4 Klany

14 0 0
                                    


Klan wiatru🌫️

Dowódca: ◼️ciemna gwiazda⭐- szary kot z czarnymi paskami i bursztynowymi oczami.

Zastępca: 🔥ognisty piorun⚡- duży, chudy kocur z jasnym umaszczeniem i rudymi plamami na tułowiu.
(Uczeń- sztormowa łapa)

Medyk: ⚪jasne płuco🫁- szylkretowa brązowa kotka z jasnymi plamami na futrze w okolicach płuc.
(Uczeń- lekka łapa)

Wojownicy:

🦁Lwi pazur🐅- Duży brązowy kot z bardzo gęstym i grubym futrem przy szyi.

🙈Ślepe oko👁️- jasny, mały, ale zwinny kocur z jednym ślepym a drugim fioletowym okiem.

🦊Lisi ogon☄️- mała kotka z rudym, puszystym ogonem i zielonymi oczami.

🐤Wroni szept🤫- zwykle cichy, ciemno szary nie ufny kot z jednym brązowym a, drugim szarym okiem.
(Uczeń- rdzawa łapa)

Wilczy pysk- masywny, szary i lubiany wojownik z bliznami na pysku które zostały mu po walce z wilkami.
(Uczniowie- lamparcia łapa, jastrzębia łapa)

⚪Jasne pióro🪶- ruda wojowniczka z żółto, złotymi oczami i szarym brzuchem.

🐀Mysi trzask💔- niemal czarna kotka z białymi plamami na uszach.

⚪Jasny wiatr💨- brązowy, pręgowany kot. Zawsze rozpromieniony, a w blasku lśnią jego blado, niebieskie oczy.
(Uczeń- krwawa łapa)

⭐Gwiezdny łapacz🫴- czarny kot z licznymi bliznami na ciele i w okolicach niemal czarnych oczu.

Uczniowie:

🦅Jastrzębia łapa🐾- niedługo zaczynający naukę, czarny kot z białymi, kilkoma brązowymi plamami i bursztynowymi oczami.

🦋Lekka łapa🐾- przyszła medyczka. Jasno, ruda kotka z zielonymi oczami

🌩️Sztormowa łapa🐾- najlepszy przyjaciel Jastrzębiej łapy, szary niebieskooki kot z krótkim ale puszystym futrem.

🟧Rdzawa łapa🐾- towarzyski rudy kocur przyjaźniący się z jastrzębia łapą i sztormową łapą. Ma złote oczy i podziwia swojego mentora.

🐆Lamparcia łapa🐾- jasna kotka z brązowymi cętkami. energiczna i czasem złośliwa.

🩸Krwawa łapa🐾- czarny kocur z niemal czerwonymi oczami.

Karmicielki:

🌳Jesionowy pysk🐱- brązowa, duża z białym pyskiem.

🫐Jagodowa pręga🐱- Jasna kotka z brązowymi paskami na plecach i szarymi oczami.

🟥Czerwony kwiat🌸- matka 3 kociąt w tym Jastrzębiej łapy. Szylkretowa szaro brązowa kocica.

Kocięta:

💜Purpur💜- czarno szary kociak z pięknymi fioletowymi oczami.

🦁Lewek🦁- mały jasny kocur.

🌿Liść🌿- jasna kotka z długim puszystym futrem.

Starsi:

🐆Lamparcia mgła🌫️- Siwy, szary kocur.

💔Postrzępiona stopa🦶- mała kotka że złotym futrem

Klan księżyca🌑

Przywódca: 💔poszarpana gwiazda⭐- duży kot z poszarpanymi uszami i czarnym futrem.

Zastępca: 💨prędki wir🌀- Biały kot z szaro, niebieskimi paskami na głowie.

Medyk: ⚪biały świt🌅:  Biały kocur z blado, żółtymi oczami, zwinny i szybki kot.

Wojownicy:

⭐Gwiezdne światło🌟- jasno, rudy kot z szarymi oczami.

🟦Niebieski ogon🐱- szaro, niebieska kotka z czego najintensywniej szaro, niebieską barwę widać na jej ogonie.

🩸Bliznowate ucho👂- przez blizny na uchu prawie Go nie ma. sam kot jest kremowy i ma zielone oczy.

⚪Jasny strumień💧- szara kotka z żółtymi oczami.

🟧Pomarańczowy ryk🙀- gadatliwy kocur z jasno, brązowym futrem.

🩶Szary pęd💨- szara, zwinna kotka.

Karmicielki:

⚪Jasny orzeł🦅- brązowa kotka z zielonymi oczami.

💔Złamana noga🦵- szara kotka bez jednej nogi.

Uczniowie:

⚪Zachmurzona łapa🐾- jasny kocur z białym brzuchem.

🌟Świetlista łapa🐾- mała, jasna kotka.

🦜Ptasia łapa🐾- ruda kotka z czarą plamą na oku.

💨Zwinna łapa🐾- szary kocur z czarno, brązowymi łatami.

🐤Wronia łapa🐾- Brązowa kotka z białym brzuchem.

Klan świtu🌅

Dowódca: ⚪Jasne serce❤️- skryta w sobie, odważna jasno, ruda kotka.

Zastępca: ☠️martwy ogon🐱- czarny kot z białą plamą na oku i całym podrapanym ogonem.

Medyk: 🦉ziębi świst❕- mały brązowy kocur z ułamanymi pazurami.

Wojownicy:

🐤Kruczy ogon🐱-  czarna kotka z szarymi oczami.

🕷️Pajęczy blask✨- kotka z brązowym futrem i czarnymi plamami na łapach.

🌟Jaskrawe oko👁️- czarno, szary, mały kocur.

🪒Ogolone skrzydło🪽- krótkowłosy kocur z brązowymi oczami.

Klonowe futro🐱- czarny kocur z długim futrem.

Klan Śniegu

Przywódca: 🦴Koścista gwiazda⭐- szary kot z czarnymi plamami na oczach.

Zastępca: 🩸Krwawy kieł🦷- duży czarny kot.

Medyczka: ⚪Jasny ogon🐱-  jasno, szara kotka z czarnymi plamami na ogonie.

Wojownicy:

🌓Północny wiatr💨- czarna kotka z białymi łapami.

🟧Ognisty blask✨- rudy chudy kocur.

🐦Ptasie skrzydło🪽- krótkowłosa kotka z zielonymi oczami.

🦡Borsuczy kieł🦷-  mała szara długowłosa kotka.

🐆Lamparcie oko👁️- złoty kocur z kilkoma dużymi brązowymi plamami.

🦅Sokoli pisk❕- brązowy kocur z białymi łatami.


koty nienależące do klanów:

Kamil- ciemno, rudy kocur z czerwoną obrożą i bursztynowymi oczami.

Aleks- duży, biały kocur.

Mróz- szary kot z zieloną, poszarpaną obrożą.

Luna- brązowa kotka z fioletowymi oczami.

Echo- czarna, chuda kotka.

Wojownicy- Jedno istnienieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz