Igent Mondasz ?

312 17 5
                                    


Tom - mal csendesen ültünk egymás mellett, csak a rádióból kiáramló halk zenét lehetett hallani, s a kocsi motorjának tompa hangját. Tom kezére helyeztem, az én kezemet, s szorítottam rá ujjaira.

- Szeretlek - Halvány mosoly jelent meg arcomon, s hajoltam át hozzá, egy csókért, amit megis kaptam.

Hangos cuppanó hang hallatszott, ahogy szét vált ajkaink. A mosolyt egyszerűem nem lehetett levakarni, az arcomról.

- Én is szeretlek - Fogta meg kezemet, és, egy Csókot lehelt kézfejemre.

Tom lassan leállította, a kocsi motorját, s parkolt le, egy tenger part előtt.

- Miért, hoztál ide? - Fordultam felé.

- Meglepetés tündér bogár - mosolyodott el, s szállt ki a kocsiból.

Egymás kezét szorongatva sétáltunk mezítláb, a homokban egyenesen a hullámló tenger felé. A nap már lemenőben volt, így volt lehetőségünk gyönyörködni, a naplementében. Tom felé fordultam, s karoltam át nyakát, majd, egy hosszú csókra invitáltam. Hosszú ujjai felsiklott, az oldalamon, s gyengéden cirógatott. Megborzongtam, s olvadásnak indultam, a karjai közt. Lehunytam szemeimet, s át adtam magam neki teljesen hozzá simultam, éreztem felső teste melegét, a levegőt egymás szájába fújtuk át annyira közel voltunk egymáshoz pár másodperc alatt történt mindez, mégis óráknak tűnt.

- Csukd be, a szemed baby - Suttogta, a számra, én pedig engedelmesen Lehunytam kék szemeimet.

Éreztem, ahogy el húzódik tőlem, s térdre ereszkedik előttem. A szívem már, a torkomban dobogott boldog voltam ugyanis tudtam jól, hogy mire készül.

- Nyisd ki, a szemed - Fogta meg kezemet, én pedig lassan kinyitottam szemeimet.

A sírás kerülgetett, ahogy megláttam Tomot előttem térdelni kezében, egy vörös bársony hatású kis dobozkával, amiben, egy gyönyörű gyűrű díszelgett.

- Ruby Mayers életem szerelme megtisztelnél azzal, hogy hozzám jössz feleségül? - Kérdezte, mélyen, a könny fátyolos szemembe nézve.

Egy hang nem jött ki, a torkomból, ezért csak bólogatni kezdtem, s a karjai közé vetettem magam. Hosszas ölelkezés után végre abba tudtam hagyni, a pityergést.

- Ígérem lesz, egy közös kis babánk, és egy boldog család leszünk - Két keze közé fogta arcomat, s támasztotta meg homlokát, az enyémnek.

Te más vagy ~Tom Kaulitz. Where stories live. Discover now