17.Bölüm

330 22 1
                                    

Herkese merhaba yine yeniden yeni bölüm ile karşınızdayım.
Şimdiden iyi okumalar. :))


DENİZ'İN ANLATIMINDAN

Duyduklarımla şoka girmiştim Derya gelmişti yanıma ve doktorum Lale hanımın benim annem olduğunu söylemişti kanıt istedim ama yok dedi belki beni üzmek için söyledi bilmiyorum ama Gamze'nin de haberi var hatta herkes biliyor demişti.Şimdide Gamze hanıma soruyordum gerçek mi değil mi diye neden sakladı böyle bir şeyi benden anlamıyorum ki.

Gamze : Hayatım aşkım bizde yeni öğrendik hani Samet var ya o söyledi okuluna gitmiş annesiyim demiş hatta Samet ile de konuşmuş. Gerçeklik olarak bilmiyorum ama emin olmak için DNA testi yaptıracaktım sana söylemek istemedim çünkü iyileşme sürecindesin üzülmeni istemedim ve eğerki yalansa bile heveslenip de hayal kırıklığına uğramanı istemedim bu yüzden söylemedim lütfen bana bunu yapma benden kendini çekme uzaklaşma dayanamam çünkü.

Gamzenin ağlaması ile ona döndüm bunun için mi ağlıyordu içimdeki bütün sinir öfke gitmişti bir yandan da haklı benim için bana söylememiş emin olmak istemiş. Yerimde doğruldum

''Yanıma gel.''

Hemen ayağa kalktı yanıma geldi oturması için yanımı gösterdim oturdu kollarımı açtım ve hemen sımsıkı sarıldı.O kokusu beni yine mayıştırıyordu burnumu boynuna iyice yerleştirdim ve derin bir nefes aldım.Gamze konuşmaya başladı.

Gamze : Seni kaybetmek istemiyorum bu her iki açıdan da geçerli ne ölüm nede ayrılık sana bu kısa zamanda öyle bir alıştım ki sensiz nefes alamıyor hale geldim özür dilerim senden sakladığım için bir daha asla ve asla senden bir şey saklamayacağım ölüceğimi bilsem de saklamam seni çok seviyorum Deniz.

Kendime iyice bastırdım başından öptüm ve kendimden uzaklaştırdım ben bazı konularda baya ciddi olduğum için ondan ayrılırım diye korkuyor en sevmediğim şey benden bir şey gizlenmesidir. Ellerimle yüzünü tuttum göz göze gelmiştik kıyamam o sulu gözlere.

''Gamzem ,ömrüm ,hayatım ,sevdiğim ,güzel kadınım sana çok sinirlendim biliyorsun en nefret ettiğim şey benden bir şey gizlenmesi sana çok kızdım ama açıklamanı dinleyince de haklı olduğunu anladım sen benim için benden sakladın ve sakın ayrılık ölüm lafı etme bir daha ben sana kavuşmuşken nasıl bırakayım ki seni kalbim. Seni çok seviyorum.''

Artık kendimi tutamadım ve dudaklarından öptüm sevdiğimin anında karşılığımı da aldım. Nefeslerimiz kesilene kadar öpüştük ayrıldığımızda bu ikimize de yetmemişti bu sefer o öpmeye başladı anında karşılığını aldı sağ elim onun belinde sol elimde yüzünde geziniyordu onun elleri ise boynumdaydı alt dudağını ıssırdığımda inlemişti bu ne güzel bir sesti öyle. Biraz daha ileri gidersek bir şey olmazdı bu sefer sol elim kalçasına indirdi ve sıktım bir daha ve daha yüksek sesle inledi dudaklarımızı ayırmadan konuştu.

Gamze : Aşkım biri gelicek durmamız lazım.
''Umrumda değil artık seni içimde hissetmek istiyorum.

Altımda hissettiğim ağrı ile bende inlemiştim tekrardan dudaklarımız birşelmişti ki tabi bende ne eksik şans kapı açıldı birden ve biz ayrılmak zorunda kalmıştı sinirle kapıya döndüğüm zaman herkes vardı Lale hanımda vardı.

Lale : Umarım bölmüyoruz ama ziyaretçilerin var Denizcim.
Gamze : Yok yok gelsenize.

Gamze yataktan kalktı ben kendimi boşluğa düşmüş gibi hissediyordum. Sinirle soludum bunu fark eden Şeyma konuştu.

Şeyma : Bizde kavga ediyorlardır diye beklerken ne ile karşılaştık sakin ol şampiyon.
''Şeyma yemin ederim kalkar seni döverim.''
Selin : Sakinleş küçük kuzum ne o bizi gördüğüne sevinmiyor musun üzüldüm valla.
''Teyze lütfen.''

Altımdaki sızlama ile inlemiştim sertleşmiştim al işte birde bununla uğraş şimdi offff. Kimse görmeden üzerimdeki örtüyü düzelttim onlara döndüğümde içeri geçip kurulmuşlardı ama Lale bana bakıyordu yüzünde küçük bir sırıtma ile hayır ya olamaz anlamıştı. Utandım neden mi çünkü bu karşımdaki kadın benim annem olabilirdi  sanki anlamış gibi hemen kafasını çevirdi Gamzeye baktığımda telefonuyla ilgileniyordu.

Gamze : Aşkım benim küçük bir işim var onu halledip hemen geleceğim yanına.
''Ne işin var. Ve gelme git eve dinlen.''
Gamze : Olmaz zaten ben kalacağım senin yanında.

Ayağa kalktı kulağıma doğru konuştu.

Gamze : Aşkım bu DNA işi için başka hastaneden yaptıracağım ne olur ne olmaz hemen işim biter gelirim zaten çok fazla ayrı kalamam senden.
''Tamam dikkat et ve bana mutlaka haber ver.''

Tamam dedi yanağımdan öptü ve odadan çıktı ah benim sevdiğim benim için uğraşıyordu.
Eğer ki bu kadın benim annem ise neden beni terk ettikten sonra buldu ve benim okuluma gitti şimdi mi aklına geldim ben. Kafam çok karışık durumdaydı düşünmek istemiyordum bunları sonuçtan sonra karar vericektim her şey için ve kendimi ümitlendirmek de istemiyorum.
Bu acıyada daha fazla dayanamazdım Laleden yardım alarak tuvalete gittim orada hallettim.
Teyzemlerle sohbet etmeye başladık oradan buradan konuştuk derken Gamze gideli 2 saat olmuştu telefonumu elime aldım aradım ilk çalıştı açtı.

Gamze : Aşkım efendim.
''Nerede kaldın özledim ama seni.''
Gamze : Yoldayım geliyorum sevgilim.
''Ne yaptın hallettin mi.?''
Gamze : Evet aşkım normalde sonuç 1 hafta sürüyor ama arkadaşım sağ olsun 2 güne sonuçlar elinde olur dedi.
''İyi bari o zaman 2 gün boyunca bu konu konuşulmayacak.''
Gamze : Sen nasıl istersen bebeğim neyse hadi otoparktayım geliyorum.

Tamam dedim ve kapattık telefonu Lale gitmişti teyzemlere de bu konu hakkında bir şey konuşulmayacak dedim onlarda tamam dedi ve bu konu şimdilik kenara çekilmişti sonuç ne olucak bilmiyorum eğerki annem çıkarsa ne yaparım onu da bilmiyorum.


2 gün sonra :

Gamze sonuçları almak için gitmişti bende heyecan ile bekliyordum içimde korku vardı ya annem çıkarsa ne yapacaktım ben bağırıp çağıracağım mı neden beni bırakıp gittiğini mi soracağım bilmiyordum hiç bir şey bilmiyordum. Kapı açıldığında Gamzenin girdiğini gördüm.

''Baktın mı ney sonuç.''
Gamze : Açmadım senin açmanı istedim sevgilim.

Elinden kaptım tam açıcaktım Gamze durdurdu.

Gamze : Ne olursa olsun söz ver bana üzülmeyeceksin anlaşıldı mı.?
''Tamam.''
Gamze : Söz ver dedim sana sevgilim.
''Tamam söz.''

Alnımdan öptü dosyayı yavaş yavaş açtım kağıdı elime aldım okumaya başladım ve en son alt tarafa geldim okuduklarımdan sonra gözlerim dolmaya başladı Lale Aksoy benim annem çıkmıştı. Gözümden akan yaş ile Gamze kağıdı aldı ve o da okudu o da benim gibi şaşkınca bakıyordu.

''Şimdi bu kadın benim annem mi.?''
Gamze : Aşkım evet ama sen sakin ol tamam mı.?
''Gamze neden beni bıraktı gitti neden şimdi benim hayatımı kontrol ediyor.''
Gamze : Hepsini öğreneceğiz aşkım lütfen şimdi sakin ol.

Yanıma geldi ve sımsıkı sarıldı sevdiğim. Çok sinirli ve gergindim şu an gelse çok büyük kavga edebilirdim ama sevdiğim beni sakinleştirmişti sımsıkı sarılmıştı ve o an içeri o kadın girdi.

Lale : Selam kızlar Deniz nasıl hissediyorsun.?
''Daha iyi ne zaman çıkacağım buradan.?''
Lale : Sonuçlarına baktım hiç bir problem göremedim bugün çıkıyorsun Gamze sen benle gel çıkış işlemlerini halledelim.
Gamze : Ben burada kalsam olmaz mı.?
Lale : Peki tamam ben hallederim siz hazırlanın.
Gamze : Teşekkürler.

Odadan çıktığı zaman yataktan kalktım hemen üstümü değiştirdim canım yansa da şu an bu hastaneden çıkmak istiyordum Gamze yardım etmeye çalışıyordu ama ben izin vermiyordum sonunda giyindiğim zaman çıkma vaktimiz geldi odadan çıktık vezneye geçtik.

Gamze : Merhaba bizim ödemelerimiz ne kadar.?
''Merhaba Deniz hanım için değil mi.?''
Gamze : Evet 
''Deniz hanımın borcu yok buraya geçmiş olsun.''

Dedi ve kalktı kadın nasıl borcu yok biz daha önce konuştuk ama şimdi neden borcu yok dedi etrafıma baktığım zaman Laleyi uzaktan gördüm bana bakıyordu ufak bir tebessüm ile o yapmıştı.

''Borcumuz yok çünkü o kadın yaptı.''
Gamze : Nasıl yani
''Yapmış işte şimdi bende onun yanına gidip böyle bir şeye izin vermiyeceğim.''
Gamze : Aşkım sakin olur musun lütfen tamam şimdi değil ama konuşacağız biz bu kadınla.
''Ne sakini ya Gamze o kim ki benim borcumu karışıyor.''
Gamze : Hadi yürü lütfen sevgilim.

Gamze zorla çıkarttı beni hastaneden arabaya bindik eve doğru sürmeye başladı neden yapıyordu bunu yıllar sonra neden benim yanımda olmaya çalışıyor şu zamana kadar beni istemedi şimdi ne oldu da yanımda olmak istiyor. Kafam yine çok dolmuştu siteye geldik arabadan indik asansöre bindik Gamze bana yanaşmaya başladı.

Gamze : Özledim seni.
''Bende özledim ama asansördeyiz ve kamera var.''
Gamze : Ne oldu korktun mu nerede benim cesur küçük kızım.?
''Gamze zorlama beni istersen.''
Gamze : Zorlan.

Bunu sen istedin kamera falan umurumda değildi Gamzeyi asansörün duvarı ile kendi arama sıkıştırdım dudaklarımı dudaklarına değdirdim ve geri çekildim ama aramızda yine çok az bir mesafe vardı.

''Seni burada öpmek ile kalkma daha farklı şeyler yaparım kaşınma istersen.''
Gamze : Kaşınıyorsam ne olucak.

İşte bunu söylemiyecektin dudaklarına yapıştım ve kucağıma aldım alt dudağını emmeye başladım mırıltılar çıkartıyordu hoşuna gider tabi biz birbirimizi emmeye devam ederken asansörün kapısı açıldı ve ayrıldık asansörden çıktık kapının önüne geldik ve ikimizde bir birimizin üstünü düzelttik kapıyı çaldık anında açıldı.

Rüya : Hoş geldiniz sefalar getirdiniz özlettiniz. Oha siz birbirinizi mi yediniz.?

öpüştüğümüz bu kadar anlaşılıyor muydu be.

''Rüya ablacım çıkarsan geçeyim.''
Rüya : Geç geç sürekli yiyişen çift oldunuz başımıza.
Gamze :Rüya kızıyorum bak.
Rüya : Tamam be bir şey mi dedik hadi geçin.

İçeri geçtiğimiz zaman salona gittik direk herkes buradaydı. Ben koltuğa kuruldum Gamze de yanıma attı kendini.

Selin : Hoş geldiniz kızlar hoş geldin benim küçük kuzum nasılsın nasıl hissediyorsun.?
''iyiyim teyzem turp gibiyim.''
Aysel : Deniz erken çıkartmadılar mı seni.?
''Teyzem sonuçlarımda bir sıkıntı yoktu çıkarttı işte o kadın.''
Rüya : O kadın kim be.?
Gamze : Deniz'in doktoru. Bu arada size bir şey söylemem lazım.
Şeyma : Ay yine kötü bir haber mi var ne oldu.
Gamze :Dur kızım sakin olur musun lütfen aaa. Şimdi bu Lale hani Deniz'in annesi diyoruz ya ben DNA testi yaptırdım.
Selin : Nasıl ya ne ara.?

O sırada kapı çaldı Şeyma açmaya gitti.

Gamze : Bir ara yaptırdım işte sonuç da pozitif yani Deniz'in annesi çıktı Lale Deniz'in annesi.

O sırada kapıdan Lale girdi.Bunun burada ne işi var şimdi.

Lale : Evet doğru ben Deniz'in annesiyim...




BÖLÜM SONU UMARIM BEĞENİRSİNİZ SİZLERİ SEVİYORUM LÜTFEN OKUDUKTAN SONRA OY VERMEYİ YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN. :))




Yüreğim Seni Çok Sevdi (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin