Başka Bir Dünya 1.Bölüm

26 2 0
                                    

Bu dünyadaki en güvenli sığınak , her zaman yanımızda olan kişi ve bizim için her şeye katlanabilen varlıktır anneler ...

Yer Acıbadem Hastanesi ...

İki farklı aile , iki farklı heyecan , iki farklı mutluluk ... Öyle bir his ki bu , Demet'in çektiği acılar kısa bir süre ama yaşayacağı mutluluk bir ömür . Anne olmaktan korkanların aksine , çocukluğundan beri anne olma hayali kuran genç bir kadındı Demet ve onu hastaneye yetiştirmeye çalışan Tayfun gibi bir eşe sahip olduğu için ne kadar şükretse azdı ! Hastaneye vardıklarında arabayı durdurması ve inmesi bir olan Tayfun'un sesiyle bütün ilgi o tarafa yoğunlaştı "Yardım edin !" Demet daha fazla bu sancıya dayanamayacağını anladı ve sonrası karanlık ...

***

"Tayfun Bey , eşinizi kendine getiremediğimiz için doğumu sezaryen yapmak zorunda kaldık . Lütfen biraz sakinleşin " Tayfun hemşirenin sakinliği karşısında daha çok sinirlenirken "Ne demek sezaryen yapmak zorunda kaldık ? Biz normal doğum bekliyorduk ! " diye gürlediği sırada , Doktor "Tebrikler Tayfun Bey , dünya tatlısı bir kızınız oldu ." Dedi. Bunu duyunca gözleri dolmaya başlayan Tayfun "Bebeğimi görebilir miyim ? " diye sordu . Az önceki öfkeli halinin yerini tatlı bir telaş alırken . " Tabii , buyrun hemşire hanım sizi yönlendirsin , yalnız şunu size söylemeliyim ki kızınızın ciğerleri tam gelişemediğinden dolayı kızınızı küveze aldık , fakat endişelenicek bir durum söz konusu değil , birkaç gün küvezde kalacak , meraklanmayın ."

Tayfun yavaş adımlarla bebeğine doğru yürürken kalp atışlarının hızlandığını hissetti . Sonuçta aylardır beklediği yavrusunu göreceği zaman şimdi gelmişti . Camın arkasındaki bebeğini gördüğündeki hisleri anlatılmaz yaşanır hislerdi . Bebeğine doya doya baktıktan sonra Demet'in yanına gitmeye karar verdi . Danışmadan oda numarasını öğrenip eşinin yanına gitti . "Nasıl hissediyorsun kendini hayatım ? " diye sordu Tayfun yumuşak bir ses tonuyla. "Biraz ağrım var ama bebeğimi düşündükçe ağrılarım geçiyor. Her neyse , sen bebeğimizi gördün mü ? " diye sordu . "Biraz önce bakmaya gittim , o kadar masumdu ki her şeyden habersiz uyuyor küvezin içinde " Demet bu cevap karşısında endişelendi ve "Nasıl yani ? Neden küvezde bebeğimiz ?"diye sordu . Demet'in bu sorusu karşısında Tayfun "Merak etme karıcım , ilk duyduğumda ben de korktum , ama kızımızın ciğerleri tam olarak gelişemediği için onu küveze almışlar , birkaç gün küvezde kalacakmış o kadar. Endişelenecek bir durum yokmuş , korkma " Tayfun'un bu cevabı Demet'i pek tatmin etmese de bir şey demedi . "Bundan sonra her şey daha güzel olacak karıcım . Sen , ben ve bebeğimiz." O gün aynı hastanede iki aile aynı sebepten hayatlarının en mutlu gününü yaşadı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Başka Bir DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin