üstünü değiştirirken yanlışlıkla içeri giriyorlar,
ot13seungcheol
Şok oldu ve utandı ama çaktırmıyor.
"Şey... Hoş görünüyorsun. "
jeonghan
Hiç görmemiş gibi davranıyor ama sonrasında şakalar yaparak seni utandıracak.
"Orada mısın? Anlamadım, çıkmamı mı istiyorsun? Eh pekâlâ, aşağıda görüşürüz. "
mingyu
Sanki her gün seni böyle görüyormuş gibi davranıyor.
"Vay canına, bu yanını sevdim."
joshua
Hemen gözlerini kapatıyor ve özür dileyerek çıkıyor, sonrasında bile özür dileyecek ve kasıtlı yapmadığına ikna olana kadar susmayacak.
"AMAN TANRIM ÖZÜR DİLERİM SONRA GÖRÜŞÜRÜZ."
wonwoo
Muhtemelen çok fazla gülüyor, gözlerini senin dışında her yerde gezdirmeye çalışıyor ama başarısız oluyor.
"Ah, bilerek yapmadım, affedersin, şimdi çıkıyorum tamam sonra görüşürüz."
junhui
Alacağı şeyi aldıktan sonra sana hiç bakmıyor ve gayet normal bir şekilde konuşuyor.
"Neden durdun? Burada değilmişim gibi devam et."
jihoon
Çok utanıyor ve kalakalıyor, anlamsız sesler çıkararak kapıyı geri kapatıyor.
minghao
Çıkması gerektiğini biliyor ama iltifat etmeden duramıyor.
"Um, güzel görünüyorsun. Tamam çıkacağım ama gerçekten aşırı güzelsin."
soonyoung
"Vay! Kızım çok ateşli."
Lafını kafasına bir yastık fırlatarak bölüyorsun.
seokmin
Hızlıca özür dileyerek çıkıyor ama gördüğü şeyi asla aklından silemeyecek.
vernon
*vernon.exe çalışmayı durdurdu*
seungkwan
Çığlık atıyorsun, sen çığlık atınca o da atıyor ve birkaç saniye bakışarak çığlık atıyorsunuz. Sonra susuyor ve garip bi şekilde hızla kapıyı kapatıp çıkıyor.
chan
Kapıyı açıldığı gibi hızla çarpıyor. Günün sonuna kadar onu bir daha neredeyse hiç görmüyorsun.