13-Kalp atışı

24 5 2
                                    

Off off çok üşeniyorum biliyor musunuz 😭
Neyse uzatmadan başliyim.
Bölümün şarkısı -sarmaşık (mabel matmazit)

Kuzey'i yolcu ettikten sonra uykum vardı.Yatağıma geçip uyumak istiyorum.Ve öylede yaptım kimseyi ne olacağını hiç düşünmek istemiyordum.

Ama beni öptüğü kısım gözlerimin önüne gelince kalbim sanki vücudumdan çıkıp gidicek gibi atıyordu en son bunları düşünürken uyuya kalmışım.

Kuzey Soykan
"Nasıl yaparsınız bunu ya"
Sinirle nefes verdim en son hızda sürmeye çalışıyordum."Adamı elimden kaçırdım ne demek Volkan ne saçmalıyorsun sen."

"Abi.."
"Hâlâ abi diyorsun ya siktir git gözüm görmesin seni 5 dakikaya depodayım."

Son hızda giderken önüme çıkan bir motora çarpmamak için sağa kırınca direğe çarpmıştım.

Fazla
Fazla duman vardı
Nefesim öksürmeye çalıştığımda onu bile beceremedim yarı baygınken airbagin çalışması ile kafamı direksiyona vurmamıştım fakat durumum fazla kötüdür sanki

Çok uykum vardı.Biraz kestirsem ne olur ki.Gözlerimi kapatınca Nil'i öptüğüm sahne gözüme geldi.

Çok güzeldi...

- - - - - - - - - - - -

Nil Coşkun
Gece gelen telefon ile uykumdan ayrı kaldım.Biri beni arıyordu fakat uykulu olduğum için göremeden açtım

"Gece gece ne arıyorsunuz beni ya"
"Nil siz misiniz?"
"Buyrun benim?Siz kimsiniz?"
"Ben polis Sedat Korhan ,erkek arkadaşınız Kuzey Soykan geçirdiği trafik kazası sebebiyle hastaneye alındı" gözlerim acilen açıldı ne kazası ne oluyor
"Hangi hastane , nasıl kaza yapmış,durumu nasıl?"hızlı ve telaşlı konuşuyordum gözlerim dolmaya başlayınca kendimi sakinleştirmeye çalıştım.

"Sakin olun Nil hanım,******* hastanesinde durumunu bilmiyorum maalesef"
"Tamam teşekkürler aradığınız için" üstümü giyinmeye çalışıyordum telefonumu kapattım ve anahtari alıp ayakkabılarımı giydim asansörden şuan inemezdim.

Hızlıca arabama binip hastaneye gitmeye başladım Paris' i pek bilmiyordum o yüzden konum açtım ve hızlıca sürmeye başladım.

O ölmezdi dimi
Ölmemeliydi.
Hele beni öptüğü gece asla ölmemeliydi.

Gözlerim doldu ve bir kaç damla yaş döküldü.Fazla hızlıydım ama bu kimin umrunda.Hastaneye hızlı bir dalış yaptım ve Kuzey'in amaliyat olduğunu öğrendim amaliyat odasının önünde bir kaç adam ve biraz yaşlı adam vardı niye hepsi erkek ya.

Bir kaç tane kız hızlıca gelmeye başladı bir genç kız amaliyat kapısının önüne ağlayarak düştü "KUZEYİM" diye çığlık atıp ağladı.

Bu yarrak kafa kimde kocama Kuzeyim diyor?

Kız beni görünce "sen Kuzey'in neyisinde burdasın?" Diye egolu bir şekilde konuştu.

"Siz kimsiniz?" Dediğimde gözlerini devirip "Ha sen Kuzey'in asistanı olmalısın.Ben nişanlısıyım canım git bize kahve falan getir yemekhaneden"

Kanım donmuştu
Nefes alamıyorum
Kalbim hızlıca atmaya başladı.
Boğazımda bir düğüm oluştu konuşamadım , nefes alamadım sadece öylece bakıyordum.

"Alo alo bu kız çirkin olduğu kadarda malmış ,kime diyorum."
El sallayınca kendime geldim.Zar zor yutkundum.

"Benim başka işlerim var ben sadece Kuzey bey'e hizmet ediyorum onu nişanlısına değil." ayağa kalkıp.Tuvalete doğru yürüdüm tuvalete adım attığım an gözlerimden yaşlar düştü.

Gitarcı kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin