1. bölüm

189 11 7
                                    

***
Ben yıllardır izi bulunamamış bir seri katilim.listem baya kabarık tabi öldürdüğüm kişiler dışında.
Şimdi ise listemde bayadır peşinde olduğum ama sonra vazgeçtiğim bir çocuk var.

Herşeyini biliyorum boyunu burcunu yaşını nerde okuduğunu ve daha fazlasını.

Cinayet
Soğuk bir gece evime gelmiştim yine birini öldürmüştüm ellerimdeki siyah kanlı eldivenleri çıkarıp bir poşete koydum üstümdeki beyaz gömleğim tamamiyle kana bürünmüştü.altımdaki siyah kot pantolon ve üstündeki deri ceket bile kandan gözükmüyordu.

Banyoya gittim.küvetin tıpacını takıp küveti buz gibi suyla doldurmaya başladım.bu esnada soyundum ve üstündekileri de bir poşete koydum.üstüme bornozumu geçirdim ve koridorda çıktım eldivenlerimin olduğu poşeti de aldım ve dokunsam beni bile yakıcak olan sıcak suda erittim.sonra mutfağa gittim ve buzdolabını açtım.

Bir tane bira şişesi aldım sonra sigara paketimi elime alıp tekrar banyoya gittim.

Su küvetten taşmak üzereyken suyu kapattım ve ayağımı suya daldırdım baya soğuktu ama umrumda değildi çünkü soğuk su
Vücudumu daha dirençli yapıyordu.bornozumuda çıkarıp yere attım ve soğuk suyun içine girdim.

Ariften
Gece motor sesleri duydum. umursamadım ama merak ettim.yataktan kalıp odamın camını açtım.kafamı dışarı uzattığımda kimsecikler yoktu bende umursamadım ve yatağıma gidip uyudum.

Sabah alarmın çalmasıyla uyandım.hemen banyoya gittim. elimi yüzümü yıkadım.üstümü giydim.kahvaltı yapıcak vaktim yoktu o yüzden aceleyle evden çıktım.

Okula geldiğim gibi sınıfıma çıktım.sınıfa girdim hemen yerime oturdum zaten 5,10 dk sonra hoca geldi.

...
Bir planım vardı.bugün dünden daha zinde kalmıştım uykumdan. mükemmel bir kahvaltı hazırlayıp karnımı doyurdum ve üstümü giyindim siyah eldivenlerimi çantamın özel bölmesine koyduktan sonra çekmeceden maskemi aldım eldivenlerimle aynı bölmeye koydum.

Onu öldürmek için elimden geleni yapıcaktım.ve onun herşeyini biliyordum herşeyini

Boyunu
Yaşını
Nerde okuduğunu
Herşeyini

Ankara'da liseyi bitirmiş iş bulmak için İstanbul'a taşınan 1,73 boyunda 26 yaşında masum bir çocuk."Arif Güloğlu"

"DEVAM EDECEK..."

Nasıl buldunuz bölümü eyer bir kusur varsa yorum olarak yazarsanız sevinirim
İlk görüşlerinizi bekliyorum
👉🏻🦋💜💋👈🏻

sınırlarımı çok zorluyosunuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin