part9:សត្រូវ

480 50 9
                                    

/នៅមន្ទីរពេទ្យ/

"ជម្រាបសួរលោកគ្រូពេទ្យ"

"បាទជម្រាបសួរ នេះមានអ្វីមករាយការណ៍មែនទេ?"គ្រូពេទ្យញញឹមលេងសើចជាមួយអ្នកជំងឺប្រចាំរបស់ខ្លួន

"ខ្ញុំចង់សួរថាម៉េចក៏សុខៗខ្ញុំក្លាយជាomegaចឹង?"

"ថាម៉េច?ក្លាយជាomega!?"គ្រូពេទ្យសង្ហារស្រែកសឹងតែភ្លាត់សម្លេង វាមិនមែនជាលើកទី1ទេដែលជួបអ្នកជំងឺប្តូរភេទបែបនេះ ប៉ុន្តែអ្នកជំងឺvipម្នាក់នេះប្តូរភេទនៅអាយុ22ឆ្នាំ សឹងតែមិនគួរឲជឿ

"បាទ ដំបូងខ្ញុំគិតថាជាការឡើងកម្តៅប៉ុន្តែបន្ទាប់មកក៏ដឹងថាជាការមកheatទេ"

"ចុះលោកដឹងក្លិនរបស់លោកហើយឬនៅ?"

"ខ្ញុំដឹងហើយ ប៉ុន្តែតើខ្ញុំអាចមកheatទៀតទេ?"

"ជាធម្មតាheatតែងតែមកជារៀងរាល់1ខែឬ2ខែម្តងហើយពេលមកមួយដងអាចនឹងធ្វើទុក្ខ1ថ្ងៃឬ2ថ្ងៃឬអាចយូរជាងនេះក៏ថាបាន"

"ចឹងមានន័យថាខ្ញុំអាចនឹងមកheatម្តងទៀតនៅថ្ងៃនេះមែនទេ?"

"វាក៏អាស្រ័យលើដៃគូរបស់យើងដូចគ្នា បើលោកប្រើថ្នាំវាអាចនឹងមកប៉ុន្តែបើលោកមានalphaនោះលោកអាចនឹងមកតែ1ថ្ងៃឬ2ថ្ងៃទេ"

"កាលពីយប់មិញខ្ញុំបាននៅជាមួយalphaម្នាក់"

"តើលោកដឹងទេថាគេជាalphaកម្រិតអ្វី?"

"ខ្ញុំក៏មិនប្រាកដដែរតែប្រហែលជាកំពូលព្រោះ pheromoneរបស់គេមានឥទ្ធិពលលើខ្ញុំខ្លាំងណាស់"

"ជាធម្មតាទេដែលalphaមានឥទ្ធិពលលើomega ខ្ញុំថាលោកអាចនឹងមិនមានheatទៀតទេរហូតដល់ខែក្រោយព្រោះលោកបានធ្វើវាជាមួយalphaកំពូល"

"ប៉ុន្តែគេបានប្រាប់ខ្ញុំថាខ្ញុំនឹងមិនមកheatទៀតទេប្រសិនបើគេខាំកខ្ញុំ"

"គេនិយាយបែបហ្នឹង?ខ្ញុំថាលោកចាញ់បោកគេហើយ នោះគឺជាស្នាមmarkដែលalphaផ្តល់ឲomegaកំឡុងពេលomega in heatហើយវាជាស្នាមដែលបញ្ជាក់ថាomegaនោះមានម្ចាស់រួចហើយ បន្ថែមពីនេះទៀតលោកនឹងមិនអាចមានalphaផ្សេងបានទេកំឡុងពេលមកheat ស្នាមmarkរបស់លោកនឹងចាប់ផ្តើមឈឺរាល់ពេលដែលលោកមកheatហើយមានតែalphaរបស់លោកប៉ុណ្ណោះអាចជួយបាន"ទេពីមុនជាalphaនឹងគេដែរម៉េចអត់ដឹងអីសោះចឹងk'hoon?

the real alpha(completed)Where stories live. Discover now