~1~

9 0 0
                                    

Hey Nabersiniz?
Yeni Kurgumu Umarım Beğenirsiniz!
Yazmaya Başlayış Tarihim;
28/04/2024

Peki Sizler Ne Zaman Başladınız?
Bunun Altına Yazabilirsiniz!

Sizi Seviyorum Okurlar!


Mafyaların Mekanına Girdik,İlerlemeye Başladık. Girerken Zorlanmamıştık Kapıda Kimse Yoktu. Elimizde Silahlarımızla Mekanı Gezip O Pislik Mafyayı Arıyorduk. Neden Kimse Yoktu?

İlerlemeye Devam Ettim Ve Bir Dosya Gördüm. Dosya Yerdeydi Ve Elime Almak İçin Üzerine Doğru Gittim. Dosaya Elime Değdiğinde Ekip Arkadaşım Bağırdı.

"Asya,Bu Bir Tuzak!"

Ama ben çoktan o dosyaya dokunmuştum. Olduğumuz Yerde Büyük Bir Patlama Gerçekleşti. Sağ Tarafa Doğru Savruldum. Yere Düşmüştüm bilincimi kaybetmeye başlamıştım.

"Aaaaaaa!"

İçeriye başında Ali Kaya'nın olduğu mafyalar girdi ve ellerinde silahla etrafa ateş ettiler.

Ölmüş gibi davranmalıydım,bunun eğitimini almıştım. Ali Kaya konuştu.

"Demek Siz Ali Kaya'yı Düşürmeye Çalışırsınız He?"

Dedi ve ayağını sertçe yere vurdu. 50 yaşında bir adama göre oldukça sert vurmuştu.

"Ölü Numarası Yapmanıza Gerek Yok! HEPİNİZ AN İTİBARİYLE ARTIK REHİNEMSİNİZ"

Dedi ve Hayvanca güldü. Adamlar geldiler ve bizi kaldırarak arabaya bindirdiler.

Bilincimi çok şükür sadece ben açık tutabilmiştim. Etrafıma baktım. Önümde rahat 1.85 boyu olan kumral bir çocuk vardı. Sürücüler ve mafyanın adamlarıda vardı.

Neredeyse Yarım Saat Sonra Yeni Mekanlarına Geldik. Her adam bir kişiyi indirmeye başladı. Adamlar herkesi indirdiğinde arabada baygın taklidi yapan ben ve o size dediğim çocuk kalmıştı.

Çocuk karşıma geçti ve beni süzdü. Daha sonra kendine çekerek kucağına aldı. Bir yere götürmeye başladı. Yüzüne çaktırmadan bakıyordum. Oda bana bakıyordu. Bir an duraksadı ve fısıldar biçimde
"Bunada Kalkmazsın Lan"
Dedi.

Ne yani? Kalkmış mıydı? Sorgulamadan baygın taklidi yaparak devam etti yoluna. En sonunda zemin kata indik ve beni hapishane benzeri bir yere getirdi. Oturağa yatırdı.

Daha sonra yanı başıma eğildi. "Acaba şuan yapsam bilinci açılır mı?" Dedi ve sırıttı. Ellerini eşofmanıma doğru getirdi ve indirmek için hareket etti.

"Fiziği Mükemmel!"

Dedi ve eşofmanımı aşağıya indirmeye başladı. Vicudum kaskatı kesilmişti. Ne Yapmaya Çalışıyordu?

"Yiğit Efe! Baban Seni Çağrıyor!"

Bunu yanımıza gelmeden üsten söylemişlerdi.

"Ne yapıyorum ben!"

Dedi kendi kendine ve eşofmanımı yarı çıkardığı halden tamamen giydirdi. Koğuşumdan çıktı ve kapımı kilitledi üst kata çıktı.

Gözlerimi açtım ve siyah tavana baktım. Fısıltı Halinde "Yiğit Efe Kaya" dedim. Bu sırada bir kıkırtı duydum.

Karşı koğuştaki ekip arkadaşım olan Aybüke'den geliyordu bana bakıyordu.

"Kızım Sende Meraklı Mıydın? Hiç Oynamadın Yerinden! Bir an ben bile bilincinin kapandığını düşündüm"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tutsak EkipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin