Öte 3

0 0 0
                                    

(Öte)

Mia aylar önce yaşanan olaydan sonra ilk kez astral seyahat yapar be kırmızı kapıdan gerek.

(Teressa'nın Evi)

Sergio bodrum kata inerek Joshua'nın üstüne atlar ve onu etkisiz hale getirmeye çalışır. Joshua Sergio'nun saldırılarından fazlasıyla kaçar ve ona kafa atarak bayılmasına sebep olur. Sergio'yu etkisiz hale getirdikten sonra eline tekrar çekici alarak Mia'ya yaklaşmaya devam eder.

(Öte)

Danielle Joshua'nın boğazını sıkmaya devam eder. Elis Bruce'u ikna eder ve içerir girerek kapının yanında duran sallanan atı alarak Danielle'nin yanına doğru yaklaşır.

(Teressa'nın Evi)

Joshua Mia'nın yanına gelir ve çekici havaya kaldırarak vurmak için hazırlanır.

R: HAYIIIR!!!

(Öte)

Elis Danielle'nin yanına gelir ve eline aldığı oyuncakla Danielle'ye vurmaya başlar. Ve onu yok eder.

(Teressa'nın evi)

Joshua öte dünyada Danielle'nin aldığı her darbede acı çığlıkları atmaya başlar ve Bruce'un ruhu Joshua'nın bedeninden uzaklaşır.

Teressa koşarak bodrum katta ki çamaşırhaneye gelerek Joshua'nın elindeki çekici alır ve uzaklaşır. Bir kaç saniye sonra Joshua baygın halde yere yığılır. Bunu gören Lia ve Rose Mia'nın yanına gelir.

R: Hadi tatlım dön artık.
L: İkiz hadi geri gel.

ÖTE 2: Kara gelin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin