Keyifli okumalarr💖
.
.
.Buse ve Çakır'ın Konuşma Anı:
"Sen bana o çocuktan bahsetmedin Buse!" Diyerek sinirle ellerini saçlarına attı Çakır.
Buse ise hala Çakır'ı ikna etme peşindeydi.
"Sorun bu mu? Senin istediğin zaten Süveyda değil mi?" Diyen Buse ile Çakır hızla kafasını iki yana salladı.
"Ben bunu istemedim! Ben sadece onunla bir süre konuşmak istedim! Yanında iyi hissettim dedim. Gidip onu üzelim demedim! Sen ne yaptın peki, gidip kızın engeliyle dalga geçsin diye Araf'ı tehdit ettin! Hastasın sen!" Diyen Çakır'ın konuşurken sesi titriyordu.
Her şeyin farkına yeni varmıştı. Buse'nin başta ondan istediği tek şey Süveyda'ya karşı iyi davranmasıydı, Çakır bunu yapmayı zaten isterdi. Ama olayların aslını şimdi öğreniyordu.
"Kes sesini! Sonda Süveyda seni sevmiş olacak." Dese de bu konu onun umrunda değildi. Tek isteği Çakır'ın her şeyi mahvetmemesiydi.
"Sevmesin beni! O üzülüyorken iyileşmek için sevmesin beni! Araf'ın günahı ne peki? Kızın kalbini kırarken zevk mi alıyor sanıyorsun sen?" Diyerek sinirle Buse'nin üzerine yürüdü Çakır.
"Alıp almaması onun sorunu. Ben kendi işime bakıyorum, diğerlerinin ne hissettiği beni ilgilendirmiyor." Dediğinde Çakır hiç iyi değildi.
"Aral Ege kardeşi, onunla tehdit mi ediyorsun? Daha yeni ölümden dönmüş kardeşiyle mi tehdit ediyorsun onu Buse? Bunu yapmamış ol. Ol ki o kadar da kötü oldunu görmesin Süveyda." Dediğinde Buse'nin yüzünde mimik oynamadı.
Süveyda'nın ismi onda tek bir hisse sebep oluyordu. Süveyda'nın anlamı gibi, siyah bir leke. Kalbini karartmış olan siyah bir leke.
Kalbinin etrafı siyah bir leke ile sarılmıştı. Hiç geçmeyecek bir kalpsizlikti bu.
"Görsün. Görmeli. O kız her şeyi görmeli, bu yetisini de kaybetmemiştir umarım." Dediğinde Çakır yutkundu.
Konuşamaması ablasını mutlu ediyordu. Ona karşılık verememesi, sesini duyuramamasından zevk alıyordu.
Böylece kendini üstün görüyordu fakat onunda göremediği bir şey vardı. Onun çoktan gömüldüğüydü.
Ablası, siyaha boyanmış kalbi ile kendini yok ediyordu. Süveyda sadece bir yetisini kaybetmişken, o tüm insanlığını kaybetmişti.
O sırada yanlarına gelen kız, Çakır'ın kalbinde büyük bir lekeye sahip oldu. O leke ise pişmanlığın kalıntılarıydı.
🐣
Araf: Engeli hala kaldırmamışsın *gönderilmedi*
Araf: Artık açman gerekiyor lütfen *göndeirlmedi*
Araf: Sikeyim sana bir şey olmaz değil mi? *gönderilmedi*
Araf: Süveyda ben korkuyorum *gönderilmedi*
Araf: Yemin ederim kalbini kırmayacağım lütfen artık aç şu sikik engeli *gönderilmedi*
Araf: Süveyda, bende seni Süveyda. *gönderilmedi*
🐣
Süveyda'nın defterini yazılı küçük bir not;
Bazen kelimeleri açık açık söylemeye utanabiliriz. Galiba şuan öyle bir andayım ve düşündüm ki o kelimelerin yerini başka bir kelime koyabiliriz.
Mesela isimlerimiz, bize ait olan bir şey. Kimseye ait değil ama bizim kim olduğumuzu sağlayan bir kaç harf.
Bu harfleri önemli kelimelerin yerine koyabiliriz.
Seviyorum demek utanılacak bir şey değil belki de evet ama aşk bu. Heyecandan bunu bile diyemiyoruz.
Ama daha doğrusu bunu ben hiçbir zaman söyleyemeyeceğim.
Seviyorum. Seviyorum.
Neden sesim gelmiyor? Neden bu kelimeyi duyamıyorum?
Söylerken utandığınız kelimeleri ben yazarkende utanıyorum.
Peki ya şöyle desem olur mu Araf?
Araf, bende seni.
Araf ve seviyorum iki önemli kelime.
Yanyana getirirken korktuğum iki kelime. Ama yazdım yine.
Yazdım ama sen okuma. Sen söyle. Sen konuş. Sesini duyur bana, belki de o kelimeyi yazarak değilde seslice duymaya ihtiyacım vardır.
Yazarken demeyeceğim Araf, belki sesli de ama..
Bende seni, Araf.
🐣
Çakır: Araf özür dilerim.
Çakır: Konuşmamız gerekiyor.
Çakır: Hemen.
Çakır: Sana yazan bilinmeyen numara.
Çakır: Buse.
Çakır: Süveyda'nın ablası.
.
.
.Kısa oldu ama nasıldı??
Bu arada 20 bine az kaldı, herkese teşekkür ederimmm
Araf?
Buse ve Çakır?
Süveyda? Yazdığı yazı önceden yazılmış bir şey bu arada.
Bölüm günleri soranlar var şuan belirli bir gün yok ama bölümleri uzatırsam belki belirlerim. Eğer başka bir sorunuz varsa buraya yazabilirsiniz.
Bu arada aşağıya Süveyda'ya düşündüğüm modeli koyacağım acayip tatlı geldi gözüme tam Süveyda havası aldım.
Öyleyse ben kaçıyorum bol bol öpücük!!
Süveyda Esengün
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ YAZDIM | Texting
Ficção Adolescente"Konuşmak imkansız belki de evet ama ben yazdım. Ben seni yazdım."