Öncelikle merhabalar kendimi tanitiyim. Takma adım Ateşin Varisi ve bütün kitaplarımı bu isim altında yayınlayacağım. Şuan aklimda birsuru kurgu var ama elimde olan sadece 2 kitap var. İltica'nin anlamı Siginak demek. Kitabımızın konusu savaş olucak. Başlıyorum. İyi okumalar dilerim.
AŞK; Aşk acı bir gerçektir...
Annem ölmüştü babam ise çalışıyordu. Tek çocuktum ve başımın çaresine bakabilecek yaştaydım. Sadece 19 yaşındaydım. Babamın işleri çok yoğundu beni dışarıdan gören kişiler benim ailevi durumumun iyi olduğunu düşünüyordular. Bir bakımdan öyleydik aslında babam bütün maaşına bana yatırırdı. Benim kızım annesizlik çekmesin diye...
🎗️
10.09.2023Ben Sare Korkmaz, keşke soy ismim gibi korkak olmasaydım soğuk bir perşembe sabahı evdeki patırtı ve gürültüyle yatağımdan fırladım. Evimiz abartılacak kadar büyük değildi 2+1 bizde yetebilecek büyüklükte bir evdi. Kapım kapalıydı ama koridordan gelen sesler belli oluyordu. Babam ve sesini hiç duymadığım bir adam hararetli hararetli bir şeyler konuşuyordular. Kapalı kapıma bir adım daha yaklaştım ve kulağımı kapıya dayadım ne konuştuklarını duyabilmek için
"Sare ne olucak"dedi yabancı olan adam. İsmimi nereden biliyordu.
"Bilmiyorum ki ne yapacağım ,ben bu yaşıma kadar onu dibimden ayırmadım" Bu sefer konuşan babamdı. Haklıydı işe gitmesinin dışında hep beraberdik başıma bir şey gelir diye çok korkardı.
"Yazıyorum o zaman ismini, yapacak bir şey yok... Doktor Akif Korkmaz... Heh oldu"
Ne ismi ne yazması deyip atlamak istiyordum
"Yaz Mehmet, yaz" diyerek derin bir iç çekti babam.
Adım sesleri odama doğru yaklaşırken sanki yeni kalkmışım da su içecekmişim gibi numara yaptım. Kapım açıldı ve babam yanıma gelip yatakta yanıma oturdu.
" Günaydın babacığım" diyerek babama sarıldım babam da kollarını hassas bedenime sıkıca sardı. Sanki bir daha hiç sarılmayacak gibi.
"Sana da prenses" deyip saçlarımı uzunca öptü kafasını kaldırıp göz gözü geldiğimizde gülümsedi.
🎗️
12.10.2023Mor koltukta otururken televizyonu açtım, babam en son televizyonu kapattığında haber izlediği için haber açılmıştı.
"Son dakika haberleri; Çin Cumhuriyeti Gürcistan'ın Çin Cumhuriyetine karşı çıkardığı ayaklanmaya karşılık sakin kalmayacaklarını belirtti"
Gördüm haber beni korkuturken odaya babam girdi ve ben çatık kaşlarımla bu sefer babama bakmaya başladım.
"Baba bu haber doğru mu"
Babam bakışlarını televizyona çevirdi ve adımlarını yanıma yöneltip mor koltuğun yanındaki krem rengi tekli koltuğa oturdu.
"Büyük bir ihtimalle şu an tehdit altındayız"
🎗️
27.11.2023Kahve makinesindeki sütü ilk fincana koydum ikincisine geçerken aklımda çıkması olasılık olan savaş hakkında olumsuz senaryolar kuruyordum. Fncanları tepsiye koydum yanlarına da küçük bardaklarla suları yerleştirdim. Tepsiye elime alıp yürürken televizyondan çıkan güncel haberlerin sesi kulağıma geldi.