Echipa 7 si Pain si Sasuke s-au intâlnit ,iar o luptă este pe cale să înceapă.
-Sasuke...,ce cauți cu el,tipul de lângă tine este un criminal...nu imi spune că eşti de partea lor...De ce?De ce ai fii de partea celor din Akatsuki?Sunt malefici cu toți!
-... (Sasuke scoate sabia)
-Naruto,atâta timp cât Itachi va fii în mâinile mele pot să fiu de partea oricui,nu îmi pasă deloc.
KAKASHI P.O.V
(Sasuke,nu ştii despre ce vorbeşti...parcă ți-am mai spus o dată)
*FLASH ON*(AMINTIRE)
"-Sasuke,forget about revenge
-What?!
-Well,I've seen a lot of people like you.The fate of those who seek revenge is grim.It's tragic!You will end up suffering and hurting youreself even more.
-SHUT UP!!What do you know?Don't lecture me as if you know what it's like.
-Now...calm down
-Then how about this?
-What if I killed the most important persons to you,than you'll have some idea of how I feel.
-Well,I won't mind if you do
Unfortunately,I have no longer someone important to me.
Well....They have all been killed already.
But...we still have comrades and friends,isn't that right?"
FLASH OFF!-Sasuke...mai ți minte ce ți-am spus atunci despre răzbunare?Sper că nu ai uitat, doar ştii bine că nu îmi place să repet.
-Morala aia de doi bani?Da Sensei,mai țin minte.
-Sasuke,acum că ai scăpat de Orochimaru,te poți întoarce la noi în sat,iar de răzbunare poți să uiți.
-Kakashi!!! (Sasuke formează sigilii),uite ce am primit în dar de la "diavol"."CHIDORI FLUX"
Aceste valuri de Chidori au ajuns până la kilometri distanță ,vreo 2 copaci chiar au căzut de la puterea aceea.
-Sasuke,e impresionant,intr-adevăr,dar,puterea asta o poți căpăta şi în Satul Frunzei,trebuie doar să nu te dai bătut.
-Sensei,morala asta care mi-o faci acum.....(Sasuke pregăteşte piciorul),chiar crezi că mă interesează?!?!?!(Ca fulgerul Sasuke a ajuns lângă Kakashi având sabia la gâtul lui)
*Kakashi îi prinde mâna lui Sasuke*
-Sasuke,tu chiar vrei să îți ucizi Sensei-ul?????!!!
-Naruto,singurul meu"Sensei" este... (față malefică)"URA!!!"
*Sakura se îngrijorează*
-Sasuke,voi rezolva eu aici,nu uita, pâna la urmă ținta e Naruto. (Pain)
-HMPH
*Sasuke şi Kakashi renunță la duel*
-Sasuuukeeeee,te voi aduceeee înapoiii!!!! (Naruto cheamă 9 clone)
Pain distruge toate clonele pur şi simplu uitându-se la ele.Puterea Rinneganului pân-la urmă.
-MIND TRANSFER JUTSU!
Pain încercase un Jutsu vechi care constă în controlarea inamicului.Ținta lui...Naruto evident,însă pentru că Naruto e un baka fără răbdare chiar cu o secundă înainte Naruto sări spre Sasuke. ..iar aşa Sasuke şi Naruto au făcut schimb de corpuri.×Acum când eu voi zice Sasuke,mă refer la mintea lui Sasuke,care e în corpul lui Naruto,şi invers×
Pain cu Sasuke se retrase. La fel si Kakashi, Sakura si Naruto,deoarece le trebuiau un plan.
-Naruto?,eşti bine?,spune Sakura cu o voce iubăreață,probabil pentru că avea corpul lui Sasuke lângă.
-Sunt bine Sakura-chan,dar este o problemă...
-Ce este?
-Nu îl mai simt pe Kyuubi.
-Da,probabil că Kyuubi a rămas în corpul tău, deci trebuie să ne grăbim că altfel Pain îl va scoate pe Kyuubi din Sasuke,ceea ce va rezulta moartea,spuse Kakashi.
Naruto fuge din nou ca un disperat.Pain ştia ca trebuia sa îl sacrifice pe Sasuke pentru Nouă Cozi dar putea face asta numa în ascunzătoare,cu ceilalți membri Akatsuki.
-Sasuke,îl voi trimite pe Zetsu cu tine până la ascunzătoare,eu mă ocup de "şobolanii" ăia.SASUKE P.O.V
(Naruto....Până aici ai venit după mine...)
-Pain,nu voi pleca,mă voi ocupa eu de ei; (până la urmă nu ai vebit degeaba aici,Naruto...)
-Sasuke...pot să îi opresc şi singur.
*Sasuke formează sigilii de Chidori*
*Naruto formează sigilii de Rasengan*
*SURPRIZĂ*
-Deoarece aveți corpurile schimbate,aveți şi energia naturală schimbată,iar pentru a folosi o energie naturală trebuie să o stăpâneşti,iar tu nu ai cum să o stăpâneşti deja ,trebuie să te antrenezi mult şi greu,iar acum nu avem timp,zise Pain,mă voi ocupa eu de el.