Meriçden
Bugün uyandığımda almina yanımda yoktu. Aşağıdadır diye düşündüm ve kalkıp tuvalete,salona ve mutfağa baktım ama almina yoktu. Komidinde bir not buldum. Şöyle yazıyordu;
"Almina şuan elimde gelip almak istiyorsan atacağım konuma gel. Ha unutmadan canlımı bulursun yoksa cansızmı orasına bilemiyorum"
Bu mektubu okuduktan sonra önüme ne çıktıysa yere savurdum. Konum geldi ve hemen arabaya binip konuma geldim.
Alminadan
Sabah uyandığımda Meriç yanımda uyuyordu. Hemen kalkıp kahvaltı hazırlamak için mutfağa indiğimde yumurta ve ekmeğin olmadığını görüp markete gittim. Yolda birden siyah bir araba önümü kesip içinden adamlar çıkıp beni tutup arabaya bindirdiler.
"Bırakın beni adi herifler!"
"Bırakın dedim!"
Bağırmaya ve ağlamaya başladım. Bunun üzerine adamlardan biri beni eterledi ve bayıldım.
1 saat sonra
Uyandığımda sandalyeye bağlı bir şekilde duruyordum.
"Siz kimsiniz!"
"Bırakın beni lütfen. Polise gitmem nolur Bırakın "
"Srnce polise gitmendenmi korkudan birazdan sevgilin gelecek ve sevgilinle görüşürüz seninle bir işim yok"
"Tamam öyleyse çözün beni"
"Tamam ama kaçamazsın"
Tam düğümü açtığı zaman kolunu ısırdım ve aniden yüzüm alevlendi bana tokat atmıştı "seni pislik kadın" tokat atmasıyla birlikte yere düştüm ve yere düştükten sonra karnımı tekmelemeye başladı.Artık sesleri duymaz oldum. Bira sonra kapıda kırılma sesi geldi ve evet Meriç beni kurtarmaya gelmişti.
Meriçden
Attıkları konuma geldiğimde korumalara söyledim ve kapıyı kırdılar.
Niko alminanı karnına tekme atıyordu yakasından tuttuğum gibi yüzünü yumruklamaya başladım. Biraz sonra ayrılıp alminanın yanına gittim. Almina kollarımda bayıldı. Hemen hastaneye götürdüm."Sarp almina nasıl"
"Almina nasıl bu hale geldi ha"
"Seni alakadar etmez durumu nasıl"
"Durumu gayet iyi ama iç kanaması olmuş ve artık karnına sert bir darbe almaması gerek"
"Teşekkür ederim"
Alminanın başında uyanmasını bekliyordum ki almina uyandı."Sevgilim nasılsın iyimisin"
"İyiyim sevgilim"
"Senden özür dilerim hepsi benim suçum"
"Hayır öyle düşünme ben seçtim bu yolu"
"Ben bir karar aldım"
"Ne kararı aldın" dedim çünkü çok heyecanlandım"Biz ayrılalım almina"
"Hayır seni çok geç buldum kaybedemem"
"Almina seni koruyamadım ölebilirdin bu işler sana göre değil!"
Binleri duyduktan sonra göz yaşlarım akmaya başladı. Meriç arkasını döpük gitti.
"Gidersen döndüğünde beni bulamazsın!"
Bağırmama rağmen beni dinlemeden çekip gitti. Artık Meriç diye biri yok hayatımda. Güle güle sevgilim...Devam edecek...
Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız bir aşk
Non-FictionMafya olan meriçin ve doktor olan alminanın liseye dayanan imkansız aşkları Umarım beğenirsiniz<3