24

483 36 25
                                    

25. Bölüm : Mezarına tüküreceğim.

☆☆☆☆

  Çizgi film bitene kadar izlediler, iki adamsa şefkatle izlemeye devam etti. Gölge aynı şekil durmaktan huzursuz olmuş gibi geri yaslanıp başını geri atarak gözlerini kapatmıştı. Iyice uykusu gelmişti, izleyen ikiliden habersizlerdi. Merdan Bey telefonu çıkartarak onu aradığında odayı saran telefon sesiyle hepsi irkilmişti. Telefon televizyona bağlı olduğu içinde ekranda yazan babam yazısıyla kalbi teklemişti. Ona karşı demese bile baba diye kaydetmesi çok hoştu.

Gölge telefonu alıp televizyonla olan bağlantısı kesip aramayı cevaplayacakken kapanmasıyla kaşlarını çattı. O anda arkadan gelen Merdan Bey'in sesiyle irkilmişti.

Merdan B : Burdayım diye kapattım.

Diyince ikili ardına baktı, o an Kunter Bey'i de gördüler. Adamsa tebessümle el sallar gibi yaptı, ikiliyi bu hâlde çocuk gibi çizgi film keyfi yaparken bulmaları hoşuna gitmişti. Her daim iyi ve mutlu oluşlarına denk gelmek adına da içten içe Allah'a dua etti.

Gölge : Siz burada ne arıyorsunuz ve ne zamandır varsınız?

Kunter B : 1 saat kadar oldu.

Yankı : Biz nasıl fark etmedik?

Kunter B : Televizyona dalmıştınız kanarya'm, görmemeniz normal.

Gölge : Hoş geldiniz, geç oldu da neyse...

Merdan B : Hoş bulduk Ahter'im.

Diyip arkadan beri oğlunun saçlarına ufak bir öpücük kondurup boş koltuğa oturdu. Yankı ise duyduğu adla kaşlarını çatarak lafa girmişti.

Yankı : Senin ad Gölge değil mi?

Gölge : Onlar Ahter koymak istemiş.

Yankı : Haa şimdi anladım.

Derken babasının Merdan Bey'in yanına oturduğunu gördü. Gölge ise aynı şekil geri yaslanarak başını geri attı, gözleri kapanırken Merdan Bey şefkatle şunu söylemişti.

Merdan B : Uykun gelmiş.

Gölge : Saatlerdir televizyon izliyoruz, normal.

Kunter B : Yemek yediniz mi?

Dedi azda olsun abur cubur olan tabaklara bakarak, içinden bir ses 'sadece bunlarla ettiler' diyordu. Başını iki yana sallayan oğluyla da emin oldu, yemek yememişlerdi. Gözlerini kendi evladından çekip Gölge'ye baktı ve şunu söyledi.

Kunter B : Evde yemek var mı evlad?

Gölge : Vardı birkaç şey.

Merdan B : Ne var mesela?

Gölge : Bilmiyorum.

Merdan B : Hadi bakalım aslanım kalkta birşeyler hazırlayalım, aç aç oturmayın.

Dedi kalkarak sonra oğlunun elinden tutup kaldırdı, Gölge ne kadar mızmızlansa bile elinden tutup onu peşinden götüren adamı takip etti. Bir süre sonra mutfağa girince Merdan Bey onun elini bırakıp dolabın kapağını açtı. O an 10 tane kasede puding görünce dudağı kıvrıldı, oğlu belli ki çok çikolata seviyordu. Yoksa bu kadar çok oluşu saçmaydı.

Merdan B : Bu kadar pudingi ne yapacaksın?

Gölge : Yiyorum, seviyorum.

Merdan B : Iyi bakalım afiyetler olsun.

Gölge : Isterseniz alabilirsin yani alabilirsiniz.

Merdan B : Eminim ki tadı güzeldir ama ben çikolatayı pek sevmiyorum.

Gölgenin Yankısı! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin