Merve Hilmicem'in kucağında kanlar içinde yatıyordu . Hilmicem koşarken en sonunda köy gibi bir yere gelip durdu . Ve ağlamaya başladı .
O Sırada kapı açıldı ve Kapıdan Hakan çıktı " Hilmicem Merve ona ne oldu ?"
"O yara-lı bben-benim yüzümden !"
"Tamam gel de Merve'yi kucaklayıp içeriye alalım !" Deyip Merve ve Hilmicem'i içeri aldılar .
Hemen Merve'ye bir doktor verildi .
"Nasıl oldu bu ?" Dedi Hakan
"Hakan benim suçum önüme atladı ablam dediğim kişi benim yüzümden Ölüme gidiyor !"
"Yok öyle bir şey olmayacak söz veriyorum !"
"Emin misin ?"
"Evet Turabi'ye de haber verelim seni görünce sevinir ." Deyip Turabi'nin yanına gittiler .
"Turabi bak kim burada ?" Hilmicem'i gösterdi Hakan .
" Hh-Hilmi kardeşim sen nasıl ?" Deyip hemen Hilmicem'e sarıldı Turabi
"E sen nasıl geldin ve bu ağzının burnunun hali ne ?"
"Merve yaralı !"
"Ne Merve'si ne oluyor LAN burada ?"
"Yaralandı Bıçağın önüne atladı . Eğer o ölürse ben de vicdan azabından ölürüm !"
"Saçmalama kardeşim o iyi olacak hem kötüler 9 canlıdır merak etme !"
"Of Turabi çok komik . " Deyip biraz gülümsedi Hilmicem sonra da yine Turabi'ye sarıldı .
Içeriye Aria girdi " Yeni arkadaşlarınız gelmiş ablam sizi görmek istiyor !"
"Bu kız kim ?"
"Aria Tamam birazdan geliriz Merve'nin yanına da uğrayalım ."
"Tamam ."
O Sırada odaya hekim girdi ve "kondisi anak ini tidak darah yang baik diberlukan"
"Ne diyor Aria ?"
"Kızın durumu iyi değil kan gerekli diyor !"#
En sonunda Anıl " Adamı yanımızda taşıyalım belki bu dili bilen birisi çıkar !"
"Haklısın yoksa boşu boşuna zamanımız gidecek !" Dedi Berna
"Gelelim Berna konusuna . Nasıl hafızasını kaybetti bu kız ?" Dedi Doğukan
"Ya dedim ya ayağı kaydı kafasını taşa vurdu bayıldı sonra böyle oldu !"
"Emin misin baya iyi kaymış herhalde bu kadar kötü olduğuna göre ."
"Doğukan sen bana ne demek istiyorsun ben mi ittim yani saçmalama !"
"Ne bileyim her ihtimali düşünüyorum diyelim ."
"Ben öyle bir kız Değilim Doğukan ! Ben Serenay yada Hakan Değilim beni ezemezsin ben gayet ne yaptığımı biliyorum ."
"Niye bu kadar kızdıysan ? Yapmadım de Çık işin içinden Sahra heyecanlanma !" Dedi Anıl
"Heyecanlanmıyorum ben gelmeyin Üstüme artık ya !" Dedi Sahra ve ağlamaya başladı .
"Biraz Üsluplu yüklenin kıza bakın ağlıyor !"
Herkes gülmeye başladı .
Anıl " E o zaman bu p*çi bağlayalım ."
"Aaaa bak yine bir not " dedi Sahra
"Ne yazıyor Sahra ne yazıyor ?"
"Olamaz !"#
"Ya her neyse Begüm boşver bu Yüzden aramız bozulmasın !"dedi Serenay
"Serenay en son Hilmi'yi gördüğümde pek iyi değildi de sence ne oldu sen onun yanındaydın ?"
"Ne Hilmicem'e bir şey mi oldu nasıl şimdi ?"
"Sen niye endişelendin ?"
Serenay hemen kendini toparlayıp " Yok canım sonuçta arkadaşım o Yüzden hani bir şey olursa merak ederim ."
"Hı peki bana öyle bir şey olsa merak eder miydin ?"
"Begüm bu soru mu Tabiki !"
"Serenay sana bi'şey daha soracam ."
"Sor bebeğim !"
"Şey sen Hilmi'yi -"
Serenay sorunun ne olduğunu bildiği için " Aaa Ella orada yanlız başına odun topluyor bari gidip yardım edelim kıza !"
"Ama Serenay sana bir şey soruyorum !"
"Begitom sonra sor zaten hep beraberiz ."
"Ya hemen cevap vereceksin !"
"Begüm Israr ettiğine göre önemli bir soru ve düşünmem gereken bir soru hadi sonra sor şu kıza yardım edelim geldiğimizden beri hep o bu işleri yapıyor !"
"Iyi peki ." Dedi Begüm ama Serenay kendi kendine sormaya başladı " ya gerçekten seviyorsam !"#
Arkadaşlar nasıl olmuş yorum yazar mısınız ?
Bol vote biliyorsunuz voteler az olursa yazmıyorum !
lütfen ☺️☺️☺️☺️☺️