Bebeklerim bu hayat yaşamaya değer. Yiyin, için, gezin, okuyun, izleyin.....
Bölüme oy verip yorum yapmayı da unutmayın...
Menajerinin yardımı ile arabadan indi. İner inmez bütün gözler onu buldu.
Kıyafeti ben buradayım diyordu.
Bembeyaz bir elbise giyinmişti. Elbisenin derin bir yırtmacı vardı.Straplez kesimi sayesinde göğüsleride ön plandaydı. Dirseklerine kadar uzanan siyah eldivenlerinin yanı sıra dikkat çeken kısım elbisesinin uzun kuyruğu ve başına takmış olduğu siyah tüldü.
Siyah tül saçının biraz gerisinden tutturulmuş beline kadar uzanıyordu.
Bu onun beyazlar içindeki yasını ifade etmek içindi. Menajeri indiklerinde tülü Arin'in yüzünü tamamen örtecek şekilde ayarladı. Şimdi tül onun tüm yüzünü hatta göğüs kısmını bile örtmüştü.
Yavaşça fotoğralarının çekileceği kırmızı halının ana kısmına ilerlediler.
Adını seslenen hayranlarını ve kameramanları duydu. Ellerini kaldırdı ve onları selamladı.
Vücudunu ortaya seren ve aynı zamanda bu gece yayınlanacak olan albümünün temasını hissettiren bu kıyafet ilk anda göz kamaştırıyordu.
Arin kırmızı halı da bir kaç poz verdikten sonra ekibi ile birlikte ödül töreninin yapılacağı salona doğru ilerledi.
Yolda karşılaştığı bir kaç ünlü isimle selamlaştı.
Salona girer girmez çığlıklar yükseldi. Bu çığlıkların kendi için olduğunu düşünmedi ama salona onunla birlikte giren kimse de yoktu.
Yine de üzerine alınmadı. Tek albümle bu denli bir kitle yakalamasının sebebi şarkılarında ki ve kişisel hayatındaki cesur çıkışlar ve samimiyetiydi.
Herkesçe görülen bir gerçek varsa o da Arin'in büyük bir gelecek vaat ettiğiydi.
Salona girer girmez büyük hayranlık beslediği, aynı plak şirketini paylaştığı ve üçüncü albümü içinde şarkı yapmak adına sözleştiği Taylor Swift ile sarıldı.
"Tanrım harika görünüyorsun"
"Teşekkür ederim. Çok heyecanlıyım ve hiç böyle hissettiğimi hatırlamıyorum."
Taylor ona gülümseyip omzunu sıvazladı. Yan yana oturdular. Arin menajerinden destek alarak yüzündeki tülü kaldırıp yeniden saçına tutturdu.
Kafasını sağa çevirip sektördeki diğer simaları inceledi ve gözü onunla kesişti. Aylar sonra onu ilk kez canlı kanlı görüyordu. İki saniye kadar gözleri birbirinde takılı kaldı ama Arin hemen kafasını çevirdi.
Ağlayabilirdi. Kalbi hala acıyordu. Onu görmek iyi hissettirmemişti. Güçlü kalmalıydı bu gece onun gecesiydi.
Bu acının geçeceği günü iple çekiyordu. O adam aşklarına ihanet edip onu kapısının önünde saniyeler içinde terk etmişti. Yoongi benim göz yaşlarımı hak etmiyor diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black & Min Yoongi
Фанфик"kukla olmak istemiyorum. Özgür olmak ve sanatımı yaymak istiyorum" "Peki, bunu bay Bang'a iletirim. Akşama anlaşmamızı fesheder artık."