ქორწილის წინა დღე

12 2 0
                                    

სასტუმრო.ოთახი 303.ორი სხეული ერთმანეთზეა აკრული და გართულია ერთმანეთის სხეულების შესწავლით.არაცერთ მათგანს არ სურს გაჩერება,სამუდამოდ ასე სურთ დარჩენა.

მამკაცი დგება საწოლიდან და შამპანიურს ასხამს ჭიქებში და ერთს ქალს აწვდის,იხრება და ტუჩებში ვნებიანად კოცნის.

---ნამჯუნ ჩვენი რვაწლიანი ურთიერთობა დღეს სრულდება--ამბობს ქალი და ფანჯარასთან დგება და ქალაქს გაჰყურებს.

---არა ლილიტ შენ ამას ვერ გააკეთებ.შენ რა გგონია გავუშვებ ქალს რომელითანაც რვაწლიანი სიყვარული და ვნება მაკავშირებს--ნამჯუნი აგრესიულად დებს ჭიქას მაგიდაზე და ლილიტთან მიდის

---მემგონი გავიწყდება რომ ხვალ ქორწილი მაქვს და ვეღარ გავაგრძელებთ ურთიერთობას--ლილიტი არც კი უყურებს ნამჯუნს ისე ამბობს.ნამჯუნი საშინლად ბრაზდება.მაგიდას ხელს კიდებს და აყირავებს.

---არა--ღრიალებს--შენ ჩემი ხარ.მაგ ნაბიჭვარზე ვერ დაქორწინდები.---ნამჯუნი ლილიტთნ ახლოს მიდის და ტუჩებში მწარედ კოცნის ისე რომ ქალს ქვედა ტუჩიდან სისხლი წამოუვიდა--ეს ტუჩები,ეს მკერდი და ესეც  ჩემია და არავის მივცემ შეხების უფლებას--ნამჯუნი სისის მტკივნეულად ხელს კიდებს ხალათის შიგნით ფეხებშორის.

---საყვარელო დაწყნარდი.ეს ქორწილი ფიქტიურია--ლილიტს შეეშინდა.ნამჯუნი თვალებიდან ნაპერწკლებს ყრიდა.ლილიტს ხელი უხეშად მოკიდა და ფანჯარაზე ააწება მუცლით

---ხო ეს ქორწინება ფიქტიურია და შენ მასთან არაფერი გექნება--ნამჯუნმა ლილიტის ხალათი მაღლა ასწია და საჯდომზე ხელი მოუჭირა და მწარედ წამოარტყა,რასაც ლილიტის წამოკვნესება მოჰყვა--ახლა ძალიან გაბრაზებული და აღზნებული ვარ--ყურში ჩასჩურჩულა ლილიტს

---ისე ამბობ თითქოს ხუთი წუთის წინ ამას არ ვაკეთებდით--თქვა ლილიტმა და ფანჯარას თავი მიადო.ნამჯუნმა თავისი ამდგარი ორგანო საცვლიდან ამოიტანა და ლილიტის საშოში გაბრთხილების გარეშე შეტენა.

---აჰჰ იდიოტო მტკივნეულია აჰჰ--ლილიტს სტკიოდა მაგრამ ამავე დროს სიამოვნებდა.ნამჯუნმა მოძრაობა დაიწყო,ლილიტი ფარდას ჩაეჭიდა და კვნესის მაგივრად კიოდა და ყვიროდა ბოლო ხმაზე.

ყოველ ჯერზე როცა ლილიტს ხედავდა ნამდვილი ცხოველი ხდებოდა და ქალს გამუდნებით ლოგინში მიათრევდა.ნამჯუნის უყვარდა ლილიტი სიგიჟემდე, მისით იყო შეპყრობილი.
ერთმანეთი რვა წლის წინ სკოლაში შეუყვარდათ და იმ დღიდან მოყოლებული მათი ურთიერთობა საიდუმლოა, რადგან ლილიტის მამას უკვე წლებია თავისი ქალიშვილისთვის ქმარი არჩეული ჰყავს,მაგრამ მან თავის ქალიშვილს უთხრა რომ ეს ქორწინება დროებითი იყო და ხუთი წლის შემდეგ შეეძლო დაშორებოდა თუ არ შეუყვარდებოდა ან ბავშვს არ გაუჩენდა.ლილიტისთვის შოკისმომგვრელი იყო ის, რომ მას ხუთი წელი უნდა გაეტარებინა კაცთან რომელსაც ცხოვრებაში ერთხელ შეხვდა და მასთან ინტიმური ურთიერთობაც უნდა ჰქონოდა.

ნამჯუნი გამხეცებული მოძარობდა ქალის საშოში და მხრებზე კბენდა.
---მინდა ჩემზე დაქორწინდე და მე გამიჩინო ბავშვები და არა იმ გარეწარს,რომელიც სხვის საქმეში ცხვირს ყოფს და ერევა---ნამჯუნი ხვნეშის--მინდა მოვკლა და ნაკუწებად ვაქციო---ნამჯუნი ჩერდება.გამოდის ლილიტიდან და ქალს მისკენ ატრიალებს.ხელს კიდებს და საწოლზე უბიძგებს.ხელს მკერდზე უჭეს და პირში ითავსებს.კოცნის,წოვს და კბენს.ლილიტი კი კვნესის და ნამჯუნის ზურგს თავისი ფრჩხილებით ჩხაპნის.ნამჯუნი კოცნებით ქვემოთ ჩადის,მუხლებზე დგება და ქალის საშოს თავს უსწორებს,შემდეგ კი ენას ატარებს და კლიტონს ეთამაშება ხან ენით და ხან კბილებით.ლილიტი კრუნჩხვებშია და საბანსაა ჩაფრენილი,უკვე ამდენ საათიანი ინტიმური კავშირის შემდეგ აღარ შეუძლია კვნესა,ხმა თითქმის აღარ აქვს და ძლივს ლაპარაკობს.
---შენ რა გინდა ხვალ ცერემონიაზე ვერ ვილაპარაკო?!---ამბობს ლილიტი და სიამოვნებისგან წელს ზევით წევს.ნამჯუნი თავს ზევით წევს და ქალს უყურებს.
---მიყვარს როცა ჩემს განზრახვებს უსიტყვოდ ხვდები--ფეხზე დგება,საწოლზე ადის,ლილიტს აწვება თავისი სხეულით და თავის პენისს ისევ ქალის საშოში უშვებს---მიუხედავად იმისა რომ წლებია ერთად ვართ და სექსი გვაქვს შენ მანც ასეთი ვიწრო ხარ და  იდეალური.ამის კეთება შენთან არასდროს მომბეზრდება.---ნამჯუნი ლილიტს ვნებიანად კოცნის და აგრძელებს მასში ცხოველივით მოძრაობას.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 28 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ჩემი დაუოკებელი საყვარელიWhere stories live. Discover now