ten

295 10 1
                                    

ilk kavganız 
ot13

seungcheol

 Seungcheol'la ilk kavganız eski kız arkadaşıyla ilgili olacaktı. Tecrübeli görünüyor (belki de en yaşlı olduğu için) ve eski kız arkadaşından bahsedip ikinizin ne kadar farklı olduğu konusunda bunu sizinle karşılaştırırdı. Elbette bunu telafi edecek ve bunu yaptığına pişman olacaktır çünkü o artık seninle.

jeonghan 

Dikkatini ondan daha çok dağıtan başka şeyler olduğu için onu görmezden gelmeniz olur. Kaçarak sana soğuk davranırdı. Muhtemelen pes eder ve ona ilgi gösterirsiniz ya da yapmazsanız muhtemelen ondan ayrılırsınız.

joshua

Joshua muhtemelen ne giydiğin konusunda kavga çıkarırdı. Hava durumuna göre uygun giyinmenizi istiyor ama siz istediğinizi giymek istiyorsunuz. Çok endişeleniyor ve hastalanmanı istemiyor. Eğer ısrar edersen ve yoluna devam edersen, muhtemelen battaniyeleri getirecek ve yanıldığını kanıtlayacaktır.

junhui

İlişkide çaba göstermediğin konusunda tartışırdı. Hayal kırıklığına uğrayacak ve sizinle iletişime geçmeden önce muhtemelen bir süre sizden uzaklaşacaktır. Bir kez çaba gösterdiğinde çok mutlu olacaktır.

soonyoung

Kendisi tarafından planlanan randevulara her zaman geç kalmanızdan nefret ediyor. İkiniz için planlama yaparak zamanını boşa harcadığını ve sizinle yüzleşmesini sağladığını düşünüyor. Özür dilemeni ve zamanında geldiğinden emin olmanı isterdi. Eğer bunu yapmazsan sonu kötü olur.

wonwoo 

Onunki Joshua'ya benzer açık kıyafetler giymekle ilgiliydi. Onu dinlemeni istiyor, eğer dinlemezsen giymen için fazladan kıyafet getirecek. Bu ayrılıkla bitmeyecek.  

jihoon 

 Woozi'nin seninle ilk kavgası, yapmanı istediği şeyleri yapmamakla ilgili olacaktır. Joshua gibi o da senin için endişelenmek istemiyor. Onu dinlemenizi istiyor ve karşılığında sizi dinleyecek ve eğer dinlemezseniz, bunu telafi etmeden önce bir süre sizden uzaklaşacaktır.

DK

Seokmin okulda ve işte kendini fazla çalıştırdığını tartışırdı. Rahatlamak için biraz zaman ayırmanızı ve bazen de onunla birlikte olmanızı istiyor çünkü size biraz alan vermekten hoşlanıyor. Kendisi dahil her şeye zaman ayırabilmeniz için programınızı düzenlemenize yardımcı olacaktır.

mingyu 

Zorlanmaktan nefret ediyor. O da işleri kendi yöntemleriyle yapmak istiyor, bu yüzden sana bağırma ihtimali yüksek. Dakikalar sonra pişman olup özür dileyecekti. Bu iş ayrılıkla bitmeyecek.

the8 

Minghao'yu kavgada göremiyorum ama sonrasında kendini kötü hissedecek ve daha sonra senden özür dileyecektir. Senden ayrılmak istemez.

seungkwan 

Çok fazla dırdır ediyor, onun için bir şeyler yapmayı unutmana neden oluyor. Bu konuda tartışır, seni ağlatırdı. Kendini kötü hissedip özür dileyebilirdi. Sana o kadar sıkı sarılırdı ki daha çok ağlarsın, bu da onun kendini çok kötü hissetmesine neden olur. Bu durum ayrılıkla bitmeyecek.

vernon

Onun peşinde çok fazla kız olduğu için kavgayı başlatan sen olursun. Yakışıklı olduğu için böyle olduğunu söyler ve sadece gülümserdi. Senden özür dileyene kadar onu günlerce görmezden gelirdin. Başkalarının sizin ona ait olduğunuzu bilmesini sağlayacağına söz verirdi.

dino 

Chan bazı konularda açık fikirli olmadığın konusunda tartışırdı. Sesini duymak istiyor; sadece tek kelimelik cevaplar değil, fikriniz.

17 thingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin