Розділ 34

377 21 13
                                    




Ґабріела

З моменту як я останній раз виступала в клубі, пройшло вже 2 тижні, а Ян досі не дзвонив. Не так жахав сам дзвінок, як очікування. Я і гадки не мала, що сталося. Після нашої останньої розмови я думала, що він вже увечері захоче нагадати, де моє місце. Та він просто зник. Для мене.

Алекса як зазвичай їздила до клубу та час від часу в його дім. Одного разу я запитала дівчину чи він нічого не питав про мене. Тоді вона відповіла, що як тільки вимовляла моє імʼя, то Ян одразу ж казав, що це не її діло. Більше вона не хотіла нічого питати, адже його настрій погіршується з найменшого.



— Ти сьогодні знову поїдеш ? - запитала Алекси.

Дівчина сиділа на дивані біля телевізора та наминала полуницю в шоколаді. Це її улюблений смаколик.

— Вчора Ян сказав, що я можу відпочити. І від нього і від виступів, - я теж вляглася на диван та опустила голову Лексі на коліна. Я завжди так робила, в цей момент здавалося, що я в безпеці й не сама.

— Тобі не здається дивним те, що ми обидві трахаємося з одним чоловіком ? - я скривилася від своїх слів, а Лекса голосно розсміялася.

— Та ну, ми ж не можемо відмовити, - Лекса покрутила полуницею біля губ. — Трохи дивно, але ж ми можемо, обговорити те, який він у ліжку.

— Хотіла б я, щоб там не було чого обговорювати, - видихнула.



Ян не був поганим коханцем, але важливу роль відігравало те, що ми цього не хотіли. Яким би привабливим не був чоловік, я жодного разу не відчула нічого, крім огиди. Так, так знаю він доводив мене до оргазму та я про це не просила. Я цього не хочу.

Майже кожного дня я згадувала секс з Рафом. Він був іншим, і не тільки тому, що я не була проти. Рафаель був значно жорсткіший у ліжку в порівнянні з Яном. Він полюбляв хапати мене за горло, притискати до всіх можливих поверхонь в домі. Раф ніколи не був ніжним. Ян просто робив все для свого задоволення, ну в кінці інколи приносив і мені його.



— Не знаю як тобі, але я жодного разу не кінчила з Яном, - я з подивом глянула на Алексу.

— Ну, я взагалі ніколи цього не робила, - щоки дівчини покрилися румʼянцем.

— Ти ж не серйозно? - та ну це якась дурня.

ПострілWhere stories live. Discover now