nine

305 11 4
                                    

erkek arkadaş olarak seventeen
ot13

seungcheol – O bencil değil ve sana çok bağlı. Romantik tavırlarıyla ayaklarınızı yerden kesmeyi seven bir insan. Her zaman senin mutlu olmanı ister, bu yüzden her şeyini verir. Aynı zamanda bir mizah anlayışı da var; seni güldürmeyi seviyor.

jeonghan – Her zaman arayarak veya mesaj atarak seninle ilgileniyor. Kararsız bir insan olduğu için her zaman fikrinizi ister. Sadıktır, kibardır ve gülümsediğinizi görebilmek için size iltifat etmeyi sever. Ayrıca, size aynı şeyleri geri verdiği gibi, sizden de aynı ihtiyaçları ona vermenizi bekliyor.

joshua, seungkwan – İkisi de spontane davranıyor ve kız arkadaşlarına çok sadıklar. Seni koruyorlar ve çok destek veriyorlar. Onlar kendilerini adamıştır ve uzun süre onlarla kalacağınızı umarlar. Ayrıca sabırlıdırlar, dolayısıyla ilişkide bir sonraki aşamaya geçmeye hazır değilseniz beklerler.

jun, hoshi – Bu ikisi konuşmayı seviyorlar, bu yüzden sizin hakkınızda daha fazla şey öğrenebilmek için her zaman harika sohbetler yapıyorlar ve sizin de aynısını yapmanızı istiyorlar. Konuştuklarında cilveli bir şekilde konuşuyorlar çünkü sıkılmanı istemiyorlar. Onlar, yanlarında olmadığınızda size komik mesajlar gönderecek olanlardır.

wonwoo – Duygusal açıdan cömert bir aşık ve senin için kocaman bir kalbi var. Ten temasından hoşlanır, bu yüzden sizi gördüğünde her zaman size sarılmak veya bolca sarılmak ister, bu da onu şefkatli bir insan yapar. Duygularını çok fazla gösteriyor, bu yüzden senin de aynısını yapmanı istiyor.

woozi – O şefkatli bir aşıktır, bu yüzden size çok fazla sevgi gösterir. O çok açık sözlü bir insandır, bu yüzden sizi incitse bile onların fikirlerine karşı dürüst olacaktır. Sana her şeyini verir çünkü kendini sana adadığında çok tutkulu bir insandır.

DK, vernon, dino – Size en başından beri saygı duyuyorlar ve sarılmak veya el ele tutuşmak gibi fiziksel sevgiyi göstermeyi seviyorlar. Sen yanlarında olmadığında hep seni düşünüyorlar. Bu çocuklar, günün nasıl geçtiğini sormak yerine, "Seni özledim" gibi rastgele mesajlar göndermek için size sürpriz yapmayı seviyorlar.

mingyu – Seni çok şaşırtacaktır çünkü her zaman yeni şeyler dener ve onlarla denemeler yapar. Alabileceği birçok macerada onun yanında olmanızı bekliyor. Ona ilginizi verirseniz en çok size güvenir. Onun kocaman bir kalbi var ve sana da pek çok sevgi gösterir.

the8 – Minghao kendini adamış ve bağımsızdır, dolayısıyla sizi yalnızca kendisi için ister, ancak o her zaman sizi kollayan çok yardımsever bir insandır. Bazı konulardaki kararlarınıza saygı duyardı, böylece ikiniz de ilişkide bunu çözebilirsiniz. Size her şeyini vermek için sevgisinden vazgeçer ve sizin de aynı şekilde karşılık vermenizi ister. 

17 thingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin