Bölüm 1

4 1 0
                                    

Güçlü ve özgür ruhlu bir kadın olan Zeynep Yılmaz, annesiyle birlikte yaşamaktadır.
Zeynep, bir öğretmen olan annesinin ona verdiği eğitim sayesinde, bugünkü konumuna gelmiş ve kendi ayakları üzerinde duran bir kadın olmuştur.
Zeynep’in hayatı, zorla evlenmeye karar veren annesi yüzünden altüst olur.
Evleneceği kişi, güçlü bir mafya lideri olan Emir Bey’dir.
Zeynep, Emir Bey’le evlenmek istemediğini defalarca dile getirmişse de annesinin ısrarları sonucunda kabul etmek zorunda kalır.

Bir gün, lüks bir otomobilin evlerinin önünde durduğunu gören Zeynep’in annesi, içeri davet eder.
Zeynep’in annesi, Emir Bey’in aracına bakarken, kızına seslenir ve onu yanına çağırır.
Zeynep, annesine doğru yürümeye başlar.
Annem aracın kapısına bakıyordu çünkü o kapının açılmasını sabırsızlıkla bekliyordu.
Arabanın kapısı açıldığında içeriden siyah takım elbiseli, gözlüklü bir adam inip dışarıya doğru bakındı.
Onu tanımamama rağmen hala içimde ki çocuk biraz daha körükleyerek annemle birlikte adama doğru yürümeye başladım.
Adam bizi görünce bir gülümsemeyle bize doğru yaklaştı.

O araba Emir Beye aitmiş.

–Emir Bey hoşgeldiniz.

–Hoşbulduk Hacer Hanım. Sizi görmek gerçekten çok güzel.

Yine çocukça hareketlerimle adama gülümseyerek konuşmaya başladım.
Annemle adamlar birbirlerini tanıyıp sohbet ederken aramızda ki mesafeyi ısıran sessizliği yıkabilmek için önce anneme dönüp;

–Haydi içeri gidelim artık.

Dediğimde annem bana döndü.
Annemin ses tonundan bir şeylerin yolunda gitmediğini anlasam da fazla üzerinde durmadım.

O an sadece annemle beraber içeri gireceğimiz düşündüm.
Ama yanılmışım.
–Zeynep burada biraz dursana benimle.

Dedi ve Emir Bey’in arabasının yanında onunla beklememi istedi.
Annesinin ses tonu hakkında ki endişelerim tekrar yüzüme vurdu.

Acaba bu adam beni öldürecek mi?
Bunu düşündüğümde hemen kendi kendime güldüm.

Ne kadar da çocukça düşünceler değil mi?

–Emir Bey sizi de burada bekleteceğim bir işim var.

Dedi ve beni arabanın başından alarak arabaya bindi.
Bir an önce buradan gitmek istesem de arabadan ineceğim anı sabırla bekledim.

–Zeynep bu işimizin başında seninle bir konuşmamız gerekiyor.

Dedi ve beni hemen yanına alarak arabada benden karşımda oturan adama dönmemi istedi.

–Zeynep bu adam benim ağabeyim Cihan Yıldız.Burada seninle evlilik işlemlerini halledelim diye geldik.

Dedi ve beni hızlıca kararım üzerine ikna etmeye çalıştı.

Beni bir kere bile evlilik falan isteyip istemediğimi sormadı.Kendisi kararımı vermişti.

–Ben evlenmek istemiyorum.

–Bunu biz belirledik Zeynep.

–Ama benimde bir söz hakkım olmalı.

–Bu durumu babanla annene anlatıp ondan sonra gelirsen o zaman hakkında konuşabiliriz.

Yani benimle ilgili hiçbir şey sormayarak beni buraya getirtti.
Benimle ilgili önemli bir kararı hiç kimseye sormadan kendi başına verdi.
Demek babamla beraber benim üzerimde ki yetkisini kullanarak bana güvenip ona bıraktı.

O yüzden bu durumdan habersiz olan babamın sesi çıkmıyordu.
Çünkü bu tarz konularda babam anneme çok fazla karşı çıkamazdı.
Çünkü o da benim gibi özgür ruhlu bir kadındı.
Ama olsun en azından sonunda babamla da anlaşmıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kara düğün Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin