1:Ne güzel bir çocuk

23 0 0
                                    

Seks panterimin üzerinde zıplıyordum. Zevk için birisini azdırmıştım. Fakat adamın penisi kalem kadardı. Hatta öyle bir penisi vardı ki benim penisim onunkiden daha kalın ve büyüktü. Zevk alamıyordum. Ama karşı tarafı kırmamak için inliyordum. "Oh Jungkook ne güzel sımsıcacık deliğin var" söylenip duruyordu. Bu sözler bile beni tatmin edememişti. Niye bu adamı seçmiştim ki?

Sabah kalktığım gibi hemen giyinip onun evinden çıktım. Daha iyisini bulmam lazım bugün içerisinde. Eve giderken birden telefonum çaldı. Telefonu baktığımda çocukluk arkadaşım olan Seokjin beni arıyordu. Telefonu açıp "Alo" dedim. Seokjin kızgın bir sesle "Neredesin sen? Dün gece aradım açmadın" dedi. Sessizdeydi telefon ve seks yaparken nasıl açayım? "Tamam dede sakin ol" dedim. Seokjin iyice kızgın olacaktı ki telefona baya bi kükreyen bir sesle "Jungkook senden 5 yaş büyüğüm bu birinci. İkinci olarak yine mi seks yapıyordun orospu çocuğu?" dedi. Ne yani seks bağımlısı olmak suç mu? Gülümseyerek "Evet ama zevk alamadım" diyip telefonumu kapattım. Seokjin'in çenesini çekemezdim şimdi.

Eve gelir gelmez kendimi banyoya attım. Güzelce duş almaya başladım. Dün gece olan seksimi düşünmeye başladım. Dün gecedeki seks panterim iyi beceremedi beni. Yapamadı. Hayatımda gördüğüm en kötü seksti. Bir kızla yapsam kız bile ondan daha iyi becerir beni.

Banyodan çıktığımda odama gittiğimde kendimi boy aynamın karşında kendimi incelemeye başladım. Şu ince bele ve dolgun kalçaya bak be! O seks panteriminden daha iyisini hak ediyor. Kendimi parmaklamak istiyorum. Kendimi kurutup tam kendimi parmaklamaya başlayacakken birden telefondan bildirim geldi. Telefonu elime alıp bildirime baktım. Bizim şu "Gay Aşireti" adlı WhatsApp grubundandı:

Gay Aşireti

Jimin
Hadi bugün bir bara
gidelim

Yoongi
Swbsh sabsj ne bsrı

Hoseok
Yoongi hyung ile yeni
dil ortaya çıkarıyoruz

Seokjin
Yoongi'nin hep bizden
farklı dilde
konuştuğunuzu
unuttunuz

Yoongi
Yrnj uyandkm amıns
koyjm

Jimin
Hep uyuyorsun tek
sorun o

Jungkook
THVJSKMDKXN
HAKLI

Yoongi
Evenin amı

Jimin
Neyse neyse
Benimle kim bara
gelecek?

Jungkook
Ben

Yoongi
Jungkook geliyorsa
ben yokum

Seokjin
+1

Hoseok
+1

Jungkook
Ben ne yaptım

Yoongi
Azgınsın

Sinirle telefonumu kapattım. Neymiş azgınmışım. Sadece seks bağımlısıydım.
Bununla azgınlık alakası yok dimi? Ah sanırım haklılar azgın birisiyim.

Jimin'le anlaştığımız gibi saat 19.00da Jimin'in söylediği bara gelmiştim. Jimin nerede kalmıştı?

Yaklaşıp 30 dakika sonra Jimin geldi. Onunla birlikte içeriye girdiğimizde ortalık ateş kaynıyordu. Offf hepsi birbirinden seksi erkekler vardı. Bu çok iyidi. Bugünkü seks panteri avına başlamak için çok heyecanlıyım.

Mekanda 2 saattir duruyoruz ama kimsenin dikkatini çekememiştim. Jimin bile bir kızın dikkatini çekmeye başarıp onunla baya bi alkol alıp seks yapmaya gitti. Ben tek kalmıştım. Fazlasıyla içmiştim. Yürürken birden birisine çarptım. Kısık bir sesle "Pardon" dedim. Çarptığım adam seksi kalın sesiyle "Sorun değil güzellik" dedi. Ona baktığımda yüzümde sarhoş bir gülümseme oluştu. Ahh ne güzel bir çocuk. O bu gece benim seks panterim olmalı...

Hellüüu nasılsınızz ya bunu yazmak fikri nereden geldi bilmiyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Red Light |°•TAEKOOK•°|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin