💞✨️
Hoşgeldiniz....
İyi okumalar canlarım.
Şarkılar;
Nilüfer: Son arzum
Anıl Piyancı, Zeynep Bastık- Bırakman Doğru mu?*****
Nisan 2019
Saat: 23.14
Deniz'den ayrılacağını söylemişti Miran. Onunla o kadar güzel günleri olmuştu ki bunu yedirememişti.
Neden ondan ayrılmak istiyordu?
Ne olmuştu birden bire?
Ona sürüyordu. Öfkeliydi. Ona bir mesaj ile veda etmesi canımı yakmıştı.
Telefonu çalmıştı ama kimin olduğuna bakmamıştı çünkü ters yola giren bir araba direkt olarak üzerine sürüyordu. Hızla direksiyonu kırarken bir ağaca çarpmıştı. Gözleri acıyla kapanırken son kez onun adını sayıkladı.
...
Gözlerini açtığında 19 Nisan olduğunu öğrendi Deniz . Sude yanındaydı. Gözleri kızarmıştı.
"Ne zamandır böyleyim?" Diye sordu acıyla.
"Neredeyse 1,5 hafta" dedi sude ve devam etti.
"Komaydaydın Deniz" yutkundu Deniz. 11 Nisan'daki geçirmişti kazayı ve bugün 19 Nisan'dı.
"Doktor Herşeye hazırlıklı olmamızı söyledi....daha sonra ise bazıları 1 ay bazıları yıllarca bazıları ise1 hafta komada kalabiliyor dedi" gözlerim onu aradı bir süre.
"O nerede?" Diye sordu acı içinde.
"Kim?"
"Karan..o nerede? Kaşlarını çatmıştı.
"Öyle biri yok Deniz " dediğinde kasıldı Deniz. Sude'ye ondan bahsetmemişti. Yutkundu.
"N-Nasıl yok?....beni görmeye dahi gelmedi mi?" diye sorduğunda bu sefer o yutkundu.
"Deniz....öyle biri yok...olsa ben bilirim değil mi?" Gözyaşları yüzünü ıslatırken Deniz'e baktı
"Tamam sakin ol....kafa travması geçirdiğin için hala tehlikedesin....uyu biraz daha olur mu?" Kafamı hızla iki yana salladı Deniz. Serumu kopardığında, Sude gözlerini açarak hızla doktoru çağırdı.
"İstemiyorum doktor falan ben!....beni böyle bırakıp gidemez anlamıyor musun beni!?...beni böyle bırakıp gidemez!" Kendi kendine bağırıp ağlarken vüduna gelen ağırlık ile gözlerim kapandı. Sude ağlayarak Deniz'e bakıyordu
"Sakin ol....lütfen sakin ol Deniz" gözlerini kapanırken acı içinde son kez haykırdı.
...
"Beni bırakmaz o Sude...beni terk etmez ki böyle..o bana kıyamaz ki" sayıklıyordu.
"Özür dilerim " dedi sude ağlayarak. Elini çekti ondan. Bir daha onu uyutmalarını istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH VE MAT
ActionHacker olan genç kız başını belaya sokmayı çok sever. Yer altı dünyasını birbirine katarak kendini gizler. Kendini gizleyerek mafya tipli insanların içine sızarak işini yapar. Ta ki yanına bir hain gelip onu ifşa edene dek... Bu maceralı hikayemde y...