3

150 14 32
                                    

Müsabık takım🥊
(Katılımcılar; Zaniolo, Yunus, Ferdi, Kazımcan, Abdülkerim, Altay, Muslera, Mert, Hocamm)

Mert
Gençler yarın saat 7de antreman kimse geç kalmasın
*Herkes gördü*

---

Okul çıkışı eve gitmek için parktan geçiyordum telefonla konuşuyodum kendi kendime gülüyodum

Hava biraz kararmıştı çıkışta arkadaşlarımla kafeye falan gittiğim için saatte biraz geç olmuştu haliyle.

Parktan geçerken birinin çığlık attığını duydum ürkmüştüm birazcık gitmekle gitmemek arasında kalmıştım.

Ama en doğru karar gitmekti, bağıran kişinin kız mı erkek mi olduğunu anlayamamıştım.

Koşarak bağırma sesinin yanına gelmiştim bir tane çocuk birini sıkıştırmıştı.

Altında siyah bir eşofman, üstünde de siyah bir hırka vardı şapkası kapalıydı kim olduğunu yüzünü falan
görememiştim.

"Hey noluyo orda, sen kimsin ne yapıyorsun çocuğa" diye yüreklenip bağırmıştım.

Hayır sen hayır kurumu musun sanane insanlardan bırak kendi kendine yaşasın insanlar işte.

Ama içimde ki o meleğini susturamıyodum her şey bu yardımseverliğimdendi.

'Kerem adam hala çocuğu sıkıştırmaya devam ediyo sen niye triplere giriyon amina koyim' diye söyleniyodum içimden.

"NAPIYOSUNUZ ORDA BIRAKSAN ÇOCUĞU" diye bağırmıştım kendimi tutamayıp çünkü çocuk hıçkırıklar arasında ağlıyordu.

Adam arkasına bakmıştı beni gördüğün de hemen koşarak gitmişti.

Neydim ben kahraman mı melek mi neyim böyle?

Kafamdakileri susturup hemen çocuğun yanına doğru koşmuştum korkmuştu, baya korkmuştu.

Çocukla biraz konuştuktan sonra ailesiyle kavga ettiğini ve sokakta kaldığını söyledi e bende evde tek yaşadığıma göre bu çocuğu evime alabilirdim.

Hem tek başıma sıkılıyordum zaten çocukta küçüktü biraz zarar geleceğini de düşünmüyordum.

İkimiz ilerlerken arda bir yere uğramak istediğini benim de kapıda beklemem gerektiğini söyledi.

Arda gittikten sonra kapıda beklemeye başladım.

Telefonuma bakıyordum komik videoları görüp gülüyodum.

Ensemde ki nefesi duyana kadar.

Arda sandım hemen arkamı dönmüştüm.

"Ya arda napıyosun korkt-" arkamda ki çocuğun beni ittirmesiyle lafım yarım kalmıştı.

"Kerem her işe bulaşma sonun çocuk gibi olmasın" diye fısıldandı ardayı sıkıştıran çocuk.

Çocuğun sesi çok tanıdık geliyordu ama asla çıkaramıyodum.

"Konuşsana kerem antremanda susmayıp konuştuğun gibi konuşsana" demişti.

Bir dakika bu Altaydı.

"Daha şimdiden böyleysen sen işimi-"

"KEREM ABİ NERDESİN" ikimizde Arda'nın sesini duyduğumuzda irkilmiştik.

"Bitti kerem kendi ellerinle kendini yaktın" diyip hızlıca uzaklaşmıştı.

"Kerem abi nerdesin sen ya seni arıyorum iki saattir" "Şey telefonla konuşuyordum orda da çok ses vardı ben de buraya geçtim" aklıma gelen ilk yalanı uydurduktan sonra eve gitmeye başlamıştık

En sarisinlar bende var en kalitelisi de bende varr bende vaarr

Off benim kafam felaket oldu askim ne ne ne ne ne ne nee

Lvbelc5mukemmeldegilmiya

Neyseee

Opuldunuuuzzzz💗🤍🥰😍😘❤️‍🔥

fighterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin