Sabah silah seslerine uyandım ve banyoya gidip rutin işlerimi hallettim ardından giyinme odasına gidip seçtiğim bir takımı giydim çok hafif birde makyaj yaptım.
Giydiği 👇
Mutfağa inip kahvaltı hazırlamaya başladım önce Çay koydum sonra kendime bir kahve yaptım hem kahve içecek hemde kahvaltı hazirlayacaktim salatalıkları ve domatesleri kestikten sonra güzelce sofraya yerleştirdim.
En sonuda sofra hazırdı kahvede bitmişti. Hemen çayları doldurdum azad'ı uyandırmak için tam mutfaktan çıkacaktım ki kapıda dikilen azad'ı görmemle yerimden sıçradım "azad sen salakmisin niye orda dikiliyorsun ödüm patladı"
"Özür dileriz rahatsız etmek istemedim" ardından bana doğru ilerlemeye başladı ben geri adım atmadım "salakmısın derken" ayhh ben salak demiştim demk adama "şey ağız alışkanlığı"
"Umarım öyledir"
"Bak kahvaltı hazır hadi otruda yiyelim"
"Yiyelim madem"
"Afiyet olsun"
"Sağol sanada olsun jinamin " (karıcığım)
Azadla biraz itişmeli kakışmalida olsa kahvaltımızı etmiştik ardından elbirliği ile sofrayı topladık azad üstünü değiştirmek için yukarı çıktı bende kahvemi aldım üstüme sal aldım hava biraz esiyordu.
Dışarıdaki masaya otrudum düşündüm hemde en derinine kadar düşündüm bu evlilik sanki bana çok iyi gelecek gibiydi ama bunu zaman gösterecekti.
Yanimdaki sandalyenin çekilmesiyle o tarafa baktım azad gelmişti sahi ne zamandır buradaydı "ne yapıyorsun burda bakalım ne düşünüyorsun"
"Hiç öyle kahve içiyordum"
"Ee afiyet olsun sen at binmesini biliyormusun?"
"Biliyorum tabi seni yenerim bile"
"Öyle mı varmısın idasina eğer ben kazanırsam benim istediğim birşey olacak eğer sen kazanırsan senin istediğin kabul mü?"
"Peki kabul"
Ben kahvemi bitirdim azad'da telefonuna baktı ardından kalktık at binecektik iki at vardı birinin rengi siyah diğerinin rengi beyazdı beyazın adı kırat siyahın adı kömürdü.
Ben kıratı aldım bindim ardından azad bindi ve yarışa başladık.
Atlar👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE'NİN ESİRi |BERDEL| (ARA VERİLDİ)
Fiksi UmumMardin'in en güçlü asiretlerin'den olan iki aşiret mardid'in en güçlü ikinci aşiretinden ,olan hevin kahraman kendi çabası ile doktor olmuş ve Mardin'de doktorluk yapmaktadır azad şahmaran namidiğer deli ağa şirketleri ile ilgileniyordu Mardin'in e...