[20]

30 23 6
                                    

( Yazarın anlatımıyla )

Herkes kendi halındeydi.

Taa ki o gelene kadar..

Alisa aylisin evindeydi ikisi oturmuş birşeyler izliyordu. Kapı çaldı aylis ayağa kalktı ve."ben bakarım!"dedi.

Kapıyı açtığında gördüğü kişiyi tanımıyordu."Pardon kimsiniz?"

"Alisa!"diyerek aylisi bir köşeye itirdi aylis hızla kendine geldi, alisa ise bu sesi tanıyodu.

Babası olacak gürkan beyin sesiydi.

"Senin burda ne işin var?!"dedi alisa, aylis hızla onların yanına gelmişti. Gürkan ise."Benimle geliyosun!"dedi sertçe, Alisanın kolundan tutup çekti fakat aylis hemen araya girip onu itirmeye çalıştı."Bırak Lan!"dedi. Gürkan aylisi tekrardan sertçe ittiğinde. Aylis koltuğa sertçe düştü. Gürkan ise alisayi çekiştirerek kapıya doğru getirirken aylis masanin üstündeki vazoyu aldı ve ayağa kalkıp vazoyu gürkanin kafasında paramparça etti..

...

( Eslem Akay )

Abimde eve geldiğinden beri bir haller vardı bunun farkındaydık.

Dayanamadım, ve elime kremi alıp abimin odasına gittim.

Abim yatakta oturmuş, sırtını yatak başlığına yaslamış ve bir ayağını kendine doğru çekmiş elindeki telefon ile ilgileniyodu.

"Abimm"diyerek odaya girdim. Abimin bakışları bana döndü fakat."Ne istiyon gene!" Dememişti..

"Kötü bişey olmuş"dedim ve yatağa oturdum.

"Krem ne alaka?"dedi abim, oysa kremin ne için olduğunu biliyodu.

"Tişörtünü çıkar."dedim, o ise üstündekini çıkarıp bir köşeye attı ve sırtını yatak başlığından çekip bağdaş kurarak oturdu. Kremi açtım ve arkasına geçtim. Yaraları geçmemişti, çünkü yaralarını sarmamişti, ben ve anneme yaraları acıdığında söylemez sessizliğe bürünürdü, İstemedi yaralarının geçmesini. Onun yaralarını ondan başkası saramazdı ki ben şu an saramıyodum mesela, sadece deniyordum..

"Abi..inci ile mi tartıştınız?"dedim çünkü inci beni arayıp abimle kavga ettiklerini söylemişti ve iyi olup olmadiğini sormuştu.

"İnci beni hiç görmedi, istemedi..
Babamın beni istemediği gibi.."Dedi. Ve sadece kendini değil benide yaktı.

"İnci mi canını sıktı-"

"Eraylada kavga ettik, inciden hoşlandiğimi öğrenmiş ikide bir."nasıl böyle birşey yaparsın!" "Mirza incinin senin kardeşin olduğunu söyledi! Ve sende inciye yavşadın!" "Mirza bunu öğrenirse sana çok kırılır!" Deyip duruyor, inci."boş boş triplere giriyosun!" Deyip bütün suçu bana atar, sonra yine kim kötü olur?, tabikide YİĞİT!"dedi sesi sinirli mi çıkıyodu yoksa kırılmış mi çıkıyodu anlamamıştım. Ama her kırılış sinirle örtülmez miydi.

İkimizde sessizleştik, ben sessizce kremi sürdüm ve dağıttım sonra."bacaklarındaki yaralar-?"

"Geçmediler..ama boşver."dedi ve ayağa kalktı komodinin üstüne bıraktığı telefonunu geri aldı, ve o eline telefonu alır almaz telefon çalmaya başladı.

Bir kaç dakika isme baktıktan sonra telefonu açtı ve."Alo?"dedi bir süre sonra."Aylis mi?"dedi.

"Tamam geliyoruz inci gözlüm."dedi ve telefonu kapatir kapatmaz ben."inci ne dedi? Aylis ne alaka?" diye sordum,

"Yolda anlatırım!"dedi ve merdivenlerden inip ceketini hızlıca giyidi,

...

( Yazarın anlatımıyla )

bilinmeyen numaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin