fourteen

245 6 0
                                    

eve gelip seni kanepede gömleklerinden biriyle uyurken buluyorlar
ot13

seungcheol

Seungcheol bunu sevimli ve hoş bulurdu. Seni kanepede gördüğünde kıkırdardı. Duşu bitene kadar seni orada bırakırdı. Yerde otururken yanınızda uyumadan önce sizin uykunuzu izlemek için geri gelirdi.

jeonghan

Jeonghan seni kanepede görünce gülümserdi. Gelip saçlarınızı seyredebilir, okşayabilir ve aklına ilk gelen şey sizi taşıyıp yatağa yatırmak olur. Duş almadan önce saçını tekrar düzeltirdi.

joshua

Joshua kıkırdayıp "Bu nedir?" gibi şeyler söylerdi. ve yanınıza geldiğinde fısıldardı: "Beni bekliyor olmalısın. Ne kadar tatlı." Duşa girmeden önce seni ceketiyle örterdi.

junhui

Jun sessizce gelip sana bakardı ve bir süre sana bakardı. Gerçekten uyuyup uyumadığınızı görmek için yüzünüzü çimdikleyebilir. Sen hiç hareket etmediğinde gülerdi. Daha sonra sizi yatağınıza taşıyacak ve duş almadan önce yanaklarınızı öpecekti.

soonyoung

Seni gördüğünde ilk önce gömleğini fark eder ve "Neden benim kıyafetlerimin içinde?" der. Daha sonra yanınıza gelir ve sessizce uyuduğunuzu görünce gülümserdi. Duşa girmeden önce saçlarınızı kulağınızın arkasına sabitler, yüzünüzü okşar ve sizi yanında yatak odasına taşırdı.

wonwoo

Wonwoo sana gelir ve çok gülümserdi. O da "Ne tatlı, ne tatlı" der, saçlarına dokunurdu. Duş bile alamayacak kadar yorgun olurdu ve en sonunda boynunuza sarılıp kanepede size katılırdı.

jihoon

Woozi duşu bitene kadar seni fark etmeyecek bile. Seni görünce biraz şaşırır ama kanepede uyuyakalırdı. Size bir battaniye getirip yanınızda uyuyabileceği için minnettar olacaktır.

seokmin

Seokmin gerçekten uyuyup uyumadığını görmek için yanınıza gelirdi. Öyle olduğunuzu öğrendiğinde, çok güleceği için birkaç fotoğrafınızı çekerdi. Duş almayı unutarak yerde otururken yanınızda uyuyor olacaktı.

mingyu

Mingyu yanınıza gelmeden önce gerçekten uyuyup uyumadığınızı kontrol ederdi. Saçını düzeltir ve havaya uçurabilir. Duşa gider ve sizin giydiğinize uygun bir gömlekle geri gelir ve kanepede yanınıza gelirken ikinize de birer battaniye hazırlardı.

minghao

Minghao gülümserdi ama aynı zamanda biraz endişeliydi. Başka bir şey yapmadan önce seni yatağına taşırdı. Battaniyenin altını düzeltir ve yanaklarından bir öpücük vermeden önce uyurken sana bakardı.

seungkwan 

Seungkwan sessizce yanınıza gelmeden önce adınızı seslenir ve yanıt vermediğinizi görürdü. Seninle gününün nasıl geçtiğini anlatırdı, sonra sana bakar, saçlarına dokunur ve "Beklemek zorunda kaldığın için üzgünüm" derdi.

hansol

Vernon gelip sana bakar ve gülümserdi. Seni gömleğiyle gördüğünde "Çamaşırlarını yıkamayı mı unuttun?" diye şaka yapardı. Size katılmak ve sizi kollarının altına almak için duşu bitene kadar sizi orada bırakır.

chan

Chan yüz hatlarınıza baktığında size gülümserdi. "Zor bir gün geçiriyorum ama seni gömleğimin içinde görmek ve beni beklerken uyuyakalman gecemi güzelleştirdi" gibi şeyler söylerdi. Ayrıca duş alamayacak kadar yorgun olacak ve yerde otururken yanınızda uyuyacaktı. 

17 thingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin