Feride'den:
Dedikleri ile bakışlarımı hemen ona çevirdim. Tam bir şey diyeceğim sırada engel oldu.
"Feride... Biliyoruz ikimiz de. Hiç boşuna rol yapma. Abimin sana herkesten farklı, özel bir ilgi gösterdiği gâyet aşikâr. Ve dediğim gibi, ben bundan asla rahatsız değilim." Dedi Sıla.
Yeniden önümde yürüyen üç çifte baktım.
"Hadi, ben yolu uzatırım." Diyerek göz kırptı.
"Sen?" Diye sordum.
"Beni düşünme sen! O durumlar şimdilik benim için abim varken mümkün değil zaten." Dedi gülerek.
Güldüm.
"Hadi Feridee! Daha fazla yürümeden git!" Dedi durarak.
Arkama baktım. Baya uzaklaşmıştık ama Ahmet'i hâlâ ayırt edebiliyordum. Gözlüğüm yoktu ama lenslerim vardı.
"Peki, gidiyorum.." Dediğimde başıyla onayladı.
Onların yanından ayrılıp, birkaç dakika yürüdükten sonra Ahmet'in yanına gelmiştim. Ahmet beni fark etmemişken bizimkilerin olduğu kısma baktım, gözükmüyorlardı.
Bankın arkasından dolanıp, Ahmet'in sağ tarafına oturdum.
"Feride?" Dedi beni fark ettiğinde.
"Üşüdüğümde ısıtma sözün vardı ya.. Hâlâ geçerli mi?" Dedim.
Bu arada her şey bir yana, cidden üşümüştüm. Zaten elbisem kısa ve askılıydı.
Dediğimle yüzüne bir gülümseme yayılmıştı. Sigarasından son bir kere nefes çekti, yere atıp ayağıyla söndürdü.
"Gel..." Diyerek kolunda yer açtı.
Gülümseyerek başımı göğsüne koydum, sıkıca sarıldı.
"Sen bana tripli değil miydin?" Dedi gülerek.
"Sen de bana bir ara soğuktun. Ama kendi kendine vaz geçtin. Benim de öyle yaptığımı düşünebiliriz bence." Dedim.
Bana sarıldığı eliyle saçımı düzeltti.
"Benim için okey.." Dedi çenesini başıma yaslayarak.
Gözlerimi kapattım, Ahmet'in kokusuyla, karşımızdaki denizin dalga seslerini dinledim. Yatta kaldığımız gün aklıma gelmişti..
"Senin de aklına geldi değil mi?" Dediğinde gözlerimi açtım.
"Evet." Dedim gülerek.
Bir süre sessizce oturduk.
"Gerçekten üşüdüğün için mi geldin?" Dedi sessizliği bozarak.
Gülümsedim.
"Bir tık eksikliğini hissetmiş olabilirim." Dedim gülerken.
Çenesini başımdan kaldırıp bana baktı.
"Ne tür bir eksiklik?" Dedi.
"Yani.. Önümde üç tane çift vardı Ahmet! El ele yürüyen mi dersin, sarıla sarıla yürüyen mi dersin!? E sarılmak diyince de ACD!.. Ne yapalım artık?.." Dedim gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AhFer"Kırmızı Limon" (Yarı Texting)
Fanfic!'Kırmızı Limon' ismindeki ilk ve orijinal kitaptır! Kesit~ Gözlerim dudaklarına kaydı. Aynı şeyin onda da olduğunu fark ettim.. Buradan sonra ya mantıklı düşünecektim ya da şu âna kadar yaptığım gibi hiçbir şey düşünmeden devam edecektim... Aramızd...