İyi okumalar🐞
~2 hafta sonra~
Minho💙 x Hannie'm
Minho💙:
Jisung
Gelirken bir şey istiyor musunHannie'm:
Fıstıklı çikolata ve çilekli süt istiyorumMinho💙:
Bazen senin tam bir bebek olduğunu düşünüyorumHannie'm:
Senin bebeğin değil miyim
✓✓Hannie'm:
Hey neden görüldü attınMinho💙:
Kapının önündeyim
✓✓Olayın üstünden iki hafta geçmişti ve ben Minho ve arkadaşlarım sayesinde hemen hemen kendime çeki düzen verebilmiştim. Jihoon hyung'a ne kadar onun bir suçu olmadığını ve asla ona kızgın olmadığımı söylesem de o bana her fırsatta özür diliyordu. En sonunda Chan bu konuyu halletmişti.
Halletme şekli ise Jihoon hyung ile konuşmasıydı. Eğer daha fazla bu konu hakkında özür dilerse bu benim her gün o olayı hatırlamam demek olduğunu Chan en iyi şekilde Jihoon hyung'a anlatmıştı. Jihoon hyung ise benden son kez özür dileyip bana sarıldığında o günün devamında güzelce eğlenmiştik.
Minho'ya kapıyı açtığımda elindeki poşeti hemen onun elinden çekip salona ilerledim. Minho ise kaşları çatılı bana bakıyordu. Koltuğa oturduğumda o da karşımdaki koltuğa oturup beni izledi.
Poşetin içindeki çikolatayı ve çilekli sütü elime alıp keyifli keyifli yiyip içerken Minho bu halime güldü. "Çok tatlı bir sevgilim olduğunu biliyordum ama bu kadar tatlı olması beni delirtiyor sanırım." Ayağa kalkıp yanıma geldiğinde sehpanın üstündeki ıslak mendilden bir tane çıkardı. Ben de o sırada çilekli sütümün bitmesi için uğraşıyordum. En sonunda bittiğinde Minho ıslak mendil ile çikolata olan dudağımı silerken sanki bana git gide daha fazla yaklaşıyormuş gibi geliyordu.
"Yavaş yavaş ilerlemek yerine sadece yap Minho." Dediğimde Minho bir saniye bile beklemeden dudaklarımı öpmeye başladı. Öpüşmeye devam ederken beni kendi kucağına oturttu. Elleri tişörtümün içine sokup üstümden çıkardıktan sonra kendi üstündeki tişörtüde çıkarıp beni tamamen kucağına alıp yukarı odaya çıkardı.
Kapıyı açıp yatağa ilerledi. Beni yatağa bıraktıktan sonra üstüme çıkıp tekrar öpmeye devam etti. Dudaklarımdan ayrılıp boynuma izlerini bırakırken bu benim oldukça hoşuma gidiyordu. Boynumdan aşağılara inerken elleri eşofmanımın lastiğinde oyalanıyordu.
"Minhoahmm~"
Ben kendimden geçer gibi inlerken Minho eşofmanımı iç çamaşırım ile çıkardıktan sonra utanma duygusu ile ellerimi gözlerimi götürdüm. Minho ise altındakilerini çıkarıp ellerini benim elime koyup gözlerimden çekti. Ellerimi yukarda birleştirip konuştu.
"Benden utanmanı istemiyorum Hannie'm. Özellikle böyle bir şey yaşarken."
Minho'nun söyledikleri daha fazla kızarmamı sağlasa da utanma duygusunu sonra yaşamaya karar verdim. Şuan sadece yaşıyacağım zevke odaklanmak istiyordum ve öyle de yapacaktım.
"Ah! Tanrım!" Minho bana haber vermeden birden iki parmağını da deliğime gönderdiğinde cidden acımıştı ama yavaş yavaş alışıyordum.
"Mi-Minho dayanamıyorummmh~" Minho elleri makas hareketleri yapmayı bırakıp önce beni dudaklarımdan öptükten sonra yavaşça içime girdikten sonra benim alışmamı bekledi.
"H-hareket et." İstediği komutu ona verdiğimde Minho içimde yavaşça hareket etmeye başladı.
"Hmhmhmmm~" Yavaş hareketleri zevk noktama koyması ile gözlerim kayarak inlediğimde Minho o noktaya ardı ardına hızlı hızlı vuruşlar yaparken ben gerçekten aşırı fazla zevk alıyordum.
"G-geliceğimmhh~" Dediğimde Minho elini benim penisime götürüp çekerek gelgit yaparken ben aldığım yoğun zevk ile kısa sürede boşaldım. Minho ise birkaç saniye sonra içime boşaldı. Kendini üstüme nefes nefese atarken bende ondan farksız değildim.
"Temizlenmemiz gerekiyor sincabım." Onu sadece başımla yalandan onaylayarak uyumaya çalıştım. Minho yanımdan kalkıp beni kucağına aldığında bile tepki veremedim.
Kısa bir sürede hem beni yıkayıp hemde kendi yıkandıktan sonra benim üstüme salaş uzun kendi tişörtlerinden ve bir tane iç çamaşır verdiğinde ben giyemeyecek kadar yorgun hissediyordum. Bu yüzden Minho giymeme yardım etti. En sonunda kendisi ise rahat şeyler giyip yatağın örtüsünü değiştirip sandalyede uyuyan beni kucağına alıp yatağa bıraktı.
"Sonsuza kadar seni seveceğim Hannie'm."
Bölüm bitti<3<3
🙈🙉🙊
Sessizlik hakkı lütfen jzhajajbabs
Evet diğer bölüm bu sefer gerçek final olucak. Ve bu fice özel bölüm maalesef atmayacağım. Onun yerine yazdığım ve şuan yayında olan iki hyunlix fic var onlara yb atmaya çalışacağım. Umarım o ikisini de seversiniz<3<3
Umarım buraya kadar eğlenerek ve severek okumuşsundur. Kendi şahsi fikrim ben yazarken eğlendim☺️💙
Hepinizi çok çok çok çok çok çok seviyorum kendinize çok çok çok çok çok çok dikkat edin mwaahhh💋💘🧚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ready for love•Minsung•
RandomJisung arkadaşı Felix'in kuzenine platonik aşıktı. Felix her ne kadar onları konuşturmaya çalışsa da Jisung bu durumdan kaçmanın bir yolunu biliyordu. Ama bir gün Felix okulda merdivende ayaklarının kayması ile kolunun üstüne düştüğünde eve gitmesi...