nineteen

204 6 0
                                    

siz birlikte etrafta dolaşırken, birden durup yıldızların altında yavaş dans etmek istiyorsunuz,

seungcheol

Aslında bir süredir bunu yapmak istiyordu, yani yürüyüş kesin olmaya başladığından beri! O tatlı, romantik hareketleriyle seni gerçekten romantikleştirmeden önce, biraz... çocukça davranacak.
"Yaaah, neden daha önce sormadın?" "Soracaktım ama görünüşe bakılırsa benden önce davranmışsın~ "
Şimdi onun çocukluk anı sona erdikten sonra, yıldızların altındaki tatlı dans hareketleriyle sizi en üst düzeye çıkarmanın zamanı geldi.

jeonghan:

Kafasında seninle dans edeceği için çok heyecanlı ama dışarıdan sakin, gülümseyen bir yüz gösteriyor. Seninle dans ederken ara sıra birkaç iltifat edecek ve seninle tatlı konuşacak~
" Vay, gözlerin yıldızların altında o kadar parlıyor ki..bunu daha sık yapmalıyız~ "
Sonra kafana küçük bir öpücük konduracak.

joshua:

Allah razı olsun ki bu çocuk sadece söylediğini yapacak, hiçbir şey demeyecek. (Çeviriye gel)
Ellerinizi alıp boynuna dolayacak, sonra kendi ellerini belinize dolayacak ve dans etmeye başlayacak. Hiçbir şey söylemeyecek çünkü seninle geçirdiği anın kıymetini bilmek istiyor.

jun

Bu dansı ciddiye bile almayacak çünkü o tam bir aptal. Elbette sizinle dans edecek ama ara sıra romantik anı mahvetmek için şakalar yapacak veya sevimli şeyler yapacak. Yani evet çok tatlı ama hadi Jun, bunu ciddiye alman gerekiyor.

soonyoung

Bir an yürüyüşe çıkmak, bir an da yavaş dans etmek istediğin için biraz hazırlıksız yakalanacak. Ama tabii ki bunu birkaç saniye işledikten sonra, çok yorulduğunuz için neredeyse artık dans edemeyene kadar sizinle yavaş dans edecek, sonra bundan yararlanıp sizi eve taşıyacak~

wonwoo

Evet, o buna tamamen hazır çünkü birincisi yürümekten daha iyi ve ikincisi sana gerçekten yakın olacak! Dansa ikinizin arasında biraz boşluk bırakarak başlayacak ama siz ne kadar uzun süre dans ederseniz, sizi ona o kadar yaklaştıracaktır. Aranızda sadece birkaç santim mesafe kaldığında eğilecek ve değerli yumuşak dudaklarınıza bir öpücük konduracak~

jihoon

Küçük adamımızın rastgele bir parkta rastgele dans etme konusunda biraz utangaç olduğunu görebiliyorum! Seni evde yavaş dans etmeye ikna etmeye çalışacak ama sevimli somurtkan yüzüne karşı koyamadığı için pes edecek .
" Neden benden o kadar çok nefret ediyorsun ki? Neden hayır diyemeyeceğim kadar tatlı bir yüzün var? "

seokmin

Bu çocuk seninle dans edeceği için o kadar heyecanlı ki bu çılgınlık. Onunla dans etme teklifini duyunca öyle parlak bir şekilde gülümseyecek ki. Hiçbir şeyi saklamıyor, şimdiye kadar yaptığınız en iyi dansı yapmak için bildiği tüm sevimli ve eğlenceli dans hareketlerini kullanacak! (temelde bildiği iki sevimsiz dans hareketi): Seni kendi etrafında döndürmek ve aşağıya indirmek.

mingyu:

Bu büyük çocuk sizinle dans etmekten biraz çekinecek çünkü bu onun yakın olması gerektiği anlamına geliyor, sanki gerçekten yakın olmak gibi ve bu da onun kalbinin hızla çarpmasına neden oluyor. Evet, sizinle el ele tutuşuyor falan ama siz el ele tutuşurken göğüs göğüse olmuyorsunuz! Bu yüzden ona zihinsel olarak kendini buna hazırlaması için biraz zaman tanıyın, o da sizi mutlu etmek için sizinle dans edecektir.

minghao

Siz dans etmeden önce ve dans ederken hiçbir şey söylemeyecek çünkü o sadece Joshua gibi sizinle anın tadını çıkarmak istiyor! Ayrıca seni etkilemek için kullanacağı romantik hareketleri de düşünmesi gerekiyor çünkü o çok tatlı bir insan! Sonuçta sizi etkilemek için romantik dans hareketleri düşünmeye çalıştığı için anın kıymetini pek bilmiyor.

seungkwan:

Aniden dans etmek istemene aldırmazdı! Yani elbette sizi mutlu edeceği için sizinle dans edecek ama siz dans ederken o size serenat yapacak çünkü gökyüzü çok güzel görünüyor, o ana uyuyor ve sizin bunu takdir edeceğinizi biliyor.

vernon:

Bunu yaparken sinecek çünkü kitabında bu çok klişe ve bayat. Tabii ki seninle dans edecek ama sadece gülümseyecek ve bunun ne kadar bayat olduğunu düşünerek çekinecek ve bu konuda yorum yapacak.
"Romantik komedi filmlerindeki insanların yapacağı bir şeyi yaptığımıza inanamıyorum.. "

chan

Buradaki çocuk seninle pazarlık yapmaya çalışacak. Ne hakkında? Sizlerin nasıl yavaş dans etmemeniz, biraz daha hızlı bir dans yapmanız gerektiği hakkında! Seni seviyor ama yavaş dans ona göre değil. Ama en sonunda sizinle pazarlık yapmaktan ve hızlı dans etmekten vazgeçecek çünkü sizi mutlu görmeyi seviyor.
"Senin için yaptığım şeyler Jagi~ "

17 thingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin