Alessi ve Halt handa yemeklerini yedikten sonra yatacakları odalara çıkmışlardı. Alessi Halt’ın ona ayrı bir oda ayırtmasına şaşırmıştı biraz. Halt bunu yapacak kadar Alessi’ye güveniyor olamazdı. Alessi odasına geçti, üstünü değiştirmeden yatağına yattı ve beklemeye başladı. Alessi Halt’ı uyuyana kadar bekleyecekti. Tabii Halt’ın uyuyup uyumadığını anlayamazdı ama odalarının ayrı olmasından yararlanabilirdi. Alessi yatağına yatmadan önce odayı ve dışarıyı incelemişti ve pencereden rahatça aşağı inebilmesini sağlayacak bir yükseklik vardı penceresinin aşağısında. Alessi bu nedenle şanslıydı, aslında ikinci kattaydılar ve aşağı atlasa sorun olmazdı ancak ses çıkarsa Halt uyanabilirdi.Alessi yatağına yattıktan bir süre sonra yatağından sessizce kalktı ve yan odadaki sesleri duyabilmek için kulağını duvara yasladı, bir süre dinledikten sonra Halt’ın nefes alışlarını duydu, tahminen Halt uyumuştu. Alessi sessizce adımlarını atarak pencereye yaklaştı,pencereyi dikkatlice açtı ve kendisini yapabileceği en dikkatli şekilde aşağı sarkıttı.
Direkt aşağıdaki yüksekliğe atlarsa çok ses çıkacağını bildiği için ilk kendisini aşağı sarkıtırken pencerenin pervazından tutundu. Sonrasında ellerini yavaşça bırakmaya başladı, parmak uçlarına geldiğinde Alessi sessiz bir şekilde düşmek için elini yavaşça bıraktı ve yere ayak tabanları yerine parmak uçlarıyla bastı. Alessi tahmin ettiğinden daha da sessiz inmişti aşağıya. Yüksek olan yerden inmek için de kendini yavaşça yere bıraktı ve aşağı indikten sonra baronluğa doğru harekete geçti. Baronluğa gitmesi biraz uzun sürecekti çünkü normalde baronluğa yürüyerek gidecekti. Aslında onlar at ile gelmişti ancak o at kullanmak gibi bir riske giremezdi. Ne de olsa şövalye atları hiç sessiz atlar değildi..
Alessi kırk beş dakika sonunda baronluğa gelmişti. Şimdi daha zorlu olan bölüm vardı. Aslında Halt’dan kaçmak da bayağı stresli bir işti ama bu daha tehlikeliydi. Şimdi yapacağı şey muhafızlara görünmeden kalenin duvarına tırmanmak ve kayıtların depolandığı odaya girmekti. Alessi lordun kalesinde küçükken üç-dört yıl önceye kadar, odasına bazen kalenin duvarlarına tırmanarak giderdi. Bunun nedeni Alessi’nin Fernand ve lord ile karşılaşmak istememesiydi. Ancak sonrasında bunu bırakmıştı çünkü lord onu kalede ortalıkta görmeyince odasına gelip kontrol ediyordu ve Alessi bundan hiç hoşlanmıyordu.
Alessi kalenin duvarına çıkmadan önce küçükken ki tırmanışları aklına gelince yüzünde küçük bir tebessüm belirdi. Sonrasında da hızlıca kayboldu. Şu anda buradaki işine odaklanmalıydı. Alessi muhafızların hareketlerini bir süre takip ettikten sonra, minik bir açık yakaladı. Muhafızın açığını kullanarak kalenin duvarlarına doğru hareketlendi ve sonrasında tırmanmaya başladı. Alessi bunu neredeyse üç yıldır yapmadığı için biraz zorlanıyordu. İçinden ‘keşke bunu arada da olsa yapsaymışım, neyin nerede lazım olacağı belli olmuyor” diye düşündü. Normal denebilecek bir hızda, dikkatlice tırmanmaya başladı.
Alessi yirmi dakika sonunda kayıtların bulunduğu odaya varabilmişti. Alessi kendini pencereden içeri attı ve biraz dinlenmek için yerde bir-iki dakika soluklandı. Sonrasında ayağa kalktı ve kayıtları incelemeye başladı. Alessi Halt’ın kayıtları incelemesinin uzun sürdüğünü göz önünde bulundurarak inceleme yapmaya sonuncu kayıttan başlamıştı. Alessi incelemesine devam ederken son okuduğu dosyadan da istediği şeyi bulamayarak dosyayı kapattı ve sıradakine geçti. Alessi yeni dosyanın kapağını açıp diğerlerinde yaptığı gibi 17 yıl öncesine gidecekti ancak yapamadı. Çünkü dosyanın ilk sayfasındaki tarih 17 yıl önceyi gösteriyordu. Alessi tarihin altındaki ismi okuduğunda kendi ismini gördü.
Halt’ın anlattığı her şey doğruydu dosyada ancak bir şey hariç. Alessi Halt’a kardeşi olup olmadığını sorduğunda Halt ona olmadığını söylemişti ama burada Alessi’nin bir ikizi olduğu yazıyordu. Alessi kardeşinin ismini görme niyetiyle sayfayı çevirdi ve dona kaldı. Karşısında gördüğü isim ya tamamen tesadüftü ki bu çok zor bir ihtimaldi ya da gerçekten doğruydu. Alessi birkaç dakika düşündükten sonra Halt’ın yaptıklarının ve gerçeklerin ne kadar uyuştuğunu farketti. Ancak soru şuydu; Halt Alessi’ye bu bilgiyi neden söylememişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Kızın İzi (Gilan X Alessi -OC-)
Fiksi Penggemar!!Gölgelerin Efendisi hayran kurgusudur. Kurgu, 4. kitap olan Skandiya'yı Kurtarmak adlı kitapta geçmektedir. Gilan x Alessi (Oc) kurgusudur!! • ~ • Galya'nın kuralsız topraklarında acımasız bir lordun yanındaki kız. Yaşamasının tek nedeni zamanı ge...