ᯓ★3. 𝐁öᥣüꭑ: ᴋᴀçᴀɴ ᴋᴏᴠᴀʟᴀɴıʀ.

52 6 44
                                    

»» ──────ஓ๑🌹๑ஓ ────── ««
О, мой любимый. Не думай, что я буду ждать тебя здесь вечно, я буду ждать тебя везде, куда бы я ни пошел...
»» ──────ஓ๑🌹๑ஓ ────── ««

🍷~Okazor pov:
Great Master'dan kurtulmaya çalışıyordum, ama beni bir türlü bırakmıyordu...

Nefeslerimiz birbirine çarpıyordu ve bu kalbimi hızlandırıyordu, Brianna ağlamaya başladı Great Master yavaşca uyanmaya başladı ve beni bıraktı bende hemen kalkıp odadan çıktım... Brianna'nın ağlama sesleri geliyordu hâlâ, ama odama gittim yinede...

Odama girdiğimde masanın önünde ki koltuğa oturdum ve az önce olanları aklımdan silmeye çalıştım... Ama tabikide olmuyordu, nedense kızarmıştım, arkama yaslandım ve gözümü kapattım...

Sanırım uyumuştum, uyandığımda hâlâ koltuktaydım, ayağa kalktım ve pencereden dışarıya baktım. Hep olduğu gibi karanlıktı ve kar yağıyordu, canım sıkıldığından Konsey üyelerinin odalarını kontrol etmeye gittim.

Raxxan'ın odasına girdiğimde Harkos ve Raxxan birbirlerine sarılarak uyuyorlardı, bende fazla ses çıkarmadan çıktım.

Kajaros'un odasına girdiğimde Kajaros Miskel'in kucağında oturmuş uyuyordu, Miskel'de Kajaros'a bakıyordu... Odadan çıktım, bunlar ne zaman sevgili oldu anlamadım, neyse...

Odama gittim ve üstüme uzun birşeyler giyinip çiçek bahçesine gittim... Çiçeklerin arasında ne güzel gözüküyordu kar, bazı çiçekler solsada harikaydı...

Öylece geziyordum, sonra tamamen hava karardı yine ve o küçük ateş böcekleri etrafımda uçuşmaya başladı...

Great Master:
"Sabah aniden niye odadan çıktın?"

Arkamdan Great Master gelmişti, sadece akşamları dışarı çıkıyordu... Arkamı dönmeden konuştum...

Okazor:
"Bir işim vardı Great Master, o yüzden aceleyle çıktım..."

Great Master:
"Hmm... Sana nasıl inanacağım?"

Kameralar... Eminim ki kameralara baktı ve bütün gün odamda uyuduğumu anladı...

Sessiz kaldım, sonra boynumda yine bir nefes hissettim... Gözlerimi sıkıca kapattım.

Great Master:
"Bu konuyu sonra konuşacağız, Okazor..."

Sonra gitti, yine kalbim hızlandı ve yanaklarım kızardı Great Master'ın sesini yakından duyunca daha bi güzel geldi...

Çiçeklere bakmaya devam ettim ve yere oturdum, bir papatya aldım ve kulağımın arkasına koydum.

💎~Great Master pov:
Odama gittim ve camdan dışarıyı izlemeye başladım. Birkaç dakika sonra Brianna ağlamaya başladı... Bu kız niye fazla ağlıyordu ki?... Boşverip Brianna'yı kucağıma aldım ve kollarımda sallamaya başladım...

Sanırım acıktı diye mutfağa gittim ve sütü alıp ısıttım, biberona doldurdum ve Brianna'ya içirttirdim, içtiğinde sustu. Demek ki acıkmış hanımefendi. Yeniden yatak odama gittim ve camın kenarına geçip Brianna kucağımdayken dışarıyı izlemeye başladım...

Hâlâ ordaydı çiçekleri izliyodu uzaktanda olsa yanaklarının ve o küçük burnunun kızardığını görebiliyordum... Böyle daha şirin gözüküyordu...

ᯓ★⌞С тех пор, как я впервые увидел тебя...⌝  ⨾ "Okazor × Great Master"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin