İyi OkumalarInstagram: ikiyazar_wattpad
Date
Duyduğumuz sert sesle Kayahan'ın yüzü düz bir hal aldı.
"Üsteğmen Kayahan Yıldırım."Diye temkil verdi.Kahverengi gözleri üzerime çevrildi.
Adımları yavaş yavaş bize doğru geliyordu bir kaç adımlık mesafe bırakarak durdu.
Ben tedirgin bir şekilde karşımda ki adama bakarken bakışlarını benden çekip tekrar Kayahan'a baktı.
"Siz birlikte misiniz?"Diye ciddi bir şekilde sordu.Kesinlikle beklemiyordum bu soruyu.
Ben ne diyeceğimi bilmezken Kayahan'a döndü bakışlarım.Gergindi bunu anlayabiliyordum.
"Bunu yalnız konuşabilir miyiz komutanım?"Karşında ki adam sadece kafasını salladı.Ardından bakışları bir daha bize dönmeden yanımızdan geçti.
Kayahan derin bir nefes alıp bana döndü.
"Gel benimle."Elimi tutup merdivenlere doğru ilerledik.Adımları hızlıydı ona yetişmek zordu.Adımlarını hızlandırdım ayağımdaki topuklularla zordu bu.
"Kayahan yavaş."Dedim.Adımları yavaştı uzun koridora girip ilk odanın önünde durduk.Cebinden çıkardığı anahtarla kapıyı açtı.Önden geçmem için müsaade etti.
"Sadece konuşacağız."Dedi ona baktığım için.Kafamı sallayıp içeri geçtim.Ardından oda içeri girip kapıyı kapattı.
"Gel otur şöyle."
Odayı incelemeden yeşil deri koltuğun birine oturdum.İkili olduğu için Kayahan tam yanıma oturdu bir elini yaslandığım koltuğun başına koydu.
"Ne diyeceğimi bilmiyorum.."Sıkkın bir ifade vardı yüzünde.Bir elini ensesine atıp ovdu.
"Kayahan ne oluyor?"Dedim bu haline.Hiç iyi görünmüyordu.
"Seni bu duruma sokmak istemezdim."Dediklerinden bir şey anlamıyordum.
"Senden uzak durmak için kendime söz vermiştim."Kendi kendine söyleniyor gibiydi.Başını eğmiş, gözleri deri koltuğa dalmıştı.
Ellerim istemsizce havaya kalktı.Uzun ince parmaklarım yeni tıraş olduğu belli olan yanağına yaslandı.Temasımla irkildi.
Göz göze geldik o an."İyi misin sen?"Diye sordum.
"Değilim."Hiç düşünmeden cevap vermişti.
"Şimdi vereceğin karar çok önemli.."Parmaklarım hala yanağındaydı konuştuğu sırada.Benden iki kat büyük olan elleri ellerimi kavradı.
"Bir karar vermelisin."
"Her şey bir anda oldu daha yeni belki ama hislerimi bilecek,anlayacak yaşta olgun bir adamım öyle çocukca şeylere giremem.."Konuşmasını bitirmesini bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLZEDE
General FictionBeni terk eden ailemin mahallesine taşınmıştım en fazla ne olabilirdi ki... Zümra Altun ~ Kayahan Yıldırım