❝ A Pokol üres; az összes démon köztünk él. ❞
● Függőség:
╰ Addikció, kényszer, szenvedély... valaminek a rabjává válása.
╰ Valójában csak kiszolgáltatottság.-... ha pedig azt kérdezik, mi az én függőségem... a válaszom mindig Te leszel.
--- THE DEVIL'S SON c. könyvem Alternatív, kibővített és egyben feljavított változata!
Ha olvastad azt, akkor garantáltan ez a verzió is tetszeni fog! Legalábbis remélem :)
A könyv három párosa külön storyline-t kap, lesznek olykor átfedések, de mindhárom szálhoz különböző leírást alkottam (tehát olvasd végig, ha érdekelnek^^) ---
◆ cimkék:
/+18!!! / démon / fantasy / függőség / káb#tószer, káros szenvedélyek / mentális betegségek / halálesetek / erős idegzetűeknek ajánlott / vér / stb.... :D
◆ ships:
| HyunLix | MinChan |
| SeungBin | JeongSung// 2024.04.26 //
® Diana Rhee_____ Hyunjin × Felix _____
❝ Lee Felix a Pokol Hét Hercegének egyikének leszármazottja, így félig nem ember.
Hatalmas, sötét titkokat hordoz a szívén, melyek napról napra egyre jobban húzzák le őt. Ki fogja őt kihúzni onnan, ha csak ő ismeri az utat?
Hwang Hyunjin nem démonként született, ám lelkét egy démon birtokolja -- vagy talán éppen fordítva? -- Így az ő élete sem mese habbal.
Mint egy sorsfordító találkozás, az élet hullámai egymáshoz sodorja a két fiút, amikor a legnagyobb szükségük van rá...
De talán ez lesz kettejük veszte, hisz egyiküknek sincs joga ezen a világon élni... ❞
_____ Bangchan × Minho _____
❝ Lee Minho Felix bátyja, ám mindig is sokkal többként tekintett az öccsére... mire viszont kiderült volna, hogy nem volt egyoldalú az érzés, már késő volt.
Ennek ellenére mégis sikerült összemelegedniük, de várhatóan nem tartott sokáig.
Mielőtt Minho teljesen magába zárkózott volna, egy véletlen folytán összefutott az iskolájuk DÖK elnökével, Bangchannal.
Valójában az elnök már régóta figyelte Minhot messziről, de sosem mert kezdeményezni; ráadásul először csak baráti támaszként közeledik hozzá.
Vajon sikerülni fog majd átlépni a bizonyos vonalon? És talán végre találnak megoldást Chan alvási problémáira...? ❞
_____ Changbin × Seungmin _____
❝ Kim Seungmin egy orvos, ám nem a példamutató fajta...
Ő inkább az a kategória, aki a felnőtt páciensek nagy részét megveti és magában elátkozza, ám ennek ellenére a gyerekeket pedig imádja.
Napi általában három doboz bűzrudat eléget, és a múltja sem volt szebb, mint egy kupac fekete-fehér hamu.
Ezért is kerülnek talán hirtelen közel Seo Changbinnal, aki szintén káros szenvedélyek függője?
Changbin úgy dönt, új életet akar kezdeni, így elfogadja Dr Kim segítségét.
Végül sikerülni fog elengedniük a múltat, és inkább válnak egymás függőjévé? ❞
_____ Jeongin × Jisung ______
❝ Yang Jeongin Changbin fogadott testvére, és miután ő kórházban fogja tölteni a napjait, Jeonginnak kell vigyázni a kishúgukra, Seo Minjire, aki mozgássérült és ráadásul vak is.
Han Jisung egy átlagos étel-futár, tehát hogy is gabalyodik össze ez a két fiú?! ❞
Derítsük ki együtt :).
____________________
Annyeoooong~
Remélem eddig jó....
Melyik párosra/párosokra vagytok a legjobban kíváncsiak?
Írjátok meg kommentben ^^
YOU ARE READING
† CURSED BLOODLINE || HyunLix
Fantasy❝A Pokol üres; az összes démon köztünk él.❞ ❝ Függőség: Addikció, kényszer, szenvedély... valaminek a rabjává válása. Valójában csak kiszolgáltatottság. ❞ -... ha pedig azt kérdezik...