyordukki begumun tarafindankoku gelmeye baslamisti? Hasiktir.
Her neyse mavu sacli ucube bu kufuredayanamadi ve ayaka kalkti. Tam kavgaedeceklerken artik bir sey yapmam lazimmis gibihissettim ve ayaga kalktim
Ayaga kalktigimda herkes bana bakiyordu ve duygusal bir konusma yapmayi dusundum. "Arkadaslar neden kavga ediyorsunuz bu sinif hepimiz icin. Sen mavi sacli ucube utanmiyor musun kendinden kucuklere bulasmaya? Ya sen kiz baska sira mi yoktu? Yada bu sinif sizs yetmiyor mu? Ya sen turuncu sacli kiz? O tatli sesinle kufur etmeye utanmiyor musun?" Konusurken aniden tum sinif duygusal bir sekilde beni alkislamaya basladi ve omuzlarina aldilar. Ne olduğunu anlamadim ve daha cok gaza geldim "YA SEN SİNİFİN SESSİZ COCUGU? SİRF BEGUM BİRAZ FAZLA İKİNDİ DİYE Mİ YUZUNU EKSİTTİN? HA HEPİMİZ BU SİNİFİN OGRENCİLERİYİZ ARAMİZDA UTANMAK OLMAMALİ!" Tüm sinif agliyorduk ve hepimiz begume destek amacli osurmaya basadik. Zart zort pirt port...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keep gooing on corum lise
General FictionCorumda normal bir lisenin anormal ogrencileri #sıkkolpayiokuyankopsun Bu bir basari hikayesidir Keep going ona selam catismaya devam