פרק 18

20 2 0
                                    

נקודת מבט מאיה:

הגעתי למלון של הובי לאחר הפגישה,אני כל כך שמחה כרגע, כל התכנון של מערכת יחסים מרחוק לא הולכת לקרות.

תודה תודה לאלת הגורל!

נכנסתי לחדר של הובי עם זוג מזוודות מלאות בכל הדברים מהדירה שלי,עברתי בה מקודם גם כדי לקחת את הדברים שלי וגם לתת את המפתחות לבעל הדירה.

לאחר שנכנסתי לחדר הובי בידיוק הסתובב עלי עם ספל קפה ביד והביט עלי מופתע, "למה המזוודות?" שאל.

"את עוזבת לאנשהו ?" שאל.

חייכתי, אני חושבת שכבר כואבות לי הלחיים מרוב חיוכים ,"קיבלתי הצעת עבודה חדשה שדורשת ממני להיות צמודה ללהקה בשם BTS כל שעות היום,אני אפילו הולכת לגור איתכם" אמרתי בשמחה.

הוא הסתכל עלי במבט בוחן "את לא עובדת עלי נכון?" שאל ,צחקקתי והנהדתי לשלילה.

הוא התקרב אלי בירתה קלה וחיבק אותי כל כך חזק.
הוא הרים את הראש ונישק אותי ,נסחפנו עם הנשיקה, הוא הכניס את לשנו לפי וננתי לו.

הוא הוביל אותי תוך כדי הנשיקה למיטה, לפתע הוא התנתק מהנשיקה ,הסתכלתי עליו מבולבלת, " את בטוחה שאת רוצה?" שאל אף על פי שזאת לא הפעם הראשונה שלנו,הוא רציני איתי,אני מגורה עד המוות ואני רואה שגם לו יש זקפה אני יכולה להרגיש אותה מתחכת ברגל שלי,ברור שאני רוצה את זה.

הנהנתי והוא תקף אותי בנשיקה נוספת, הוא פשט את בגדי לאט ועבר לנשק את צאוורי תוך כדי שהוא מוריד לעצמו את המכנס והבוקסר, הוא מתנתק ממני לרגע כדי להוריד את החולצה שלו.

עכשיו שנינו ערומים ואני מתפלאת מהגוף שלו "אתה מדהים " אני לוחשת.

הוא מחייך "גם את יפיפיה אמיתית" אומר לי, הוא ממשיך לנשק אותי בכל מקום בגוף אומר "אין לי כאן קונדום" אני מסתכלת עליו ואומרת "אוקי?" .

הוא מביט בי שוב ואני אומרת "אתה תשאיר אותי מגורה רק בגלל שאין כאן קונדום" הוא מחייך ומהנהן לשלילה.

הוא שולח שתי אצבעות לפי אומר לי למצוץ אותן,אני עושה כדבריו תוך שהוא מוצץ את הפטמה שלי .

אני גונחת לאצבעותיו, הוא מוציא את האצבעות מפי ומחדיר לתוכי אצבע אחת ומזיז אותה התנועה מעגלית.

אני גונחת,זה מרגיש מדהים ,הוא מחדיר לתוכי אצבע נוספת ומזיז אותן בתנועה של מספרים, אני גונחת שוב חזק יותר.

הוא מוציא את האצבעות מתוכי ואני גונחת באכזבה,הוא מצחקק ,הוא מסתכל עלי תוך כדי שהוא מקרה את הזין שלו את פתחי.

הוא בוחן אותי במבטו ואני מהנהנת באישור, הוא חודר אלי ואני גונחת כל כך חזק שאני חוששת ישמעו אותי מהצד שאני של הקיר.

הוא זז בתנועות חדות ומהירויות.

מענג את שנינו בצורה יוצאת דופן, החדר מתמלא בגניחות של שנינו.

אני מרגישה את האורגזמה נבנת בבטני, "אני קרובה" אני אומרת "גם אני " הוא אומר.

הוא מזיז את עצמו בתוכי במהירות ואני מרגישה שאני עוד שנייה מתפוצצות.

אני גומרת בגניחה חזקה תוך כדי שהוא גומר שנייה אחרי ,כל הזרע שלו ממלא אותי.

אני מרגישה שלמה עכשיו אבל כל כך עייפה,הוא מחבק אותי ולוחש " את יכולה לישון קצת יש לנו עוד זמן עד הטיסה" .

~~~

אנחנו עכשיו בשדה תעופה מחכים להמראה של המטוס שלנו ,אני מאושרת עד הגג.

Protect  UsWhere stories live. Discover now