yağmurlu bi günde sarılmak
hiphop line
choi hansol
Başka bir şey yapmaktansa kestirirken sana sarılmayı tercih ediyor. İkiniz de uyandığınızda, kalkmadan önce bir süre sarılmaya devam ederdi. İkiniz de kanepede kucaklaşmak yerine sıcak bir içeceğin tadını çıkarırken yanınızda olmak ister. Senin varlığını hissedebildiğinde onu seviyor.
kim mingyu
İkiniz de yağmuru izlerken Mingyu sizi tutardı. Kolları omuzlarınızın üzerinde, arkanızda olurdu. İkinizi de battaniyeye sarmak için pencereyi açardı. İkiniz de etrafta bir fincan kahve veya çay içebilirsiniz. İkiniz de birlikte geleceğiniz hakkında derin konuşmalar yapabilirsiniz.
jeon wonwoo
Wonwoo asla kollarını bırakmana izin vermez çünkü o seninle yağmurdan daha çok ilgileniyor. Seni çok öper ve sana çok uzun süre sarıldığında nefes alamıyorum dersen elini tutardı. Hatta elinizi tutarken şakacı bir şekilde dönmenizi bile sağlayabilir.
erkek arkadaş mingyu ve the8
xu minghao
Kontrolcü olabilir ama sizin ona karşı hislerinizi ve duygularınızı çok önemsiyor. Kendini adamıştır ve duygularını size güçlü bir şekilde ifade eder. O çok destekleyici ve seni derinden sevecek. Öpüşmek ya da sarılmak gibi, yalnızca ikiniz varken yanınızda şefkatli olmayı seviyor. Ayrıca ilginizi çekmek istiyor ve kolayca incinebilir. Aşırı korumacı davranabilir ve dürüstlük sizden beklediği bir şeydir çünkü güvenini kazanmak biraz zaman alacaktır. Ciddi bir insan olduğundan bazen şakalaşmayı sevmez.
kim mingyu
Mingyu enerjik ve maceracı bir kişidir. Aşktan pek bir şey beklemiyor ama sen onunsun; bunu takdir ediyor. Sizi birçok yere götürüp birlikte yeni şeyler denemek istiyor. Randevulara her zaman zamanında gelir ve bir sonraki randevuyu hızla planlamayı sever. Gece geç saatlerde yapılan telefon görüşmelerini ve el ele tutuşmayı seviyor. O çok alıngan bir insan, bu yüzden çoğunun fiziksel olmasını bekliyoruz. İster çiçek vermek ister sarılmak olsun, sizin için yaptığı her şeyi takdir etmenizi istiyor. Duygularınızın doğru olduğunu bilmek istiyor.
en yakın arkadaşlarınız olarak aşklarını itiraf ediyorlar
choi seungcheol
Seungcheol bir parkta ya da oyun alanında çiçeklerle sana itirafta bulunurdu; ikinizin de sık sık takıldığı bir yer.
kwon soonyoung
Hoshi, kendi evinde veya sizin evinizde düzenli olarak takılırken bunu size doğrudan söylerdi. Siz sormayı bile fark etmeden önce size çok fazla bakardı.
hong joshua
Joshua seni sadece ikinizin olduğu romantik bir akşam yemeğine çıkarırdı. Senin hakkında ne hissettiğini anlatırken elini tutardı.
yoon jeonghan
Jeonghan onunla arabaya binerken itiraf ederdi. Tepkinizi görmek için araba kullanırken size birkaç bakış atardı.