-Itthon van Kook?-kérdezi Kay
-Nincs.-válaszolom egyhangúan
-Na akkor az a legjobb, legalább bármit tehetek veled és Kook nem fog megakadájozni mint legutóbb.-mondja majd bejön a házba felken a falra és ajkaimra mar. Kezei derekamon majd becsúsznak pólóm alá. Egyik kezével a pólóm alatt a másikkal pedig nadrágom szélénél matat. Próbálom eltolni magamtól de nemigazán sikerül mivel kb kétszer olyan erős mint én. Lerángatja rólam a felsőmet majd a sajátját is leveszi de közben nem ereszt el szóval még menekülni sincs esélyem. Kigombolja nadrágom majd azt is leveszi rólam, bevisz a nappaliba és a kanapéra lök fölém mászik és nyakamat kezdi el szívni majd végig csókol hasamon és a boxerem szélénél megáll feljön hozzám és megcsókol. Nem tudok ellenkezni egyszerűen túl erős hozzám. Megint elkalandozok és megint abba a szituációban vagyok hogy nincs rajtam semmi de Kayon sincs és ez megijeszt eszembe jut a Jungkookos este és hírtelen elkezdek remegni a félelemtől. Kayt nem érdekli és egy gyors tágítás után teljes méretével belémvágódik amire egy hangos és fájdalmas nyögés hagyja el ajkaimat. Elkezd bennem mozogni és a könnyeim már hullanak is. Nagyon fáj mivel még a Jungkook okozta sebeim sem múltak el és most Kay miatt újra felszakadtak. Egyszercsak kivágódik az ajtó és egy ideges Jungkook lépdel be rajta.
-Most maradj csöndben Tae vagy büntit kapsz.-súgja Kay a fülembe. Nem hallgatok rá és elis kiabálom magam.
-ERESZZ EL!!-kiabálok rá. Jungkook meghallja és bejön a nappaliba. Kay erős lökései miatt az ájulás határán vagyok de Jungkook még időben leszedi rólam. Mikor ezt sikeresen megtette felkap és menyasszony pózban megindul velem az emeletre. Kay felöltözik majd leül a konyhába. Jungkook felvitt a szobájába letett az ágyra és betakart.
-Pihenj egy kicsit Tae!-mondja majd homlokomra nyom egy puszit és lemegy a földszintre. Nemsokkal később hangos kiabálást hallok majd egy nagy ajtócsapódást. Nemsokkal ezután pedig Jungkook benyit a szobába, valamit kutat a szekrenybe majd leül mellém az ágyra. Kitakar és még mindig meztelen testemre felhúz egy boxert majd felültet és rám ad egy nagyobb pólót, vissza takar majd megkerüli az ágyat és befekszik mellém. Én felé fordulok őpedig egyik kezét fejem alá másikat pedigderekamra teszi. Közelebb húz magához így már egymást ölelve alszunk el.Másnapreggel Kook még alszik mikor felkelek így a még alvó nyuszit kezdem tanulmányozni. Rég aludtam már vele így. Ajkai elnyílnak egymástól megvillantva nyuszi fogait és az arcába lógó tincseit alrébb söpröm. Csak nézem Jungkookot és elveszek a gondolataimban. A sok kérdésben ami bennem kavarog amiket szívesen feltennék neki de nem érzem rá lelkileg késznek magam. Félek hogy eltaszítana magától hogy újra megutálna. És ezeket nem szeretném ha beteljesülnének. Jungkook lassan kinyitja szemeit így már egymás szemébe nézünk és csak nézünk egymás szemébe elveszve a másik tekintetében. Jungkook megköszörüli a torkát így kirántva engem a bambulásból. Hátamra fordulok és immár a plafont kezdem tanulmányozni. Jungkook elkezdi arcomat simogatni majd feléfordítom a fejem.
-Miért csinálod ezt velem?-kérdezem tőle
-Én Tae..... én nem tudom. Talán mert félek attól az érzéstől amit irántad érzek.Sziasztok! Tudom hogy elég rövid és sajnálom hogy csak most rakom ki de az utóbbi idöben nem nagyon jön ihlet igérem amint tudom hozaz új részt!!!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Enemies To Lovers (TaeKook)
Любовные романыKét egyetemista fiú története akik utálják egymást és a pokolba kívánják a masikat de ez hamar megváltozik. -A rosszkisfiúknak nem jár válasz Taetae. -Ne szólíts így. -Mert milesz Taetae? Rámküldöd az elveszett szerelmedet? -Nem a szerelmem. -Én nem...