Baskanlik icin nasil bir hile yapmaliyim diye düşünürken derste sinifta kimseyle muhatap olmayan kendi halinde takilan minik adanaliya gözüm kaydi. Bu kiz kesin bende gozlerini alamiyordu ne zaman baksam bana bakiyordu
Tenefuste minik adanali yani nehir bizim siraya dogru geldi ve bana bakti? Noluyorla. Sinifta benimle konuşmayan kiz neden yanimdaydi yoksa bana asik oldugunu mu soyleyecekti.
Nehir "derste bana bakmayi keser misin sapik gibi duruyorsun" dedi. Gozumun segirmesi ile felc gecirirken cagrinin enseme şaplagi ile ucuncu boyuta gectim. Ben üçüncü boyuta gecerken nehir, cagrinin bu seksi erkeksi halini gorunce vuruldu. Cagri "sen bakma o ibeneye ben onu adam ederim" dediTubanin "babus naber ya" sozcuk grubuyla ruhum geri vucuduma inis yapti. Nehirin ve ucube cagriyla kavga etmek icin ayaga kalkinca ikisini beraber yan yaba otururken gordum. Cagri beni fark etti ve bana bakti. Az once ne kadar bir kiz icin beni satsada gozlerim doldu. bir kizla ucube bir sekilde konusmadigi icin duygusal bir şekilde gozlerim doldu.
Bu kadar duygusal bir an yasarken simayin "knk koridordaki citirlara bakalim az" demseyile koridora ciktik. Kapinin oraya gelince simaya bilere- pardon yanlisikla celme atmam yüzünden üç takla atarak düştü. Simay yerde utanc icinde olme taklidi yaparken guluyordum anirarak. Tam o sirada herkes simaya bakarken karsi siniftan bir cocuk kosarak geldi yardim etmek icin. Hasiktir burada ana karakter benim kimse rolumu calamaz diye dusunurken simaya yardim etmisti bile. Ben disinda herkesin askina sahit olurken cocuk simayi yerden kaldirdi ve bir hint dizisi endamiyla bakisiyorlardi. Meri meri meri. arnavla kushi olmadiklari icin cokda ciddiye almadim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keep gooing on corum lise
General FictionCorumda normal bir lisenin anormal ogrencileri #sıkkolpayiokuyankopsun Bu bir basari hikayesidir Keep going ona selam catismaya devam