!! RENDELÉS !!

138 15 21
                                    

R E N D E L É S

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

R E N D E L É S

☆ ─── ⋆⋅🦋⋅⋆ ─── ☆

Hol tudsz rendelni??

— Ebben a fejezetben, kommentben!

— Pinteresten! 

FckngPretty_ANNIE néven találod a profilom, de itt a link! >>

— Vagy esetleg az oldalamon post-ban!

☆ ─── ⋆⋅🦋⋅⋆ ─── ☆

Dolgok, amikre rendeléskor figyelj!

A kérdéseimre légyszives válaszolj!

☆ ─── ⋆⋅🦋⋅⋆ ─── ☆

Ezekre az infókra van szükségem a megfelelő borító szerkesztéséhez!

☆ ─── ⋆⋅🦋⋅⋆ ─── ☆

Ha van konkrét elképzelésed, akkor azokat feltétlenül tudasd velem. Próbáld meg a lehető legpontosabbanan megfogalmazni.

— Könyv címe (és alcím)

— Könyv műfaja

— Könyv írója >> Az írói név, amit szeretnél rajta feltüntetni

— Idézet, ha van!!

Borító színvilága

— Ki/Mi szerepeljen rajta. >> közelező elemek, amiket látni szeretnél rajta (esetleg híresség)

☆ ─── ⋆⋅🦋⋅⋆ ─── ☆

Ezekre az infókra van szükségem a megfelelő karaktermontázs szerkesztéséhez!

☆ ─── ⋆⋅🦋⋅⋆ ─── ☆

— Karakter neve

— Karakter személyisége

— Dolgok, amiket a karakter szeret, hobbijai, stílusa, stb.

— Montázs színvilága

— Könyv címe >> hogy feltüntessem rajta, az olvasók hol találkozhatnak az adott szereplővel

— Író neve 

☆ ─── ⋆⋅🦋⋅⋆ ─── ☆

Ezekre az infókra van szükségem a megfelelő fejezetnyitók szerkesztéséhez!

☆ ─── ⋆⋅🦋⋅⋆ ─── ☆

Ezt akkor tudom elvállalni, hogyha a könyv borítóját is én szerkesztettem.

— Könyv címe (és alcíme)

— Író neve

— >>> Lényegében, ehhez csak azok kellenek, amik a borítóhoz is, úgyhogy ezt így együtt tudom vállalni.

☆ ─── ⋆⋅🦋⋅⋆ ─── ☆

Ezekre az infókra van szükségem a megfelelő profilkép és háttér szerkesztéséhez!

☆ ─── ⋆⋅🦋⋅⋆ ─── ☆

Profil színvilága

— Idézet/Dalszöveg részlet >> ha van. Nem kötelező

— Ki/Mi szerepeljen rajta. >> közelező elemek, amiket látni szeretnél rajta (esetleg híresség)

☆ ─── ⋆⋅🦋⋅⋆ ─── ☆

K É R L E K

☆ ─── ⋆⋅🦋⋅⋆ ─── ☆

— Valószínüleg az én felhasználónevem is rá fog kerülni az általam szerkesztett munkákra, ezt ne szedd le!

— Hogyha engem felkértél, akkor mást ne kérj már meg, valamint fordítva se! >> Tartsuk legalább ennyire tiszteletben a szerkesztők idejét és munkáját!

— Valamint, hogyha már engem kértél meg, akkor tartsd tiszteletben azt is, hogy én csináljam meg a borítót, ne pedig te magadnak. Vagy legalább szólj, mert az ilyet szó nélkül teszik az emberek és nagyon rosszul esik!

Szólj, ha szürgős a munka, mert akkor sietek vele. Viszont előre szólok, hogy egy hét minimum kell, hogy elkészüljek. De ez lehet egy hónap is! 

— Ha valami nem tetszik, illedelmesen szólj, mond el mit szeretnél, és újracsinálom!

Jelölj meg a könyv leírásában és/vagy bevezetőben/tájékoztatóban, hogy lássák, én csináltam a borítót!

Minimum egy hónapig használd a munkát publikált könyveden!

— Gifeket még nem tudok csinálni, bevallom, nem is próbáltam, de amint lesz, tájékoztatlak titeket! <33

— Utolsó sorban kérlek titeket, hogy a lehetetlent ne kérjétek, mert azt nem tudom teljesíteni, akár mennyire is próbálkozok.

— Tudjátok, hogy próbálom a maximumot kihozni magamból, ezért is viselem nehezen, ha valaki rossz szavakkal illeti a kezem közül kikerülteket. Így arra is kérlek titeket, hogy ezt tartsátok tiszteletben. Én sem vagyok profi, nem hiszem, hogy az leszek valaha, de fejlődi is csak így lehet.

☆ ─── ⋆⋅🦋⋅⋆ ─── ☆

Köszönöm, hogy velem vagytok. Kitartotok mellettem, és támogattok.
Remélem egyetértetek az általam kiírt "szabályokkal" és érthető mindaz, amit megfogalmaztam!

⋆⋅🦋⋅⋆


Puszilok mindenkit!
Mégegyszer, köszönöm!
𝓐

⋆⋅🦋⋅⋆ 

ʙᴜᴛᴛᴇʀꜰʟʏ ᴇꜰꜰᴇᴄᴛ ~ ᴄᴏᴠᴇʀꜱWhere stories live. Discover now