eighteen

209 6 0
                                    

regl döneminde yaptığın aptalca bir hata yüzünden duygusal çöküntü yaşamana
ot13

seungcheol

Bu çocuk ne yapacağını bilemeyecek çünkü bu muhtemelen seninle yaşadığı ilk duygusal çöküntü. Sizi rahatlatan, mutlu eden şeyler vermek gibi neredeyse her şeyi deneyecek, ama hiçbir şey işe yaramazsa... Büyük silahları ortaya çıkaracak. Büyük silahlardan kastettiğim utanç verici aegyo! Ruh halinizi iyileştirmeye yardımcı olacak sevimli ama komik görünümlü yüzler ve jestler yapmak için elinden geleni yapıyor!
"Wah Jagi, şimdi daha iyi hissediyor musun? Yeterince tatlı mıyım? Yah, yah, yah, yah, yaaah bana dikkat et, hataya değil lütfen. Seni seviyorum."

jeonghan

İlk başta kendini biraz işe yaramaz hissedecek çünkü duygusal açıdan bu kadar zayıf bir durumdayken ne yapacağını bilemiyor. Bu yüzden ona düşünmesi için biraz zaman tanıyın, sonra kurtarmaya gelecek ve sizi destekleyecektir. Size duymanız gereken şeyleri söyleyecek, bunları söylerken sizi kucaklayacak ve sizi sakinleştirmek için nazikçe saçlarınızı okşayacaktır.

" Jagi, bu senin hatan değildi. Küçük bir hataydı lütfen endişelenme. Biz insanız ve hepimiz küçük hatalar yaparız. Artık geçmişte kaldı, sadece geleceği düşünelim. "

joshua

Sizinle ilk konuşma girişimleri başarısız olacak çünkü siz onu gerçekten konuşmayı veya dinlemeyi kesinlikle reddediyorsunuz çünkü nedenini kim bilebilir. Bu yüzden onun hakkında en çok sevdiğiniz şeye başvurmak zorunda kalacak. Gitarını ve güzelliğini önünüze çıkaracak ve sonunda gülümsemenizin geri geldiğini görene kadar çalacak ve çalacak.

"İşte o çok sevdiğim gülümseme, bu kadar uzun süre nereye gitti? Tatilde miydi?"

junhui

Sizin iyiliğiniz adına sakin kalmak için elinden geleni yapar, oysa içten içe çıldırır çünkü hayatının aşkı duygusal bir çöküntü yaşıyor ve hiçbir şey yapamıyor! Bu yüzden hızlı düşünüyor ve Dokunulmazlar'ı ne kadar sevdiğinizi hatırlıyor, bu yüzden sizi neşelendirmek için en sevdiğiniz satırlardan bazılarını söylemenin iyi bir şey olacağını düşündü.

"B grubu kanın tadı biraz baharatlıdır, güveç gibi. Ama sen ve beni karıştırırsan harika bir çift olacağımızı biliyor muydun?~ "

soonyoung

Ruh halinizi iyileştirmeye yardımcı olmak için ne yapacağını düşünmeye çalışırken her yerde olacak! Ama elbette, kural dışı da olsa, sizi mutlu etmek için gereken her şeyi yapacaktır! Dürüst olmak gerekirse, tam bir aptal gibi görünüp görünmediğini umursamıyor, sadece normal mutlu ve gülen halinize dönmenizi istiyor. En azından seni gülümsetebilmek için aptalca bir aegyo yapacak ama bu işe yaramazsa... B planı! B Planı, anahtarı kapatmak ve tam bir kukla gibi görünmenin bir kombinasyonunu kullanıyor. Sevimli ve aptal görünümlü bir Hoshi'ye karşı koyabilir misin ki?

wonwoo

Muhtemelen önünüzde tam bir aptal gibi görünmekten nefret etse de, sizi bu kadar duygusal bir kusmuk halinde görmekten de nefret ediyor. Bu yüzden en yakınındaki temiz ve dişlerine zarar vermeyecek olan şeyi kapacak ve olabileceği en tatlı köpek yavrusu gibi davranacaktır. Parlak gülümsemeni görene kadar sana burnunu sokacak, sana sarılacak ve sana şimdiye kadarki en tatlı Wonwoo öpücüklerini verecek! Gülümsemenizi gördükten sonra bu çocuk, ona gerçekten utanç verici şeyler yaptırdığınız için sizi şimdiye kadarki en uzun süre gıdıklayacak.

jihoon

Ne yapacağını bilemeyecek çünkü beste yapmada, dans etmede ve şarkı söylemede iyi olabilir ama iş kızlara gelince 10 yaşında bir çocuk gibi. Aslında düşünebildiği tek şey,  sevdiğinizi bildiği her şeyi satın almak! Örneğin sevdiğiniz tüm yiyecekler, küçük sevimli peluşlar ve daha fazla yiyecek, çünkü yemeği kim sevmez ki. Sonra eve torbalar dolusu yiyecek ve küçük peluşlarla gelecek ve bunlar muhtemelen sizi neşelendirmeye hiç yardımcı olmayacak. Bu yüzden ilk etapta yapması gereken şeyi yapacak, yani aslında sizinle oturacak, sizi kendisine yakın tutacak ve sizi rahatlatacak.

seokmin

Bu çocuk hazırlıklı! Araştırma yaptı ve ne yapması gerektiğini tam olarak biliyor, böylece büyük taşlara takılmamış oluyor. Ama bunu nasıl yapacağından pek emin değil, o zaman aslında biraz takılmaya başlıyor. Seni ne zaman tutması gerektiğini ve ne zaman şarkı söylemeye başlaması gerektiğini bilmiyor, bu yüzden kanatlandırıyor! Yavaş yavaş bir melek gibi şarkı söyleyerek içeri girecek ve onu öldürmeyeceğinizden emin olmak için yavaşça yanınıza oturacak, sonra gelişigüzel kollarını etrafınıza dolamaya ve sizi kollarının arasına almaya çalışacak.

mingyu

Buradaki bebek akıllı olmaya çalışacak! Wonwoo'yu canlı kalkanı olarak getirecek. " Jaaaagiya~ Nasıl hissediyorsun? Hım? Wonwoo'yu canlı kalkanım olarak getirdim..Yani eğer herhangi bir stresi ya da öfkeyi atmaya ihtiyacın varsa senin için kum torbasını kastediyorum.. '' Yavaş yavaş yanınıza gelip sizi kollarına alacak ve eğer başarılı olursa bunu yaparak Wonwoo'yu kovacak çünkü artık bir kalkana ihtiyacı yok.

minghao

Duygusal ya da zihinsel olarak buna hazır değil bu yüzden sizi her zaman çok mutlu edecek tek şeyi yapacak: Sevimli sihirbazlık numaraları (Bunlar gerçek sihirbazlık numaraları bile değil) ~ Karşınıza oturacak onu izlemenizi söyleyecek. Sizi gülümsetmek için kulaklarının arkasından, kabarık saçlarından, ceplerinden ve yani sevimli görünen her yerden küçük kalpler çıkaracak. Gülümsediğinizi gördüğünde çok iyi bir iş çıkardığını anlar.

seungkwan

Seninle yüzleşmeden önce kendine zihinsel ve duygusal bir moral konuşması yapacak . " Tamam Boo, anladın. Aptal senin göbek adın ve o gelecekteki eşin. Onu mutlu edemezsen hiçbir şey yapamazsın." Birkaç post it notu alıp, elleri olmadan kalkmasının imkansız olduğunu düşündüğü yerlere yapıştıracak. Arkanızdan gizlice yaklaşacak ve yanağınızı öpecek. "Jaaagi~ Hadi bir iddiaya girelim! Eğer tüm bu gönderi notlarını yüzümden çıkarabilirsem tekrar mutlu olacaksın, eğer ben başaramazsam yine mutlu olacaksın! Anlaştık? Anlaştık!" Not aldığı post it'i havaya uçurmaya çalışacak ama fena halde başarısız olacak çünkü not ettiği post it ekstra yapışan türdendi.

hansol

Aptal Vernon herkesi kurtarmaya koşuyor! Zaten ne zaman asla aptal olmaz? O sadece yanınıza oturacak ve rastgele bir nesneyi alıp sizi eğlendirmek için gitar olarak kullanırken size bir çizgi film şarkısını söyleyecek. Ama şarkının sonunda başını omzuna yaslayıp adını mırıldanıyor. "Y/N lütfen bu kadar üzgün olmayı bırak. Sadece küçük bir hataydı, lütfen bana odaklan."

chan

Dino tüm gün boyunca yanında tatlı bir bebek olacak. Çocuk henüz oldukça genç olduğundan ne yapacağını gerçekten bilmiyor ve en iyi olduğunu düşündüğü şeyi yapıyor. Seni kucağına yatıracak, konuşmana, konuşmana ve her şeyi akışına bırakmana izin verecek. Zaman zaman konuyla ilgili duygularını ifade edecek, ancak çoğunlukla konuşmanıza ve işiniz bitene ve kendinizi daha iyi hissedene kadar sakinleşmenize izin veriyor. Bittiğinde sizi biraz temiz hava almak için güzel bir yürüyüşe çıkaracak.

17 thingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin