Megérkeztünk az arénába ahol a meccs is lesz, vettünk kaját meg innivalót majd elfoglaltuk a helyeinket, amik az első sorba voltak így jobban szemügyre vehettem a csapatokat.
~ kb 3 órával később~
Vége lett a mecsnek, persze hogy a AS Róma nyert.
Majd elmentünk enni, utána azt gondoltuk hogy elmegyünk egy parkba sétálni.
Sétáltunk egy ideig és egyszer megérkeztünk egy gyönyörű pavilonhoz.
Kb így nézet ki:CSak ugye este kivan világítva
Bementünk majd én néztem kifelé a tájra addig Peti a hátam mögött volt.
Majd egyszer csak elengedte a válam, én erre hátra fordultam.
Annyit láttam hogy Peti le van térdelve és nyújt felém egy kis dobozt.
- Valkusz Kiara, tudom hogy csak nemrég jöttünk össze de nagyon régen ismerjük egymást és tudom hogy meletted akarom le élni az életem és azt szeretném ha te lennél a gyermwkeim anya. Szóval csak annyit akarom kérdezni hogy HOZZÁM JÖSSZ FELESÉGÜL?- mondta a könnyeivel küszködve, és az a baj hogy én már a felénél el sírtam magam.
- igen ezerszer is igen- montam ki nagy nehezen az öröm könnyektől.
Peti csak felhúzta a gyűrűt az ujjamra és hosszasan és szenvedéjesen meg csókolt.
Majd mikor ki sírtuk és örültük magunkat csináltunk egy képet és kitettük instára.
A képek amik jészültek:
( képzeljétek oda a karaktereket a képek pintereszről vannak)
Maga a gyűrű így nézet kiMajd kaptuk a üzeneteket hogy gratulálok meg ilyenek maj hívtak a lányok. Mindenki síkított és gratulát és megfenyegeték szegény Petit hogy ha valami rosszat tesz utána már csak kereszt apa lehet.
Majd szüleimet is felhívtam és elmeséltem mindent, anya már elkezte mondani hogy milyen esküvő lenne jó meg hasonlók én csak nevettem hogy már tervezgeti.
Majd Milánt is helhívtam ő is gratulált és mondta h9gy csak okosan én nevetem rajta is egyet majd letettük.- drága mennyaszinyom nem akarsz vissza menniba szállodába?
- de én még nem vagyok fárat.
- én se azért mondtam mert fáradt vagyok.- majd vissza mentünk a szálodába.
Peti neki nyomott a falnak ahogy be értűnk és hevesen csókolt majd át tért a nyakamra szép lassan bementünk a szobába majd ledőntött az ágyra és folytatta a csókolgarást majd levettem a pólóját ő meg a ruhámat én meg a nadrágjával szenvedtem majd egy kis segítséggel levettem róla és csak fehér nemű volt rajtunk. Majd levette a melltartóm és egész testem behintette forró csókokkal, majd levette a bugyimat ő pedig a gatyáját , majd mielőtt belém hatolt volna ezt mondta:
- akarod hogy használjunk vagy már menyünk rá a gyerek témára?
- figyelj ha nem szeretnéd nem kell mert nem hiszem hogy először őssze jönne.
Mondtam majd egyből belém hatolt, a szobát beterítette a nyögések. Nem finomkodott egy ből gyorsan kezte de én szeretem ha ilyen vad mint most. Majd mikor már mind a ketten elmentünk, fáradtan feküdtem a melkasára.
- szeretlek én drága mennyasszonyom.
- én is szeretlek drága vőlegényem.- mondtam majd egy utolsó csók urán elnyomott minket az álom.
ESTÁS LEYENDO
,,szerelem első látásra" vagy nem?
Fanficez egy valmar ff lesz lesz benne szerintem 18+ szóval csak okosan